neděle 23. února 2014

Fotookamžiky - Kočičí Klid

Přeji krásný nedělní večer!

Doufám, že jste si naplno užili víkend. Já tedy velmi, hory jsou kouzelné a nedám na ně dopustit, i když téměř veškerý sníh roztál. Tak alespoň chodím běhat (i když mi to nějak nejde a je to utrpení) a na dlouhé procházky. Zrovna dnes jsme si udělali takový velký okruh kolem přehrady - asi 12 km... miluji ten pocit, když se vrátím úplně mrtvá a vyhladovělá! (Za to se spoustou fotek)

U fotek ještě chvíli zůstaneme.
Jednou jsem takhle večer přišla domů a volám na kocoura. Nic. Žádná odezva. Tak ho hledám všude možně...
Nakonec jsem ho objevila, jak spokojeně pospává v obýváku pod stolní lampou.
On si zkrátka umí najít dobré místo, kde se vyhřívat.
Chvíli jsem ho fascinovaně pozorovala a pak jsem vytáhla fotoaparát a nafotila pár fotek. Bylo přítmí, takže kvalitou nic moc, ale pokoušela jsem se zachytit ten zvláštní klid, který ze zvířete vyzařoval.

Když taková kočka spí, je to docela zajímavý pohled. Na jednu stranu působí klidně a bezstarostně, ale na stranu druhou ale stačí sebemenší zvuk, aby reagovala. Prakticky je neustále ve střehu.

I Samuel roztomile cukal ouškama, když uslyšel závěrku foťáku. A pak jsem ho (chudáka) probudila úplně. A v tu chvíli se začal čistit, což bylo kouzelné. Zachytila jsem pár docela úsměvných momentek z jeho každodenního procesu.

Jen mě tedy hrozně mrzí, jak blogger ničí kvalitu fotek, pokaždé tady mají šílené barvy a vůbec jsou takové zvláštní...





























36 komentářů:

  1. Ten je krásný! :-) Miluju kočky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsou to úžasná stvoření :)

      Vymazat
  2. Bože, ty fotky jsou naprosto úžasné a ukazují, jak báječné kočky jsou. ♥ Jako pro kočkaře je tenhle článek pro mě srdeční záležitost! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji moc, jsem ráda, že je nás kočkomilců víc!:)) Hrozně mě baví je pozorovat!

      Vymazat
  3. veľmi pekné fotky a ten kocúrik je zlatučký! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé máš nádhernou kočku! A nepřipadá mi, že by byla špatná kvalita.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát!:) Ale bohužel já to vidím, když to porovnám s tím, jak fotky vypadají v počítači :/

      Vymazat
  5. Aaaa, to je něco pro mě. ♥ Miluju kočky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, to jsem ráda, že jsem potěšila Vás milovníky koček! :D :)

      Vymazat
  6. máš krásnýho koucourka! Já mám kočičku a nevím proč, ale její nejoblíbenější místo na spaní a lenošení je u mě v pokoji na skříni, kde se mnou každou noc (když nejsem na intru) spí :) Jen by mi nevadilo, kdyby se nebudila od 2-5ti do rána a já jí nemusela každou noc pouštět ven :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát díky!:) To je hezké, skoro každá kočka má takové to své místečko:)
      No a s tím buzením-to je klasika :D to mňoukání bohužel člověka spát nenechá

      Vymazat
  7. Nádherné fotky! Kočky jsou podle mě stejně nejkrásnější zvířata :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, díky!:)) Jsou nádherné, hlavně každá kočka má svou specifickou osobnost, to se mi na nich hrozně líbí.

      Vymazat
  8. Úžasný fotky :) Naše Molly se nedá vyfotit v klidu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!:) No jo, se Samuelem je to také potíž, proto jsem fotila, když spal :D

      Vymazat
  9. mám jednu kočku a taky ji žeru. Každá kočka má svou osobnost a je něčím vyjmečná, mám je moc ráda :) Víš že kočka k odpočinku a válení se vyhledává Geopatogenní zóny, které mohou mít na organismus člověka negativní vliv. Za to psy se takovým zonám vyhýbají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, co kočka, to unikát :) A každý, kdo ji má doma, tomuhle stvoření okamžitě propadne :)
      Tuhle zajímavost jsem někde četla a docela mě to fascinuje. A také se říká, že kočky dokáží vstřebávat negativní emoce člověka a tím pádem léčí :)

      Vymazat
  10. Máš roztomilého kocúra, to ten môj vždy keď je vonku zima mi vbehne dovnutra domu a rozvno na sedacku a spokojne si pozera telku! Niekedy sú veľmi prefikani ti nasi kocurikovia ale tak aj oni potrebuju relax a teplo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyřídím mu to, díky! :)
      Haha, to je skvělé, že si takhle "poručí", co chce a potřebuje :D Někdy až nekompromisně stylem-tuhle židli chci já, takže ty si přesedni člověče.

      Vymazat
  11. To je krásný kočičák! Taky mám kocourka,jmenuje se Calvin,ale musím ho dát bohužel do dobrých rukou,v Česku bych si ho nechat nemohla :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samuel moc děkuje a je potěšen! :)
      To je škoda :( Tak hlavně vybrat dobré majitele, ať se má fajn:)

      Vymazat
  12. Nádherný fotky, já radši pejsky, ale každé zvíře je dokonalé. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Jasně, každému člověku vyhovuje jiný typ zvířat.. jsou lidi, kteří kočky vůbec nesnesou. Pejsci jsou zase úžasně věrní tvorové :)

      Vymazat
  13. No, to je mazel...hned bych chtěla taky, akorát ta moje Držka by to asi nerozdýchala (myslím, že by žárlila) :) Hezké fotky

    http://thedecadenceofdecay.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Haha, to je dost možné, překvapuje mě, jak moc zvířata žárlit dokážou

      Vymazat
  14. Tyhle němé tváře jsou moje nejmilovanější, neumím si už život bez nich představit. Tvůj kocourek je fešák, má moc hezké zabarvení - hlavně masku na obličeji a čumáček. Kočky taky ráda fotím, zejména na zahradě, když si hrajou na šelmy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, nechápu, jak jsem dříve mohla nemít ráda kočky! Teď by můj život byl bez tohohle miláčka jakoby prázdný :) A mockrát děkuji, komplimenty Samuelovi vyřídím :)
      Škoda, že my zahradu v Praze nemáme, venku se musí fotit jedna báseň .)

      Vymazat