úterý 18. února 2014

Fotookamžiky 0.2 - Svět maličkostí


Svět se skládá z maličkostí.
Dobrých i špatných, veselých i smutných, barevných i šedých.
Tyhle maličkosti ve své maličké malichernosti tak nějak maličko tvoří nemaličký celek. 


Každá drobnost se počítá,
každá drobnost má svůj příběh.
Stačí se jen zahledět, zaposlouchat se.

Je jen na nás, jak si ty drobnosti poskládáme.
Je na nás, jaký obraz sestavíme z puzzlí okamžiků, z útržků reality.

Soubor fotografií starších i novějších, lepších i horších, v něčem však stejných - snaží se zachytit ten zázračný, občas přehlížený svět maličkostí. 


kousek života na vodě


lavička s láskyplným věnováním




kousek pozlátka z Indie

nebezpečná láska k čokoládě


kousek umění kupovaného

i vlastnoručního

vstup na hřbitov na Vyšehradě

díra ve staré podlaze na Hlavním nádraží

ničení kazet

lidská pověrčivost


univerzální tapeta

životní etapa




spolu i po smrti

stará unikátní fotobudka


trocha morbidity

něco, co Vás rozesměje



a ještě jednou rozesměje
(ale tu svačinu jsem si fakt hlídala!!!)




26 komentářů:

  1. takových článečků klíďo přispívej více, Aní! úžasný fotky :) nejvíc mě zaujala ta s čokýnou :P jak jinak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc!:) Haha, čokoška vládne světu!:D

      Vymazat
  2. Krásné fotky, hned hezky zrána naladí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to mě těší, pokud přispěly k lepšímu ránu :)

      Vymazat
  3. Veľmi pekné fotky majú v sebe akoby príbeh :)

    OdpovědětVymazat
  4. Některé z těch fotografií jsou přímo dechberoucí! :) Miluju tenhle styl práce! Nádhera!

    http://noordinary-girl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, teď jsi mě opravdu potěšila, mockrát děkuji :))

      Vymazat
  5. Úžasné fotky!!! :) Nejvíc se mi líbí asi ta první! ;) Ta je dokonalá! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!:) Přiznám se, že tu první mám také moc ráda:)

      Vymazat
  6. moc hezký, umělecky působící fotky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jedním slovem - nádhera!
    Jo a děkuju za pochvalu postavy. Hubnout už nechci, alespoň ne na váze, ale za míň tuku na bocích bych se nezlobila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, díky moc!:)
      Tak to je dobře, s tím tukem je to věčná potíž, taky bych ho ráda odstranila, ale drží se drží, mrcha :D

      Vymazat
  8. Nenapadá mě slovo kterým bych vyjádřila obdiv nad těmito fotografiemi.. Má to nápad, šťávu.. Krásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Panejo, teď jsi mě neuvěřitelně potěšila...opravdu díky moc, jsem ráda, že se někomu líbí:)

      Vymazat
  9. Nádherný fotky! Čím to fotíš prosímtebe? vypadá to dost luxusně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji, ale neřekla bych, že je to něco extra :) Fotím Nikonem D3100, základní objektiv :)

      Vymazat
  10. Krásné fotky, líbí se mi to věnování na lavičce! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to věnování mi přišlo vážně úžasné:)

      Vymazat
  11. Máš opravdu talent a moc se mi líbí i popisky k fotkám, jako by snad měly příběh :)
    Takové fotky fotíš jen tak že tě to vidíš a máš zrovna po ruce foťák?

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkné fotky, ale ta první s pírkem je naprosto skvostná !!

    OdpovědětVymazat