pátek 31. ledna 2014

Pozdrav z hor!

Ahóóóój (takhle se totiž zdravíme my horalové, víte?)

Jak si užíváte volno? Já nesmírně, opravdu jsem šťastná jako blecha. A jak málo stačí ke štěstí.
Jen jet na hory, chvíli vypnout, užívat si sníh, rodinnou pohodu, svět bez internetu (dobře tak DEN bez internetu), učit se na snowboardu, zaběhat si v horském terénu, vypít hektolitry zeleného čaje...

Zkrátka a jasně - jsem jako sluníčko a naprosto spokojená. Nic mi nechybí, ani blogový svět,takže se omlouvám, ale až do neděle tady nebudu nijak aktivní. Sice jsme tady nakonec ten internet zapojili, ale nechci trávit prázdniny na počítači, když mám možnost být venku. Snad to chápete. Však já Vám to vynahradím, až se vrátím!

Takže zde je jen pár postřehů, útržků a domněnek :

• miluju hory a vždycky milovat budu

• zároveň miluju Prahu, ale někdy z ní TAK ráda vypadnu
• a vůbec se mi nechce vracet
• i když jezdíme už 16 let na stejné místo, nikdy mě to tu neomrzí
• přesto, že tu spíme na rozvrzaných postelích
• přesto, že tu není možnost se osprchovat
• přesto, že se topí v kamnech a někdy vypoví službu, takže se zkrátka netopí
• přesto, že je tady suchý záchod, na kterým mi vždycky málem umrzne prdel zadnice

• a na kterém jsou ty "nejchytřejší" vtípky, jaké jsem kdy četla
no není to geniální?
• jsem vděčná za tu starou chatu, která mě naučila nebýt tak zhýčkaná Pražačka!
povšimněte si, prosím, cedule zachovávejte čistotu!
• a v blízkém hotelu mají nejlepší domácí borůvkový koláč! (a tajně tam chodím na záchod, když chci konat potřebu v teple... jo, tohle jste chtěli určitě vědět!)
• nejsem schopná se učit, dokud mi nehoří za zadkem
• začala jsem číst knihu Pozitivní psychologie a je úžasná
• jsem ráda, že jsem si konečně našla víc času na svého bratříčka
• chyběly mi běžky, neskutečně! Ale už jsem si to vynahradila

moje aktivita je jako na houpačce...jeden den skáču, tancuju a vybíhám jakýkoliv kopeček, který mi přijde do cesty, ale druhý den bych se jen válela
na horách se ovšem běhá úžasně! Nikde nikdo, dokonce jsem si vytáhla mp3 z uší, protože mě "rušila"...všude jen bílo a ticho, nádhera. Akorát jsem si možná přivodila zápal plic (a ty prudké horské kopce jsou infaktotvorné)

• na snowboardu dělám pokroky, už sjedu červenou sjezdovku
• zkuste si tu sjezdovku 2x vyšlapat, protože nemáte permici (-_-)
ale když něco chci, jdu si za tím
• ve svých 18 letech si hraju s jídlem

vyzkoušejte vanilkové cappuccino Casa Blanca
náš kocour již není bílý

Já se loučím, mějte se krásně a myslete pozitivně!

O tom pozitivním myšlení si povíme, až se vrátím a padne na mě deprese z návratu do školy a vidiny následujících testů!

22 komentářů:

  1. Jeee, tak to ti děsně závidím :)) Mám ráda hory a přírodu všude kolem, je fajn občas vypnout, co? :)) Ale už jsem tak dlouho nelyžovala :(( Tak si to tam užij!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli je to fajn? Je to nejlepší na světě! :)) A snad se Ti podaří brzy někam vyjet a třeba si i zalyžovat! Děkuji :)

      Vymazat
  2. :P já letos ještě nikde nebyla :( užívej, závidím ti tu pohodu ♥ ale ty si to zasloužíš :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, pohoda tu je neuvěřitelná :)
      Na jarní prázdniny můžeš někam vyjet :))

      Vymazat
  3. Já myslela, že takhle se zdraví vodáci. :-D Hory miluju, i když spíš v létě (protože kamarádka na chatě taky neměla sprchu a dalo se koupat na slunci v sudu :-D) a s krosnou na zádech, akorát jsem už roky nebyla a neskutečně mi to chybí. :-)
    Je to ta nová knížka od Jara Křivohlavého? Doporučuješ? :-)
    Jinak ahój do hor, pořádně si to tam užij a nepřijdi k úrazu. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi myslela správně, vodáci se takhle také zdraví :D Ale i běžkaři, když se potkáte zadýchaní ve stopě.
      Haha, koupání na slunci v sudu, to zní až idylicky! :) Horské túry v létě jsou také úžasná záležitost. Ale tak vždycky se můžeš sebrat a jet, ne? :)
      Nene, tahle je od Slezáčkové-Průvodce Pozitivní Psychologií :) ale Křivohlavý na ní také spolupracoval. Je docela dost odborná, musíš se prokousat tím úvodem, ale pak se tam člověk hodně dozví jak o sobě, tak o svém okolí :)
      Díky, díky, zatím nemám dokonce nic zlomeného!

      Vymazat
  4. Se máš, že jsi na horách :) Tak si to tam užívej ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát díky, tady si to užívám vždycky:)

      Vymazat
  5. Vypadá to tam úžasně. Já se na hory většinou dostala jen v létě na tři týdny, když jsem byla v ozdravovně. A celkem lituju, že jsem si to tam moc neužila, teď bych si toho vážila víc. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska navíc vylezlo sluníčko, to už byla úplná dokonalost :)
      Já si vážím neskutečně každého výletu do přírody, protože je to zkrátka k nezaplacení. Ale ještě není pozdě, však to pořád můžeš dohnat ne? :)

      Vymazat
  6. šťastná jako blecha, tak to má bejt!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak! Kéž bych to takhle měla pořád :D

      Vymazat
  7. Já chci taky na hory :( :D šla bych lyžovat .. Naštěstí mám příští týden jarňáky :D ale taky se budu učit až v neděli ( až bude hořet za prde*í) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vidíš, užij si jarňáky :)) a přeji příjemnou lyžovačku, snad budete mít dostatek sněhu.
      Klasika, jinak to nejde :D

      Vymazat
  8. Hory ti závidím, bohužel zimní sporty mi skoro nic neříkají :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. naštěstí se na hory dá i v létě a vůbec jim to na kráse neubírá :))

      Vymazat
  9. Jééé, to je záplava pozitivních slov. :) Moc hezký článek, jen ten pohled do toho záchoda jsem úplně nemusela mít. :-D A dny bez internetu jsou prostě občas potřeba!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, takhle pozitivní normálně nebývám no, bohužel :D
      A za tu fotku se omlouvám, jen jsem Vám co nejvíce chtěla přiblížit místní prostředí :D
      Tak tak, je to takové úlevné :)

      Vymazat
  10. Zbožňuju hory! A pokud jezdíte stále na stejné místo, tak to musí mít svoje kouzlo :)
    A ve škole ti držím palce, ať všechno zvládneš! Já tam zítra jdu taky po týdnu, tak jsem zvědavá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy má :) občas jsem mívala záchvěvy, že už tam jet nechci, ale pak mi došlo, že by mi to hrozně chybělo :)
      Díky, budu to potřebovat! :D Tobě také hodně štěstí'

      Vymazat