sobota 25. ledna 2014

Jak jsem se hýbala v LEDNU

Hezké sobotní odpoledne přeji!

Ráno jsem vstávala brzy, abych stihla vše, co jsem si naplánovala... no a pak jsem se zasekla s bráškou u starého playstationa a bylo vystaráno na dobré 4 hodiny. Achjo. Alespoň jsem mezitím stačila vyndat myčku! (bravo, bravissimo!) A srovnat si papíry válející se na stole! (čti: zastrčila do poličky tak, aby nebyly vidět.)

Někdy bych potřebovala, aby nade mnou stála a ŘVALA A ŘVALA!:D

Achjo, Jillian má co? No vždycky pravdu.


Začala jsem si od ledna pomocí mobilních poznámek vést takový přehled co a jak cvičím. Zjistila jsem, že mi to docela pomáhá, protože jsem hlava děravá a často zapomínám, zda jsem předchozí den cvičila nohy nebo ruce. Většinou si ale vzpomenu sakra rychle, protože mě daná partie bolí jako čert.
Sice ještě není konec ledna, ale zbývá jen pár dní, tak až si poctivě odcvičím i ty, článek aktualizuji.



V lednu jsem nestíhala všechno tak, jak bych si bývala byla přála, ale přeci jen jsem si většinou nějaký ten čas našla. Bylo pár dní, kdy jsem naprosto vypustila, ale zase když už jsem cvičila, tak jsem si docela dala do těla. Začínala jsem až 4., jelikož předtím jsme si užívali vzduchu na horách.


4. 1. 
• 40 minut rotoped
• 20 minut rotoped
Kcal: 616
Time: 1h 25min 


5. 1. 
• 30 minut rotoped
• 20 minut rotoped
Kcal: 818
Time: 1h 35min

6. 1.
• 30 minut rotoped
• 20 minut rotoped
Kcal: 743
Time: 1h 26min


7. 1. 
• 60 minut běh
Kcal: 609


8. 1. 
• 40 minut běh
• 10 minut rotoped
• 10 minut rotoped
Kcal: 701
Time: 1h 21min


9. 1. 
• 1h tělocvik (to se asi ani nepočítá:D)
• 20 minut rotoped
• 20 minut rotoped

10. 1. 
---VOLNO---

11. 1.
• 30 minut rotoped
• 20 minut rotoped
Kcal: 870 
Time: 1h 46min


12. 1.
• 60 minut rotoped
• 20 minut rotoped
Kcal: 919
Time: 1h 50min


13. 1. 
• 20 minut rotoped
• 1 minuta švihadlo
• 20 minut rotoped
Kcal: 729
Time: 1h 30min


14. 1. 
• 30 minut rotoped
• 1 minuta švihadlo
• Jillian Michaels - Body Revolution - Cardio 2
• 10 minut rotoped
Kcal: 725
Time: 1h 30 minut


15. 1.
---VOLNO---

16. 1. 
---VOLNO---

17. 1. 
• 40 minut rotoped
• Jillian Michaels - Body Revolution - Cardio 2
• 10 minut rotoped
Kcal: 750
Time: 1h 43min


18. 1. 
• 25 minut běh

19. 1. 
• 40 minut rotoped
• 1 minuta švihadlo
• 10 minut rotoped
Kcal: 860
+ 40 minut plavání


20. 1. 
• 20 minut rotoped
 • 1 minuta švihadlo
Kcal: 468
+ 20 minut běh



21. 1.
• 30 minut rotoped
• 10 minut rotoped
• 10 minut rotoped
Time: přes 2h
Kcal: 807 
+ 45 minut lezení (stěna)



22. 1.
• 30 minut rotoped
• Jillian Michaels - Body Revolution - Cardio 2
• 10 minut rotoped
Kcal: 630
Time: 1h 44min
+ 20 minut běh



23. 1.
---VOLNO---
(zranění kolena)
Raději jsem ho nechala odpočívat i následující den, přeci jen nejsem blázen a raději si chvíli nezacvičím, než s tím mít pak problémy do budoucna. 

24. 1.
---VOLNO---
(zranění kolena)

25. 1. 
• 40 minut rotoped
• 1 min švihadlo 
• 10 minut rotoped













11 komentářů:

  1. Kurňa mám výčitky, když vidím jak makáš a já mám těch rest dnu nějak moc :D Nebo tam mám třeba jen běh 20 minut.. :D Je fajn že cvičíš doma, an to už uplně kašlu ;) Jen posilka 2x týdně a sem tam něco navíc (běh,,? :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím Tě, neměj! :D Já jsem v tomhle někdy trochu blázen. Mám období, kdy makám, ale pak zase padnu a nedělám nic :) No upřímně mě to doma někdy taky zoufale nebaví, proto bych chtěla alespoň chodit do fitka třeba na hodiny TRX, zumby a tak:)
      Náhodou sportuješ aktivně a vypadáš skvěle!:)

      Vymazat
  2. tyjo, cvičíš docela hodně:D) Já teď jenom chodím běhat a do posilky, kde mě to hrozně baví!:)
    Jinak děkuji za hezký komentář :) Tvůj blog se mi moc líbí a mám pocit, že se vlastně trochu známe, ne?:D))

    OdpovědětVymazat
  3. Tolik videí v jeden de? :O Takový nářez cvičení? Panejo. Nejsi z toho až někdy unavená a vysílená? Já jen čumím :) samozřejmě hezké, ale všeho s mírou, řekla bych ;)
    přidáš někdy i tvé jídelníčky?

    OdpovědětVymazat
  4. Super, JIllian je nejlepsi trenerka ! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je úžasná! Trochu blázen a maličko sadista, tak to má být :D :D

      Vymazat
  5. Uff... ty so sebou teda nešetríš. Mňa by asi urvalo :D Síce sa to u mňa občas tiež pretiahne cez tú hodinku, ale mám dni, keď cielene volím jednoduchšie cvičenia, aby sa telo uvoľnilo a ponaťahovalo. Niežeby som bola neviem aká super v joge a pilates, ale je to fajn pocit po celoodsedenom dni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala už výše-jsem trochu extrémista a jedu, dokud můžu, dokud nepadnu :D Ale docela mi to tak vyhovuje :) Nicméně také si dávám třeba 2, klidně 3 dny volno během týdne a pak mám také období, kdy necvičím vůbec, mám to hodně nárazové :)
      Ale asi je lepší volit občas jednodušší a relaxační cvičení, třeba jóga mě láká moc :)

      Vymazat
  6. Doprčic! Všude vidím Fitness Blender a XHit, snad na každém blogu! To asi taky budu muset vyzkoušet :D Jenže teď mám hlavně Jill a Body Revolution :)
    Z toho cvičení by mě kleplo, já mám dost po půlhodince s Jillian :D
    S tím kolenem opatrně, protože já jsem v červenci cvičila asi 2 hodiny denně a taky se mi s tím něco stalo, tak jsem nemohla 4 měsíce cvičit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej! Fitness Blender je nejlepší, cvičím podle něj pořád a mají tolik workoutů na všechno možné-jen si vybrat :) podle části těla, délky i podle obtížnosti, prostě geniální. A slečny z Xhit zase parádně nakopnou:) Tak až docvičíš Jill, máš inspiraci pro další cvičení:)
      Zas tak šílené to není, také cvičím už asi rok a půl, dříve bych tohl eneudýchala ani náhodou:D
      2 hodiny denně? Ty jo. Kolena jsou zrádná, to vím moc dobře, dříve mi vypadávalo, proto na něj radši dávám pozor:/

      Vymazat
  7. Máš stejný sport tester jako jáá :) od Sigmy! Ale já ho do teď nepoužívala, fajn, zítra ho vytáhnu na kruhový trénink a 30 DS s Jill a jsem zvědavá:))

    OdpovědětVymazat