úterý 25. února 2014

Letmé horské AHOOJ

Zdravím, 

Vůbec se mi nechce psát článek, vůbec se mi nechce přemýšlet, je mi teď zkrátka krásně.
Ráda si přečtu Vaše články, ráda je okomentuji, ale nějak nemám sílu psát cokoliv smysluplného. 
Navíc jsem v přírodě s rodinou a nechci trávit tolik času u počítače. (Jo a taky mám dost práce do školy, ale to je vedlejší).
A tak následující text asi bude plný náhodných myšlenek a výjevů, které spolu možná ani nebudou souviset.

Zamilovala jsem si snowboard! I když pořád padám, mám omlácený zadek i kolena a dostala jsem pomou  přes držku pusu. Ale dokonce už mám za sebou první černou sjezdovku! (O stylu, jakým jsem ji sjela pomlčíme a radši vezmeme v potaz, že na tom stojím asi po 4. v životě)

Docela smutný pohled z lanovky...
Ale bylo NÁDHERNĚ!

Neskutečně nám přeje počasí. Tedy spíše přálo, teď se zatáhlo, ale co, sluníčko jsme si načerpali vydatně. 

Když se zrovna zoufale nepokoušíme lyžovat / snowboardovat, tak chodíme na procházky po krásném okolí. A že je tady mnoho k vidění!

Jo, je jaro.


Takhle si kráčíme po cestě a najednou vidíme dvě křesla zapíchnuté naprosto mimo civilizaci a na jednom z nich... panenka. Některé věci nelze racionálně vysvětlit.



Mám opět nějak podezřele dobrou náladu. Vlastně skvělou náladu. Byla jsem zase běhat a tentokrát jsem vyběhla s myšlenkou, že je to jedno, že je krásně a kam doběhnu, tam doběhnu. No a vida, krásná půlhodinka a dobíhala jsem s úsměvem na rtech.

Bohužel tohle je krutá realita - vlevo běžecká trasa. Bývalá.

Mobilová kvalitka, ale hrozně mě fascinovalo to sluníčko na "konci" cesty :-)

Kulatej vysmátej happy face. A čínský očička. 

Nemůžete jít běhat a nevyfotit si nohy. Prostě ne.
• Mám pro Vás tip na skvělý film - Něco jako komedie = It's Kind of a Funny Story.Trochu jiný film se zvláštní tématikou a z prostředí psychiatrie...ale věřte mi, že Vás donutí se pousmát. A taky se trochu zamyslet nad životem a nad tím, co máte.


Mám se ráda. Někde uvnitř to vím. A také vím, že možná právě teď nemám všechno srovnané, ale spoustu chyb a blbostí, co udělám, je součástí nějakého procesu a vývoje. Nebudu si vyčítat každý přešlap, kterého se dopustím. 

Zní to jako klišé, ale zkuste den začít úsměvem.
• Popíjím vínko a napadla mě taková filosofická myšlenka...

Život je jako cibule. Loupete jednu vrstvu po druhé, postupně odkrýváte další a další, abyste se dostali k jádru problému. A přitom neustále brečíte. 



Mějte se krásně a užívejte si, ať už děláte cokoliv! 

28 komentářů:

  1. tá prvá fotka je úplne super! :O a celý článok sa mi veľmi páči a ten film sa už dlhší čas chystám pozrieť :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, nějak se mi podařilo ji zachytit mobilem na lanovce úplně omylem :D Na film se určitě podívejj, je skvělý :)

      Vymazat
  2. Ty fotky z přírody jsou nádherné. Závidím, taky bych potřebovala odjet a vypnout. S tím snowboardem tě obdivuju, já jsem na tom asi stejně s ježděním jako ty, ale jsem ve fázi, kdy jsem toho prostě nechala a zůstala u lyží. :D Líbí se mi ten odstavec "Mám se ráda...."
    Btw: s tou cibulí už jsem to někde slyšela a mám dojem, že to bylo právě na jedné z filosofickým přednášek :) pravda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, je tu překrásně:) Někdy je to to nejlepší, co člověk může udělat, hlavně se na chvíli odpoutáš od všeho kolem. A není to škoda? Třeba se k tomu ještě vrátíš :) I když také jsem měla pár momentů, kdy jsem měla chuť prkno zahodit a obout své milované lyže, na kterých mám jistotu :D
      Vážně? Tak že bych se trefila do noty filosofům? :D To by byla čest!

      Vymazat
  3. No, teda. Je tam krásně! Hned bych se tam taky vydala.
    It's Kind of a Funny Story, před třemi roky to byl jeden z mých hooodně oblíbených filmů.:3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tu nádherně, to tedy ano!:)
      To už je takhle starý film? Že jsem na něj nepřišla dříve:D Ale hrozně mile mě překvapil :)

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky! a ta filosofická myšlenka má něco do sebe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky a díky, občas mám takovou přemýšlivou :)

      Vymazat
  6. :D Tvá filozofická tečka na konci mě fakt dostala, ale máš pravdu!
    Užívej hory, docela bych taky někam vypadla a vypla, ale my na nějaké zimní dovolené nějak nejezdíme :/
    Přeju ať zmákneš všechno potřebné do školy...vůbec celá škola je zbytečnej stres, když na ni musíme myslet i o prázdninách

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, napadlo mě to dneska, když jsme tady řešili, že člověk vyřeší jeden problém a voilá, hned je tu další :D
      Děkuju, to je škoda, že nejezdíte, zrovna hory jsou skvělé v tom, že tady má člověk prostor a klid a navíc je tu vážně nádherný vzduch a počasí:)
      A ještě jednou děkuju, hodně štěstí s přípravou i Tobě. Zrovna s tou školou potřebuji teď máknout, jakmile chybíš týden, tak už je dohánění až nad hlavu...plus jak říkáš-navalí nám toho na prázdniny...hlavně abychom si je náhodou neužili.

      Vymazat
  7. Moc si to tam užij za nás za všechny! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Tam to jste ty prázdniny nakonec chyt li lepe než mi :-) Nádhera!!!!
    To s tou cibili,....skvělý a pravdivý ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, tohle bohužel člověk nevymyslí :( Lituji ty po nás, ti už nebudou mít sníh ale žádný :D
      Díky, dokonce to docela dává smysl no:)

      Vymazat
  9. Nazdárek. :-)
    Takové židličky (dokonce spíš taková zahrádka) je i v Olomouci ve Ztracené ulici. Je tam přes zimu cedulka s nápisem: "Ukládám se k zimnímu spánku. Nerušte mě svými kroky a čůráním. Děkuji, Hlína." ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ahoj, ahoj!:)
      A díky za zlepšení rána, hezky jsem se zasmála :D

      Vymazat
  10. Všechny ty fotky jsou nádherný. Závidím, taky bych chtěla jet takhle na hory. Ani nemluvím o tom, jak bych si přála umět na snowboardu... :)) Moc ti to sluší :) Film jsem viděla už před delší dobou, je skvělej. Takovej nenásilně vtipnej a k zamyšlení :)) A ten poslední citát je naprostá pravda :) Nemůžu to vyhnat z hlavy :D :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji :)) Však se na hory určitě někdy dostaneš, ne? :) A naučit se na snowboardu není zas tak složité, je to podstatně jednodušší než na lyžích .)
      Přesně, hezky jsi to napsala-nenásilně vtipný a k zamyšlení-to je výstižné :)
      Haha, to jsem ráda, jestli jsem někoho inspirovala k přemýšlení :):D

      Vymazat
  11. Krásné fotky:) a moc ti to sluší, hlavně nesmutni :*

    OdpovědětVymazat
  12. Něco jako komedie je naprosto dokonalý film!

    Také mám za sebou pobyt na horách a doopravdy, je to ten nejlepší relax!

    OdpovědětVymazat