sobota 1. února 2014

Moje aktuální fotoforma aneb pořádná dávka narcismu

Haha, nakonec jsem neodolala a už zase trčím na blogu!
Co mě ale omlouvá je fakt, že jsem pečlivě trénovala na snowboardu celé 4 hodiny a pak se ještě večer dorazila na běžkách!
Takže mám právo na to se válet u počítače a kašlat na povinnosti. TAK.

Horší je skutečnost, že jaksi postrádám svůj mobilní telefon... nemám tušení, kde se tak může nacházet a nevzpomínám si, kdy jsem ho viděla naposledy. Zvuky mám klasicky vypnuté, takže se neprozvoním. Teď se jen modlím, aby byl někde zapadlý v tom mém bordelu systematickém nepořádku.

No ale již k věci. Napadalo mě opět tisíc témat, ale všechno by to byly vážné články a vím, že Vás nemohu zase tolik zatěžovat svými úvahami. Tak jsem se rozhodla, že potlačím stud a zveřejním nějaké fotky, abyste měli představu, jak ta holka, co Vám tady píše o tom, jak strašně maká, vlastně vypadá.
(A jen se budu modlit, aby se mi někdo nevysmál a nebo aby to tady neprozkoumal nějaký známý a já jsem svou fotku nenašla v pondělí vyvěšenou na školní nástěnce.)

Nedá se říct, že bych se svou postavou byla spokojená. Ale snažím se se přijímat, protože vím, že tohle jsem já a nikdy nebudu vypadat jako ta hubená, prsatá potvora odvedle. Ale také vím, že můžu být nejlepší verzí sama sebe a o to se také snažím. Baví mě pozorovat pokroky, i když nejsou takové, jak bych si představovala. Jenže pak se ohlédnu zpět a vidím ten kus cesty, který jsem ušla... A víte co? Musím se pochválit! 
A to ještě zdaleka není celý příběh. Byla to cesta dlouhá a trnitá a určitě tomu jednou věnuji článek, až seberu odvahu a srovnám si vše v hlavě.

Kdybyste chtěli znát míry, tak máte asi smůlu..neměřím se, protože jsem líná. Spíš dám na pohled v zrcadle, to je pro mě největší ukazatel. ¨

Přiznám se, že jsem vždycky nesnášela svoje nohy. Připadají mi jako dva tlusté špalíčky. Jenže geny jsou geny a já nikdy nebudu mít nožky jako laňka. Takže mi nezbývalo nic jiného než rezignovat a zaměřit se spíše na jejich tvarování a zpevnění. Stejně tak můj plochý zadek-evidentně plochý chce zůstat...nemá cenu se s ním prát! (Geniální výmluva proč nedělat dřepy se závažím ;D). Břicho jsem mívala docela ploché, ale leccos se změnilo a teď s ním trochu bojuji. Ráda bych ho daleko více vyrýsovala a shodila ten špíček, ale to chce čas. Horní polovinu těla mám podstatně slabější, na tom musím zapracovat. A prsa? Maminka má čtyřky, babička má čtyřky, nevlastní sestra má čtyřky... všechny ženy v rodině mají čtyřky. A já? Já mám prsa po tátovi. (aspoň si ale nevyrazím zuby když běžím!)

Ale již dost řečí, zde jsou slibované fotky:

VÝŠKA: 167-8 cm
VÁHA: cca 55-56 kg (moc se nevážím)

fotka ráno po párty (to mám vždycky nevysvětlitelně břicho nejplošší:D)
Achjooo, svaly polezte veeen!
jo, fotím si břicho před spaním. nesuďte mě.
Směšný bicáček
Pro porovnání-foto po Vánocích. To to břicho bylo obalené přeci jen trochu víc :D

Co ještě říct? Snad jen to, že sdílet tenhle příspěvek pro mě není vůbec jednoduché. Možná si pár lidí poklepe na čelo, možná se mi někdo bude smát...
Ale já to potřebovala. Protože cítím, že je to součást procesu sebepřijetí.

55 komentářů:

  1. Na čelo si neklepu a už vůbec se ti nesměju. Není důvod.
    Těžko soudit, takhle z fotek, ale tvoje postava vypadá super!! :)
    Asi nikdo z nás nebude mít přesně takovou postavu, jakou si přeje, ale i já se můžu s čistým svědomím pochválit.. A to je neuvěřitelně dobrej pocit!
    Závidím ti tvoje břicho, špíček nešpíček, furt vypadá plochý. za to já se toho špekouna né a né zbavit. Ale za to mám docela fajn zadek (to je hrozný se tady takhle chválit, :D :D) .. A prsa? Z toho si nic nedělej. Já je shodila o 3 velikosti :'( :D A nemůžu si vynachválit, jak se mi teď líp běhá a cvičí! :D
    A směšný bicáček máme stejnej! :D Je sice směšnej, ALE JE TAM!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je dobře, že se moc nevážíš a ani to moc nedělej, protože já vážím podobně a vypadám opravdu o dost jinak :D
    Jinak super břicho ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě-váha vůbec není zavádějící, akorát mi trvalo, než jsem si na to přišla :D
      Díky moc, i když by to mohlo být daleko lepší :D)

      Vymazat
  3. Áno, babičky :D a teď si vem, že já jsem u ní 2x týdně skoro celý rok :D
    hele nějak pořád marně hledám ty dva špalíčky :D ty rozhodn máš nohy jako laňka :P U nás je to stejné - ségra čtyřky, mamka čtyřky (neli pětky), babičky to samé a já? :D no škoda mluvit. Ať jsem byla tlustá nebo hubená, nikdy jsem je neměla. Třeba v těhotenství se toho jednou dočkáme ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, tak to bych asi byla jako koule! :D
      No já je tam tedy vidím, ty fotky zkreslují kupodivu v pozitivním slova smyslu :D Ale mockrát děkuji :)
      Je to k vzteku, ale člověk nenadělá nic :/ Přesně tímhle s etaké utěšuji-že až bude mimi, tak budou prsa! :D Jenže nejradši bych je chtěla teď že ano.

      Vymazat
  4. :-) tyjo vzdyt ses hubeňourek! joo a po party mam vzdyky taky lepsi bricho i presto ze jsrm vcera snedla pulku pizzy, cely vecer se kamaradila s bramburkama a chlebicy jsem tsky nenechala ladem.. a ranoo zadny spek :-D :-D :-D achjooo chci uz taky na hory :-\ :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to nevím nevím, ale každopádně děkuji, jsem potěšena :3
      Přesně! Je to jako takový malý zázrak :DD Hlavně jakmile se napiju, tak jsem jako bezedný soudek!
      Dočkáš se! :) akorát snad trochu napadne.

      Vymazat
  5. Juu,takovou postavu mít tak budu spokojená! :) jaký nohy prosim tě :D buď tady děláš nějaké super-zhubeňující pózy a nebo fakt nevim,protože je máš dobrý :) mě na mě asi nejvíc štvou nohy a potom prsa :DD
    užij si zbytek víkendu a hodně štěstí s hledáním mobilu i se vším ostatním :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věř mi, takovou nechceš, ale mockrát děkuju :) No přiznám se, že jsem holka šikovná a zjistila jsem, že když se rozkročím, vypadá to alespoň trochu přijatelněji :DD
      Každý máme něco, s čím nejsme spokojení..ale důležité je se naučit mít svoje tělo rádi :)
      Ještě jednou díky, mobil už mám naštěstí u sebe, miláčka!:D Jinak by mě asi kleplo :D

      Vymazat
  6. Ráno po párty vždycky i vážím nejmíň - přičítám to odvodnění z alkoholu :-D Podle mně vypadáš perfektně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi to tak bude, jiné vysvětlení nejspíš není! :D Je pravda, že ráno "po té" mám vždycky žízeň, že bych vypila všechny jihočeské rybníčky a zapila to Vltavou.
      A mockrát děkuji, tohle opravdu potěší, neskutečně moc :))

      Vymazat
  7. Tak ty máš dokonalou postavu .. woow... to ti musí každý závidět :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, teď se asi budu červenat :) Ale opravdu není vůbec co závidět. Mockrát díky!

      Vymazat
  8. Zase vtipný článek :D Nechtělo se mi ho sice komentovat, abych nevypadala jak největší stalker, ale prostě tě musím pochválit! Holky si vždycky stěžujou, i když vypadaj naprosto suprově, a ty tak rozhodně vypadáš, podceňuješ se :)) To břicho ti závidím snad úplně nejvíc :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbil a mockrát díky za tak milý komentář :) Ani nevíš, jakou mi udělal radost. Břicho nicméně opravdu záviděníhodné není, to mi věř :D A budu ráda, když budeš i nadále ,,stalkovat"! :D

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Kéž by (nebo kéž bych si to aspoň myslela!:D), ale díky moc :))

      Vymazat
  10. Říkat ti, že máš super postavu je asi zbytečně, musí ti to dojít samo, ale takové my ženy postě jsme :D Já byla vždycky hubená, teď jsme za poslední pár měsíců nabrala asi 6 Kg a mám z toho nervy, ale nic nedělám., Ty děláš a to tě šlechtí, malých prsou je mi líto :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, my ženy budeme zkrátka věčně nespokojené! :D Ale jinak mockrát díky, snad se jednou všechno srovná a budu se mít prostě ráda:)
      6 Kg není moc, jakmile se rozhodneš, tak budou pryč raz dva:)
      To mně taky, ale nenadělám nic :(

      Vymazat
  11. Tak, definitivně se za svou postavu stydím! :D
    Máš perfektní (opravdu!) postavičku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale!! Určitě nemáš vůbec proč:)
      Opravdu děkuju,hrozně jsi mě potěšila :)) ale není na ní nic perfektního :D

      Vymazat
  12. Tady jde říct jen jediné - nemáš se rozhodně za co stydět. Ale myslím, že někde v koutku duše to jistě vís, jen ten pocit nechce moc na povrch. Jsem zvědavá, jakým směrem se budeš ubírat a co bys chtěla na své postavě (a jakým způsobem) zlepšovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, občas mívám takové záchvěvy sebejistoty a říkám si, že to není tak hrozné..ale zase mě to bohužel rychle přejde. Nicméně věřím tomu, že jednou to bude všechno dobré :) Uvidím, kdo ví, kam mě vítr zavane :)

      Vymazat
  13. :) Jak tak čtu, problém máme docela stejný.
    Silnější nohy
    Plochý zadek
    Malá prsa.
    a víš co? Hrozně se mi líbí, to, co jsi napsala: "můžu být nejlepší verzí sama sebe" --> večer jdu cvičit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to krušné, ale co, takové jsme a není na tom nic špatného!:)
      Jsem ráda, jestli Tě to trochu namotivovalo, užij si cvičení! :)

      Vymazat
  14. I love your blog
    followed
    http://minimaysi.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  15. Odpovědi
    1. Děkuju moc, ale vážně...to nechceš! ;D

      Vymazat
  16. Všem Vám hrozně moc děkuji za tak krásné komentáře, ani nevíte, jak mi to spravilo den... :)

    OdpovědětVymazat
  17. Náhodou, já bych řekla, že nohy máš jak lanka právě! Z prsou si nic nedělej, někdy malá a pevná jsou více :)) Je super, že na sobě takhle pracuješ a vůbec se nemáš za co stydět :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotky trochu zkreslují,ale mockrát děkuji :) s těmi prsy je to pravda,aspoň drží když už nic jiného:D

      Vymazat
  18. Souhlasím, pohled do zrcadla je prostě důležitější než nějaká čísla na váze, která zbytečně stresují :)
    A přidám se k ostatním, vypadáš dost dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano, a že dokáží pořádně vystresovat :/
      Ještě jednou díky, vážně moc :))

      Vymazat
  19. máš vážně skvělou postavu, nevidím žádný důvod k nespokojenosti ! :) a takový břicho bych taky chtěla:D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát, ale kdo chce, důvody si vždycky najde, znáš to :D :)
      Zajímavé, já bych ho hned měnila! :D

      Vymazat
  20. Páni máš moc krásnou postavu. :)

    OdpovědětVymazat
  21. téda, spadla mi čelist! tvá postava je můj sen, začínám makat !
    prsa nemám taky žádné, z toho si nic nedělej :D a babička, mamka ségra mají minimálně trojky :D
    břicho před spaním bych si nevyfotila ani za litr, prostě tragédie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo? Tak pojď, hezky si ty naše postavy prohodíme, já bych si dost přilepšila, protože Tvoje postava je zase sen můj! :D :)
      Je to k vzteku, pak že si bereme z genů to nejlepší -_- :D
      Ale prosímtě, určitě vypadá stejně skvěle jako normálně! :)

      Vymazat
  22. Máš pěknou postavu :) Oproti tobě mám o 4 kila mín a přesto jsi hubenější jak já. Já také nikdy nebudu mít hubené nohy jako laňka ani ruce. Navíc k tomu mám ještě boky grr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) ale určitě máš postavu pěknou,boky jsou náhodou hezky ženské,ale chápu#taky je mám a štvou mě:D

      Vymazat
  23. aoj :) moja prvá reakcia, keď som len tak preletela článkom a videla tie fotky bola ( super, pedofili majú radosť! ja tie baby kruci nechápem !) ale poctivo som si ho prečítala a teraz je môj názor iný... popravde mám zmiešané pocity :D ... na jednej strane nedáva mi zmysel vyvesovanie svojich fotiek v spodnom prádle na blog a vidím v tom naozaj riziko, na druhej strane ťa obdivujem lebo ja by som toho nebola schopná, kým nevyzerám tak ako chcem vyzerať.... a mimochodom si chudučká, žiaden tuk, sexi nohy, zabi to úsmev a tvojmu chalanovi všetci závidia ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář. Často také kroutím hlavou nad slečnami, které dávají své polonahé fotky na net a říkám si, že jsou hloupé a je to nebezpečné...paradoxně jsem najednou potřebovala přesně tohle také udělat. Ono to člověka trochu posune (nebo jak to nazvat) v tom, že se odhodlá, řekne si, že je takový jaký je a prostě se "vystaví"-jako třeba na plovárně.
      A ještě děkuji za tak milá slova:)

      Vymazat
  24. Ty jo :O Máš boží postavu! Já o takový bříško bojuju už pěkně dlouho, ale zatím se nepovedlo :D
    Buď ráda za menší prsa, nevidím žádný pozitiva na velkejch balonech (tvl co to je za přirovnání? :DDD), překží při sportu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš, mockrát díky, hrozně jsi mě potěšila :) Určitě brzy dosáhneš přesně takového bříška, jaké chceš!:) Jde jen o trpělivost.
      Ne vyloženě velké balony (:D hezky řečeno:D), ale kdyby byly větší, nezlobila bych se :D

      Vymazat
  25. ja mám cca 50 kilo a postavu presne ako ty. akurát že zadok nemám plochý, ale enormne guľatý a .. bohužiaľ... ovisnutý
    a milion drepov ho neurobilo ani menším, ani pevnejším, akurát ešte guľatejším / väčším a ovisnutý je stále rovnako

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tím se netrap, však chlapům se líbí klidně i větší zadky) lepší kulatý než placatý! A někdy to tak je no-že i kdyby se člověk strhal, tak to tělo nepřetvoří. Pak nezbývá, než se s tím smířit, barvu očí si taky nezměníš:)

      Vymazat
  26. Teda... vážně se nemáš čím trápit! Máš krásnou štíhlou postavu. :)

    OdpovědětVymazat
  27. Tak to mockrát děkuju, ale to bych nebyla žena, abych se netrápila! :D

    OdpovědětVymazat
  28. Bomba Andul! Měříš o chloupek víc než já, ale té váhy chci taky dosáhnout ( 66kg zatím :P )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji, tak přeji hodně úspěchů v cestě za Tvým cílem!:)

      Vymazat
  29. Myslím, že jsi pořád dost hubeňoučká, ale tvojí nespokojenost chápu..Po tom, co jsem přibrala, jsem se sebou dost nespokojená a ještě po půl roce si zvykám na svoje "nový tělo"...
    Já občas přemýšlím, jestli jsem neměla bejt velbloud a místo prsou mít dva hrby na zádech, přestože jsem přibrala 10kg, tak se mi vrazily kamkoliv jenom né tam, kde bych to ocenila..

    OdpovědětVymazat
  30. Já mít tvojí postavu holka,...ale chápu tě! Potom, co jsem nabrala 10kg jsem se nesnášela..ale od té doby co jsem na zdravé stravě a pravidelně cvičím (miluju to! ♥) tak mám asi 12kg dole a až nějakej ten špek co mi tam zbejvá shodim, začnu rýsovat a to bude postavička! :) Ale závidim ti to bříško aaaach!

    OdpovědětVymazat