středa 22. ledna 2014

Fotookamžiky 0.1 - Bezsněhové hory

Zdravím!

Vím, že jsem tento článek slibovala již včera, ale nakonec jsem si nenašla čas, jen jsem odpadla a spala.
Tak konečně tedy dnes - ovšem až po cvičení, běhání a vaření. Zítra mě konečně čeká rest day. Horší je, že se na něj těším a jakmile nastane, jsem celá nervózní a už se rychtuji na další workout!

Tyto fotky se Vám doufám budou líbit o něco víc, než ty, co jste měli šanci zde na blogu vidět. To víte, je rozdíl, když si najdete čas, v klidu si nastavíte fotoaparát a navíc je kolem vás něco zajímavého.
Kdyby to někoho zajímalo, fotím fotoaparátem NIKON D3100 - má ho mnoho lidí a asi vědí proč - nemůžu si na něj stěžovat, i když spolu občas nevycházíme. Doufám ale, že se to zlepší, jakmile mu dopřeji nový objektiv.
A teď již k fotkám.

Všechny byly pořízeny za jedné odpolední procházky v okolí Bedřichova v Jizerských horách. Totiž-když jedete na hory s domněním, že budete lyžovat, a pak zjistíte, že je sníh asi jen na 100 metrech dětského vleku, je to trochu smutné... A nezbývá nic jiného než se jít alespoň nadýchat čerstvého vzduchu. Navíc nám přálo počasí, v mp3 mi hrál Peter Gabriel (možná bych měla napsat, že jsem poslouchala líbezný zpěv ptáčků, ale hold jsem přírodo-ignorant, co se zvuků týče) a zkrátka jsem měla svůj klid (na úkor toho, že na mě museli ostatní neustále čekat).

Po cestě bylo opravdu mnoho krásných věcí k vidění. Nejvíce mě zaujalo světlo různě prostupující jehličnany a pak také ojedinělé mini rampoušky visející ze skály a smutně kapajíc při svém posledním tažení. Jen škoda, že byly trochu schované v lese, a tak světlo nebylo nejideálnější.
A také mě mrzí, jak blogger ničí kvalitu fotek, ale s tím bohužel nic nenadělám. Ve skutečnosti mají mnohem hezčí barvy a celkově jiný nádech :(

Vzadu v mlze Ještěd.

Osamělý chodec
¨




¨













čičinka

8 komentářů:

  1. Nádherné fotky :) Jo dneska mám volno a jen se celý den cpu sračkama :DDDD Už se těším až se zítra v posilce zas zapotím :D někdy necvičím i 3x týdně takže to pro mě není zas takové zlo, ale jsou dny kdy nevydržím na zadku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji!:)
      A hele...ono někdy zase není špatné takhle ,,vypnout", sednou si a nějakou tu srajdu do sebe nacpat, však to zase vycvičíš:D Nic by se nemělo přehánět, já vím, že když si něco dlouho budu zakazovat, tak pak půjdu a udělám to ve velkém měřítku (většinou co se jídla týče). A i když necvičíš 3x týdně-pořád se hýbeš víc než většina naší republiky ;D (to si říkám vždy, když se válím:D)

      Vymazat
  2. Panejo, to jsou úžasné fotky, jsem nadšená! Z celého tvého blogu a tvých názorů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, opravdu si toho vážím a jsem ráda, že se někomu na mém blogu líbí ! :)

      Vymazat
  3. Nádherné fotky,nejvíc na mě zapůsobila ta třetí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se líbí :)
      Při focení té 3. fotky bylo vážně nejkrásnější světlo, naživo to doslova bralo dech :)

      Vymazat