neděle 26. ledna 2014

Volné nedělní asociační myšlenkové pochody

Neděle.

Nemám ráda neděle. Proč? Protože jsou to takové zvláštně nesmyslné dny. Dny, po kterých víte, že přichází pondělí. Dny, kdy se mi většinou chce NEdělat, ale dělat musím a to většinou hodně věcí.
Jsou to dny líné a přitom hektické, chaotické a přitom přesně organizované, volné a přitom svazující.

Ne, nemám ráda neděle.

To byl takový volný průchod myšlenek na úvod. A v tomto duchu se asi ponese celý článek. Měla jsem chuť napsat o něčem důležitém, složitém, ale znáte ty momenty, kdy máte prostě tvůrčí blok a jen se potřebujete takzvaně vykecat? Tak přesně ta chvíle nastala teď. (Momentálně mé myšlenkové pochody schytáte Vy, kteří to čtete, normálně to odskáče rodina či chudák přítel).
Mám mnoho věcí na práci a vůbec, ale vůbec se mi nechce začínat. Jenže budu muset. Ale ještě chvíli, ještě chviličku Vás tu budu otravovat.

Včera jsem byla s kamarádkou v kině na filmu Vejška. No, musím říct, že se mi líbil moc. Je takový dost ze života, snad ještě víc než Gympl. S ničím se tam příliš nemažou. Akorát konec mi přišel trochu idealistický a absurdní, nicméně proč ne. (No a v neposlední řadě je z Mádla hrozně hezkej chlap, tak šupšup do kina!!!)
(A tu až moc hezkou krávu Josefíkovou ignorujte;D)




Jedna z věcí, co dnes musím udělat, je přepsat smlouvu o bytovém pronájmu-maminka totiž neumí ve Wordu. No a řeknu Vám-stále víc se bojím budoucnosti, víte, až tohle všechno budu muset řešit. Voda, elektřina, nájem, pojištění... achjo, jsem jako Pipi Dlouhá Punčocha-nejradši bych zůstala navždy mladá.

Venku je zima jak na Sibiři, což mě štve, protože nemůžu fotit ani běhat. Jinak by mi upadly ruce a zmrazila bych si plíce.

Mám chuť psát básně, ale nejde to-to ten tvůrčí blok. V takových situacích mi hodně pomáhá kreslit. I když ty moje výtvory stojí za starou bačkoru. Zrovna jsem našla nějaké staré uložené obrázky a musela jsem se hrozně smát!
to měla být asi elfka nebo co...


volné kreslení u Beethovena na výtvarce
V tu dobu mi ty výtvory přišly jako masterpiece...
Je zábavné sledovat, jak se nám v průběhu času mění názory a pohledy na určité věci. Vím, že rok zpět jsem byla někdo úplně jiný a trochu se bojím a zároveň těším, co bude rok příští.

A už budu končit, protože stejně nemám nic víc na srdci. Slibuji, že pokud večer zbude čas, napíši nějaký daleko chytřejší článek.

A na závěr? Jela jsem domů tramvají a usmál se na mě jeden sympatický bezdomovec. A víte co? Udělalo mi to hroznou radost a rozzářilo den. Prostý úsměv. Nezáleží od koho, zkrátka zahřeje na srdci.

Tak se usmívejte!! A dejte si lívance! :)


banán, vajíčko, tvaroh, oříšky, sirup--> ♥

Jen je nepřipalte jako já ;D

10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Byly hrozně dobré :) I trochu přičmoudlé :D

      Vymazat
  2. Já taky moc nemusím neděle... Myslím, že je to u každého stejně, protože po neděli se musí do školy / do práce.
    Takové články ,,o ničem a zároveň o všem" mám moc ráda :) :D
    Elfka se ti moc povedla ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě-to vědomí nastávajících povinností je nejhorší :/
      Tak to mě těší, že to vůbec někdo čte :D :)
      A děkuji mockrát, teď už snad kreslím o něco lépe:D

      Vymazat
  3. na vejsku se chystám, gympl byl docela dobrý. To s tím usmíváním je znát, třeba když mě pozdraví neznámí bezdomovec, tak to zahřeje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě stojí za vidění :) Tak tak, hned je den pak hezčí.

      Vymazat
  4. Taky nemám ráda neděle, hlavně tu dobu, kdy vím, že se blíží večer, ááá.
    Kreslíš krásně a na lívance mám chuť! :)
    S tím bezdomovcem to je krásný, jeden úsměv a hned je svět hezčí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nejlepší je, když se blíží večer a člověk ví, že neudělal nic, co měl :D
    Mockrát děkuju, teď snad už trochu lépe, to jsou starší kresby:) Lívance jednoznačně doporučuji-jen rozmačkat banán, přidat vajíčko a osmažit na másle:)
    Přesně tak, kéž by se usmívalo více lidí.

    OdpovědětVymazat
  6. Nemám ráda neděle, protože jsem na sebe naštvaná, že nic neudělám, jenže mi vždycky přijde, že nemá cenu nic načínat. :-D
    Od malička taky hrozně moc kreslím. Mám schované bloky, a kdysi mi ty čáranice taky přišly hrozně skvělé a všichni mi je chválili a dneska bych je nevytáhla na světlo Boží. :-D Ta druhá malba se mi hrozně líbí. Víš, co v tom vidím? :-D :-D :-D Jakoby hořela somálská vesnice, ale všechno bylo přitom v pořádku, protože prší a déšť oheň uhasí. :-D Tak jsme se zasmály... :-D
    Tož jsem chtěla reagovat na to, jak se nám mění názory, ale napsala jsem asi dvacet vět, které v závěru vedly úplně mimo. :-D Když se jednou za čas sejdu s kamarádem, který mě zná od 15 let, říká mi, jak je bezva sledovat mě, jak se mi mění právě ty názory a jak jsem dospěla. Člověk si to možná lépe uvědomí, když má od někoho tu reflexi.
    No a na závěr - dík za komentář. :-D Mě na tohle sebeuvědomění přivedl jeden člověk, kterého jsem potkala na podzim a viděli jsme se dvakrát, ale zanechal na mě hroznou stopu a nevím, jestli to je dobře. :-D Víc jsem se otevřela a uvědomila si pár věcí, které jsem potlačovala, a trošku mi to narušilo vztah s přítelem, ale o tom se tady rozepisovat nebudu. Ale hlavně jsem našla ztracený pozitivní pohled, který úžasní a citlivé lidé jako ty cítí z mých článků. :-D O tom bych mohla prokecat hodiny. :-)
    Snad blog pojme takový komentář. :-D Hezký nedělní večer. ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. poslední věta mě rozesmála!:) líbí se mi jakou radost ti udělají maličkosti :)

    OdpovědětVymazat