pátek 28. února 2014

Co jsem do pusy strčila 0.2

Hezký páteční večer přeji!

To už je pátek? Achjo, ty prázdniny neskutečně rychle utekly (A já je samozřejmě proflákala a nemám nic do školy). Nevadilo by mi si je ještě o týden protáhnout, na horách bylo nádherně!

Než přejdeme k tématu článku, chtěla bych Vám srdečně poděkovat za reakce k předchozímu článku. Ani nevíte, jakou mi komentáře udělaly radost. A musím říct, že mě ještě víc nakoply k tomu pokračovat na své cestě za zdravým tělem i myslí. Kdybyste se někdo potřeboval na cokoliv zeptat nebo s čímkoliv poradit, klidně mi napište na e-mail : ennebell@email.cz
Doufám, že článek byl dostatečně odstrašující a poučný a pokud by měl pomoci alespoň jednomu člověku, pak dosáhl svého účelu.

Ale nyní již k veselejší části - JÍDLU! Všimla jsem si, že minulý článek s fotkami jídel se docela líbil, a tak jsem si dala takovou malou výzvu - lépe jídlo fotit, více si vyhrát s aranžováním a snažit se zachytit větší množství z mých talířů. Ne vždy to samozřejmě šlo, rodinka se mi trochu smála, když jsem tady pendlovala s foťákem. A pak se nesmála, pak už mi jen nadávali, ať s tím krámem vypadnu a jdu jíst.
Tato kompilace fotek také nebude úplně ukázkou zdravého životního stylu. Část z toho je focena v období mé nemoci, kdy jsem si jedla, co jsem chtěla a hodně jsme s babičkou pekly domácí buchty a jiné dobroty..a další část je z prázdninového pobytu na horách, kde jsem zkrátka jedla to, co se uvařilo.
Ať už to byly třeba knedlíky nebo guláš.

Protože víte co? Ono se to s tím "zdravým stravováním" dost přehání. Kdo stanovil, co je zdravé a co ne? Snažím se jíst pestře, vyváženě, jíst ovoce, zeleninu, celozrnné pečivo místo bílého... ale takový guláš od babičky neodmítnu. Vždyť v něm není vůbec nic špatného, zelí je domácí, knedlíky domácí, maso od příbuzných...co víc si přát? No a navíc je sakra dobrý!

Tenhle měsíc jsem to vůbec pojala tak trochu odpočinkově, tolik jsem to "nehrotila" a vida, nejsem 2x taková. I když musím říct, že už se těším, až si zase začnu vytvářet ty své zdravé dobroty. Protože to jsou zkrátka dobroty!


Snídaně : banán, jogurt, bebe mini - nové - skořicové s jablkem -> ♥




Snídaně: makový koláč, jablko




Snídaně: domácí maková buchta s pudinkem a marmeládou, banán




Snídaně: ořechová bábovka - recept ZDE

Svačinka - celozrnná bagetka s máslem, banánem a medem

Kafíčko + tofiffe = rodiná pohoda

Svačino-oběd : domácí chleba, lučina, šunka, zelenina, sýr

Rodinná tradice - "sýrovka" = večere skládající se naprosto ze všeho.
A hlavně z vína ;D


Večeře: Brokolicová polévka (nebo spíš krém), kaiserka


Večeře: celozrnný rohlík, pomazánkové máslo, šunka, zelenina


A nakonec pár "instagramovek"

Horský oběd : vepřové maso, bramborový knedlík, špenát

Snídaně: babiččin štrůdl (akorát ho bylo v reálu trochu víc no, přiznávám :D)

Další rodinný oběd: guláš, domácí knedle

Nová Milka, hrušková!! Hrozně dobrá! (I když takhle já hodnotím všechny Milky :D)

No a už těžká prasárnička - uzená žebra, nastavovaná kaše (česnek a krupice)
Jo a PIVO 

Nejlepši borůvkovo-tvarohový koláč na světě!
V hotelu Jelínek
A že je ho pořadný kus...
Byl:D

Ještě cappuccino a je to perfekt


Tak doufám, že mě teď nepošlete do horoucích pekel za to, že se na Vás z příspěvku nesmějí samé saláty a ovesné kaše! 


42 komentářů:

  1. Na tento článek jsem se měla raděj podívat raděj až zítra :/ :D, slintááám a dostala jsem šílenou chuť na žebra, jak já je dlouho neměla :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, mám z toho škodolibou radost :D
      Žebra jsou tátova specialitka, jsou nejlepší! :)

      Vymazat
  2. Mňam...a na just si jdu teď pro něco dobrého, když je ten pátek :D
    mimochodem jsi můj člověk...koláčková, buchtičková...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že sis dala pořádně do nosu! :D :)
      Joo, na sladké pečivo já nedám dopustit, hlavně babiččino domácí :))

      Vymazat
  3. Ahjo, jen se podívám na fotky jídla a mám žravou. Vážně netuším, co to semnou je poslední dobu :D :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic si z toho nedělej, také to tak mám :D

      Vymazat
  4. Sýrovkuděláme taky a jsou to mé oblíbené večeře, protože se vždycky děsně přejim xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Ono to jde tak nenápadně, člověk pořád něco zobe, nejde přestat...a pak se nemůže najednou zvednout od stolu :D

      Vymazat
  5. Ahoj :)) Děkuju za superdlouhý a milý komentář!! S Mary Kay kosmetikou to mám úplně stejně...člověk má prostě pocit, že pleť dýchá :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nemáš vůbec zač! Já děkuji za všechny komentáře :))
      Přesně tak, jak jsi o ní psala... začala jsem dost uvažovat, že si jejich přípravky také pořídím :) Proč do sebe jednou za čas neinvestovat, že :)

      Vymazat
  6. Já dostala hroznou chuť snad úplně na všechno! Tečou mi sliny :D A to vůbec nemám hlad a stejně budu muset jít asi něco zbodnout :D Mňam, ten špenát! A ta makovka! A ty žebra! :D A bože, všechno!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen si dej! :D Těší mě, že dělám chutě :D

      Vymazat
  7. Krásné fotky výborného jídla! Ty buchty bych si hned dala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, všechno to bylo moc dobré :) a ta buchta obzvlášť! :)

      Vymazat
  8. Jsem ráda, že tohle vidím až ráno a ne večer! Uslintala bych se.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Navečer jsou takové příspěvky nejhorší! :D

      Vymazat
  9. mňam, vše vypadá tak lákavě! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jo, já bych tě spíš poslala do pekla za ty saláty. Toho je na všech blozích plno, ale knedlíky a zelí nikde. Já jídlo úplně zbožňuju a je to věc, ve který bych se nikdy nedokázala a hlavně nechtěla omezovat. To radši budu milion hodin v kuse cvičit, ale nic svý tlamě neodepřu :D Takže mám radost z fotek "prasárniček" a mám i radost za tebe, že se takového jídla nebojíš :)) Ale mam z toho děsnej hlad!
    Mimochodem tu hruškovou milku jsem si včera taky koupila ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji, to je správný přístup! Nic se totiž nesmí přehánět a netřeba se bát jíst cokoliv ve zdravé míře :) Já jídlo také miluji, a tak nechápu, jak jsem se ho kdy mohla takhle vzdát :D
      Hehe, mám trochu škodolibou radost z toho, že někomu dělám chutě ;D
      Ta milka je supr, dneska jsem zkoušela i švestkovou, ale ta už mi tolik nechutnala :(

      Vymazat
  11. Tak ted práve hladove čekam na oběd a asi umřu.mnam ! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, nakonec ses ale dočkala, ne? :D

      Vymazat
  12. Vypadá to všechno suprově :) Ty sýrové večery bych zavedla klidně i u nás :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně to všechno bylo výborné :) Zkus to doma navrhnout ;)

      Vymazat
  13. Ta buchta, bábovka, štrůdl a koláč.. aaach ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že tady je někdo také na sladké ;D

      Vymazat
  14. Teda to se dělá takhle večer?! :D Takový dobroty! Fotka s brokolicovou polévkou je naprosto dokonalá! :) A makovou buchtu taky chci! :D A ořechovou bábovku jakbysmet :D Radši končím, protože bych ti tady vyjmenovala všechny ingredience obsažené v tvém jídle :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, pardon :D Asi Ti pošlu svou babičku, ať Ti také něco dobrého napeče ;D Když už jsem udělala chutě :D

      Vymazat
  15. tedy takové dobroty :D
    hned bych si to dala,jen mít ty suroviny na to :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno to bylo mňam! Suroviny...musíš vyslat rodiče na nákup ;D

      Vymazat
  16. Co si budem povídat, takovým gulášem nebo svíčkou fakt nepohrnu. Když nesníš knedlíků šišku a omáčky dva litry, tak si myslím, že je to ok. Člověk by se z toho zcvoknul, kdyby si měl odpírat i taková jídla. samozřejmě, že přes týden jím tak, jak jím, ale když jedeme o víkendu k babičce, tak si krabičku s nějakou svojí "zdravou srágorou" (jak by řekl tatíč) opravdu nevezu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, zdravou srágoru :D Nemůžu nesouhlasit..většinou právě přes školní týden jedu svoji zeleninu a ovesné kaše, ale o to víc si pak užiju, když můžu vypnout a dát si, na co mám chuť :) Stejně jsem pořád lítala mezi tím, co je dobré a co ne,ale pokaždé se vracím k názoru, že "všeho s mírou" :)

      Vymazat
  17. Nejvíc mě zaujala ta maková buchta s pudingem. :3

    OdpovědětVymazat
  18. Ta byla snad nejlepší, to víš-babičky :D

    OdpovědětVymazat