pondělí 27. ledna 2014

Útržky dne 27. 1. aneb jedno obyčejné pondělí

Pondělí.
Den, kteří většina lidí nesnáší. Znamená nástup do školy/práce, symbolizuje povinnost naběhnout znovu do toho stereotypního vyčerpávajícího režimu.
Před sebou máme vidinu šíleného a náročného týdne, odpočinkový víkend se zdá být stejně vzdálený jako Štědrý den 25. 12. 

Ale přesto někde hodně-opravdu hodně hluboko mám to nenáviděné pondělí vlastně ráda. Občas mám pocit, že ten režim tak trochu potřebuji, že jinak bych si dělala, co bych chtěla a začala bych bláznit. 
Nebo se jen zoufale snažím najít na tom pitomém dni nějaká pozitiva. 

A zde je pár postřehů / momentů z jednoho prachobyčejného pondělí, jednoho z mnoha, které mě ještě v životě čeká:

když jdete pozdě spát, fakt blbě se ráno vstává
• vylézání z horké sprchy je neskutečně nahouby
• nepořizujte si kočku, bude Vás srát otravovat nejlépe v 5 ráno
• naštěstí každé krušné ráno zachraňuje dobrá snídaně
Tentokrát ne ovesná!!!
Jogurt, musli, skořice, banán.
někdy jsem vážně líná se malovat, ale vždycky to udělám
jsem dYlYna no

mám ráda svůj klid, takže mě nerušte, když jedu naštvaná do školy s mp3 v uších
škola mi vlastně ani tolik nevadí a někdy mě to dokonce baví
• ale fyzika smrdí a vždycky bude!!!
• asi budu maturovat z biologie
• zbláznila jsem se (viz. předchozí bod)
• se sněhem je Praha hned romantičtější 
• sníh mě vytáčí, protože je zima a já nemůžu nosit své oblíbené šaty

ale zato miluju svůj nový svetřík!
z Terranovy za 80 Kč, no neber to!!!
• bílá barva na přechodech klouže jako prase 
• jsem škodolibá a jestli funguje karma, tak se v příštím životě narodím jako mravenec, protože mě neskutečně baví pozorovat babky, jak na těch přechodech padají jako zralé hrušky
• občas mám problém zkousnout hodně upřímné lidi (Filipe-jestli to čteš, tak zdravím!:D)
• miluji svého přítele (a teď zním jako třináctka z Bravíčka)
• miluji pohyb a zlepšuje se mi kondička
• neskutečně se těším na hory a až vypadnu 
jsem rozmazlená a rozmlsaná  to ale není nový postřeh
• zítra dost půjde o mou budoucnost
• mám ráda jednoduché večeře 
 a černé olivy!!
• moje největší zábava je natřásání se tancování před zrcadlem
• měla bych se učit
• Chicago je vážně nejlepší film s úžasnou hudbou! (a nevztahuje se to k předešlému bodu...)

V komentářích jsem byla poprosena o zveřejnění svých jídelníčků, takže to čekejte nejspíš zítra a nebo ve středu, i když jsem z toho taková v rozpacích, že někoho zajímá, co jím :D

32 komentářů:

  1. no v několika bodech se určitě shoduji a kam vyrážíš na hory? svetřík i šatičky jsou moc pěkný;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Jizerek, ale se sněhem to asi bude stejně bídné, i když napadlo :(
      Děkuji!:)

      Vymazat
  2. Hodně z toho máme podobné :) Až teda na tu biologii. Tu nesnáším :D A olivy jakbysmet! :D Babky na přechodu mě pobavily :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Biologie umí být potvora, hlavně fyziologie rostlin-to je láska ;D
      Zvláštní je, že dříve jsem olivy nemohla cítit!:D
      To jsem ráda, mě taky bavily ;DD

      Vymazat
  3. Jsem se lekla, že v těch šatech chodíš ven! Já v podobných byla venku v sobotu večer a brrr... :D
    Snídaně vypadá dobře. :3
    Mně se dneska výjimečně vstávalo dobře. Snad to dopadne i zítra. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem blázen!:D I když dnes jsem vyrazila v kraťasech...no už to neudělám -_- Ono se to nezdá, ale je vážně zima, když se člověk pořádně neoblékne!
      Snídaně jsou prostě...snídaně ♥
      Tak to Ti závidím, snad to vydrželo ;D

      Vymazat
  4. V mnoha bodech jsme na tom stejně! :) Nenávidím zimu, chci nosit šaty, taky mi přijde, že bez pracovního týdne bych nic neudělala, miluju Chicago a ráno jsem v metru úplně nejvíc protivná :D Snad Ti vyjde maturita úplně nejvíce skvěle!

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepší je pozorovat ty ranní naštvané ksichty v mhd ;D A patřit k nim.
      Děkuji mockrát, ale čeká mě až příští rok :) nicméně se klepu už teď!

      Vymazat
  5. díky za radu :)juknu na to a promyslím si to:) už mám ATB a kapky,tak snad to brzy bude v pořádku:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec zač:) To jsem ráda,určitě budeš brzy ok!

      Vymazat
  6. Kašiček je dost, jen mám obrovskou misku, vyhrál ji taťka od Activie, protože je jí každé ráno. :-D Dneska jsem si přisypala víc pohanky a stejně jsem to nedojedla, takže zůstanu u své prověřené míry. :-P
    Kdybys mě znala, tak ukecaná moc nejsem, jen s lidma, které znám déle, protože vím, že jim můžu říct věci, co se mi honí hlavou a nebudou si ťukat na čelo. Se spolužáky a jinými lidmi, které moc neznám, se omezuji na povrchní témata. Ale občas se najde člověk, se kterým mám po chvíli pocit, že se známe léta. :-) Kdysi jsem se dokázala lépe spřátelit, ale s pokročilejším věkem :-D a pár blbých zkušenostech s lidma to nějak opadlo. Ale ještě nejsem tak stará na to, abych si našla nejlepší kámošku, ne? :-D

    Některé svoje kresbičky mám jen na FB, ale kdybys o ně fakt stála, můžeš mi dát mail a podělím se i o ty staré, srandovní, znetvořené postavy. :-D Ale přiznám se, že kromě jednoho asi dvouletého období kreslím skoro výhradně koně. :-D
    Můžu se dnes těšit i na článek o úterý? :-D Fyzika smrdí. Dělala jsem z ní v sedmé třídě reparát, neměli jsme se s panem fyzikářem rádi. V devítce, jak jsme měli ceremónii, jsem mu donesla kytku. Na znamení, že se na něj už nezlobím. :-D
    Máš hezké oko. :3 Ten svetřík je boží. V Terranové jsem byla mrknout před týdnem a mají tam nehorázné slevy.

    O co ti dneska jde? :-O Ať už je to cokoliv, držím pěsti.
    No a dík za tu poslední větu. ^^ Působíš na mě úplně stejně. ^^

    OdpovědětVymazat
  7. Ty fotky jsou super :) Nádherný svetr :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, hlavně je božsky pohodlný!:D

      Vymazat
  8. já se taky vždycky směju, když někdo uklouzne na ledu:D svetr vypadá úžasně a za tu cenu by byl fakt hřích ho tam nechat:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nelze se udržet a nesmát se!:D Je skvělý, sice jsem chtěla šetřit, ale nemohla jsem !:D

      Vymazat
  9. :D dobré postřehy :) a ty šaty jsou boží!!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. To s tou kočkou je pravda pravdoucí! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. !! A kdo ji doma nemá, nepochopí, co to obnáší ! :D

      Vymazat
  11. Mám stejné postřehy :D a o přechodech mi ani nemluv, včera jsem to skoro neustála, když jsem se spěchala do školy se v kozačkách se superhladkou podrážkou :D málem to byla moje smrt :D Šaty jsou opravdu krásné....jinak to s kočkou mi nehrozí, nemám ráda kočky (nic proti lidem, co je mají...občas se mi nějaká líbí...z dálky:D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, na takové zákeřné boty pozor! :D
      Děkuji:)
      je pravda, že ne každý je typ pro kočku:) Ale také jsem je dřív nesnášela, nicméně po tom, co jsme si jednu pořídili, se mi to otočilo :)

      Vymazat
  12. Docela se ve tvém shrnutí vidím :D Jinak moc pěkně sepsané. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že asi víc lidí má stejné pondělní myšlenky:D Díky moc :)

      Vymazat
  13. To je skvělej článek! :-))))
    Máš parádní batůžek. A ten svetr je taky super :-)
    a černý olivy jsou mnohem lepší než zelený!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát za komentář! :))
      Přesně! Dříve jsem jedla jen ty zelené, teď se nechápu!:D

      Vymazat
  14. Fajn čtivěj blog :) jsem tvůj nový fanoušek :) díky za koment na mém blogu, jinak bych na tebe nepřišla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já děkuji, jsem ráda, že ty moje žvásty někdo čte :D :)

      Vymazat