úterý 21. ledna 2014

Útržky dne 21. 1. '14 + Cuketové chipsy

Ahoj!

Opět se hlásím až takhle pozdě večer a opět celá utahaná. Dnešním dnem ale OFICIÁLNĚ SKONČIL stres z pololetí. Známky uzavřeny, nakonec to dopadlo nad očekávání (ne že by to mělo souvislost s tím, že se celý půlrok flákám, jsem totiž přirozeně inteligentní a učit se nepotřebuji) a vypadá to na dvě dvojky - matika a fyzika, což jsou předměty, které mi prostě nikdy nepůjdou.

Prakticky jsem se nezastavila, až teď (a kde jinde než u počítače...Andulo, to, že se uzavřely známky neznamená, že se na to vybodneš úplně!!). Ještě chci publikovat jeden - tentokrát fotkový - článek a v neposlední řadě ještě přečíst nové příspěvky mých oblíbených blogerek...takže spoustu práce, jsem tak vytížená, ach.

Den jsem začala klasicky tou nejlepší snídaní.
Ovesná je zkrátka nesmrtelná.
A bez svačiny bych ve škole asi umřela!

Omlouvám se, ale nikdy jsem nefotila jídlo, je to pro mě trochu nezvyk. (Ještě když jsem líná vytahovat foťák, a tak to fotím mobilem. Po tmě. Geniální). Slibuji, že časem to vychytám lépe!
Musím se Vám pochlubit... už si nevzpomínám, kdy naposledy jsem dostala 1*, ale bylo to určitě dávno. Z ekonomie-chápete?! Měl jsem z ní radost jako malá.

Laborky z biologie byly mimořádně opravdu zajímavé, zkoumali jsme smysly-dělali si test-kupodivu nejsem barvoslepá ani netrpím šedým/zeleným zákalem. A také se snažili najít jakési linie v otiscích prstů. No nenašla jsem tam nic. Akorát zapatlaná jsem doteď.


Odpoledne klasicky kafíčko a pak na cvičení. 
Vanilkové ♥
No a pak zase honemrychlesakranestíhám na lezení s přítelem a kamarády. Domluvili jsme se, že půjdeme jenom na boulder, jelikož nikdo z nich neumí jistit. Nebylo to nic moc, tam si člověk zkrátka tak dobře nezaleze. Takže příště již klasicky na stěnu.
A jedna rada- před lezením prosím nedávejte trénink na ruce. (
Pokud pak nechcete vypadat jako rozklepaný sliz).

Večer jsem přišla hladová, i když už jsem absolvovala večeři. A tak jsem si udělala na chuť tyto jednoduché cuketové chipsy. Svou lásku k cuketě nemusím zmiňovat, je zvláštní, jak se to otáčí, dříve jsem ji upřímně nesnášela a nedostali byste ji do mě ani trychtýřem.

Ani nevím, jestli si toto zaslouží označení recept, jelikož určitě tenhle styl úpravy dobře znáte, ale přesto doufám, že někoho cuketo-neznalého třeba inspiruji. 

Cuketu nakrájíme na tenčí plátky (kolečka).
Podle chuti okořeníme / osolíme. - Já cuketu posypala pizza kořením a bylo to výborné!
Na rozpálenou pánev přidáme kávovou lžičku olivového oleje.
Nakonec přidáme cuketu a zlehka orestujeme (cca 1-2 minuty).

Dobrou chuť!



10 komentářů:

  1. Jéé cuketku mám ráda, určitě udelam :) my o bio laborky jen koukáme na dokumenty =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělej, je to dobrota!:)
      To ovšem také není špatný program, zase to máte třeba odpočinkové :D

      Vymazat
  2. Gratuluji k 1*, přemýšlím zda jsem ji vůbec někdy dostala, hmm :D
    Je zajímavé sledovat, jak se člověku v průběhu života mění chutě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, určitě dostala, já tedy naposledy asi v 5. třídě právě :D
      To rozhodně, je spoustu věcí, které jsem dříve nemohla a teď je zbožňuji a naopak :)

      Vymazat
  3. Měla jsem to podobně se zeleninou, dříve by ji do mě nikdo nedostal, ale jakmile mě do ní přestaly nutit, stala se z ní má oblíbená surovina.

    Cuketa je výborná. Hlavně ta obalovaná a se sýrem. Mňam:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, je zvláštní, jak skoro vždy funguje rovnice : nenutí mě do toho->udělám to.
      Ano, ano, takhle ji dělá často mamka, dobrota :)

      Vymazat
  4. Gratuluju k tak krásným známkám, mě čekají 4 dvojky, což se taky docela dá. Jsi šikula, jak tak koukám na obrázky ze školy :)
    Cuketu mám taky moc ráda, ale počkám si až na léto, až bude na mém záhonku aktuální ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář! :) A 4 dvojky? Vždyť je to nádherné:))
      Moc se mi líbí, jak si pěstuješ vlastní potraviny hezky doma, je to super a moc lidí to nedělá, i když má celou zahradu k dispozici :) Protože co si vypěstuješ sama, je k nezaplacení, člověk přesně ví, kolik péče rostlince dal a že není plná nějakých pesticidů :)

      Vymazat
  5. Jé na stěnu chodím taky :-) moc mě to baví! Nato, že jsou ty fotky focený mobilem, jsou pěkný :-) A cuketa je absolutně top! Kdybych si měla vybrat mezi ní a chipsama, tak neváhám! A 2 2 jsou parádní, do kolikátý chodíš? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super a hlavně se člověk může překonávat, vylézt rychleji, těžší trasy a tak:)) Mockrát děkuji, ale přiznám se, že je dost doupravuji, aby nějak vypadaly ;D
      To je správné, ještě s celerovými hranolkami je to nejlepší mlsání takhle navečer!:)
      Nakonec to kupodivu vyšlo docela dobře:D Jsem ve třeťáku 8letého gymnázia ;)

      Vymazat