úterý 7. ledna 2014

Článek, zn. "ÚVODNÍ"

Zdravím.

V první řadě bych ráda napsala, že nerada píšu úvodní články. Připadají mi víceméně nesmyslné, nicméně svým způsobem se nedají nijak obejít, jelikož je čtenář asi přeci jen potřebuje, aby získal jakousi představu jednak o autorovi a také o jeho blogu.

Uf.

Tak začněme, ať už to máme rychle za sebou a mohou přijít ty geniální a plnohodnotné články, které na  Vás již čekají! (Není nic lepšího, než se hned na úvod předvést jako arogantní osoba)


Víte, tenhle blog není můj první a asi ani poslední. Vyzkoušela jsem mnoho různých serverů, mnoho témat o čem blogovat a také mnoho způsobů jak to dělat. Pořád jsem hledala, o čem by mi vlastně nejvíce vyhovovalo psát, čeho bych se vážně držela a neutekla od toho po měsíci. (Někdy až po dvou, potleeesk!)

A pak jsem konečně přišla na to, že nejraději píšu tak nějak o všem. O životě, o tom, jak se mám, o tom, co budu zítra dělat, co mě naštvalo nebo naopak udělalo radost, o čem zrovna má dutá hlava přemýšlí...
Sem tam ráda přidám nějakou fotku, obrázek či literární výtvor, prostě profesionální zmatek, ale tak mi to vyhovuje.

Možná bych měla napsat i něco o sobě, ale moc se mi do toho nechce. Však mě poznáte, nebojte. (Ha a že je o co stát!) 

Zatím budu prostě Andullie - holka, co má ráda život, i když si s ním občas neví rady.



7 komentářů:

  1. taky jsem vystřídala několik blogů, ale ten o jídle mě baví nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O jidle jsem take jednu dobu chtela psat,protoze k nemu mam opravdu vrely vztah :D ale problem byl ten,ze moc neumim varit:D

      Vymazat
  2. Tohle znám, zakládání jednoho blogu za druhým a nemoct najít to, co Tě baví.
    Já doufám, že se mi to taky konečně podařilo nalézt a tobě přeji totéž, ať tentokrát vydržíš co nejdéle! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, snad ano, asi je nejlepší si nestanovovat nějaké přímě hranice, jakým směrem se ubírat, ale spíše psát o tom, co člověka baví a naplňuje :)
      Tobě také hodně štěstí s blogováním!

      Vymazat
  3. "tak nějak o všem" a to se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že ano? Dodává to takový pocit svobodného projevu a navíc je příjemné se občas o určité myšlenky podělit se světem :)

      Vymazat
  4. :) ráda si počtu tvé další články :-*

    OdpovědětVymazat