pátek 7. února 2014

Letmý pozdrav vod Vokýnka

Ahoooj.
Takové upozornění na úvod - pokud nesnášíte trapné články plné instagramových fotek, raději spaste své životy dokud můžete.
Ale co, tenhle blog nemůže být pořád seriózní!
Jsem totiž v práci a šíleně se nudím! Kdo by to byl čekal,že bude centrum Prahy takhle mrtvé v pátek večer. Ale i tak tady musím zůstat až do zavíračky. Jasně, mohla bych věnovat ten čas něčemu užitečnému - třeba učení a být tak aspoň trochu produktivní, ale... ne. Já Vás radši budu otravovat.
Sleduji tady pouliční osvětlení a je mi zima. Hřeje mě jen maličké elektrické topení. No hlavně že mám 3 svetry. Za zády mi ale hrají Beatles a popíjím kávičku. Hele ono to nakonec nebude tak marný.
Hlavně, že tu chytám wifinu!!!
A to bylo prosím asi to nejlepší,co jsem kdy vyprodukovala! Ale musím se pochválit, že jsem tohle dokázala sesmolit na mobilu :D Mějte krásný večer!
A pokochejte se těmito vysoce uměleckými fotkami!
Anča a její sbírka
Anča a její láska rum ♥
Anča a kleště na párky
Anča a kečup
...

17 komentářů:

  1. Když nevíš co, wifina to jistí! Já jsem taky instagramový závislák :D Na fotkách ti to sluší ( i s těmi ksichtíky :)), tak ať ti to ryhleji ubíhá :))
    PS: Děkuji za tvůj povzbuzující komentář ohledně toho cvičení, každá, byť malá, pomoc se počítá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Někdy si ale říkám,že bych měla brzdit, nebo se mi o těch hashtazích bude i zdát -_- :D
      Díky, díky, ale bohužel patřím k těm lidem, co by se raději na fotkách ksichtit neměli :D Nakonec to uteklo docela rychle:)
      Nemáš vůbec zač, jsem moc ráda, jestli Ti to alespoň trochu pomohlo :)

      Vymazat
  2. přesně tak :))
    :D obrázky mě pobavily...*le Anča a kleště na párky :D
    Tak alespoň že máš tu wifi. Teď si vem, jak to máme mi chudáci, co bydlí ve městě s 6 tisíci obyvatel...jak tam je teprve mrtvo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda :D Když na to teď zpětně koukám, taky se sama sobě musím smát.
      Nějak si už nedovedu představit život jinde než v Praze a nebo jiném velkém městě, jinde bych se asi zbláznila :/

      Vymazat
  3. Pěkné umělecké fotky :D Koukám, že bys mohla jít do reklamy :), hned by stoupl prodej rumu a kečupu :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oo, díky, umění z nich přímo sálá :D Haha, to radši ne, nebo by jak Božkov tak Pagusa zkrachovaly :(

      Vymazat
  4. aspoň že máš beatles a kávu :) fotky pretty funny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle věci to vždycky zachraňují :)) Díky:D

      Vymazat
  5. Já si taky nedokážu představit, že bych si zašla do mekáče a spořádala porci hranolek a k tomu ještě hambáč. Btw ten jsem ještě nikdy neměla a jsem ráda :D Kleště na párky mi připomněly, že když má někdo z rodiny párek, hned zalezu do pokoje a nehodlám vylézt, dokud ten smrad nevyprchá. A nebo ještě líp - chodím s voňavkou před sebou jako obranná zbraň :D
    Super fotky :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak je to lepší,jen je citlivé,tak si musím dávat pozor:)
    díky za pochvalu berušky:)
    já tu spolupráci už mám dávno domluvenou ;)

    OdpovědětVymazat
  7. snad ti to rychle uteklo v práci:) hezké fotky ;)

    OdpovědětVymazat
  8. zajímavé fotky :-)

    http://poli-sirotina.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat