sobota 8. února 2014

Prague City Tram Run!

Hezký sobotní večer přeji!

Hlásím se po trochu náročném pátečním večeru a sobotním ránu. Původně jsem si myslela, že dorazím třeba kolem 1 hodiny ráno (vážně? Tak to už je těžká naivita). No trochu se to posunulo, takže jsem přišla v 5. Ale tentokrát jsem nevyspávala až do 5 odpoledne! (Jen do 14:00! Jsem borec.). 
Ale v Chapeau Rouge bylo skvěle. Sice nehráli vyloženě hudbu podle mých představ, ale to skoro nikde. Vždycky, když jdu takhle někam večer do klubu po dlouhé době, vzpomenu si, jak moc ráda mám tanec. 4, 5 hodin tance téměř v kuse - no problema.

Hlavně mám příležitost se "voháknout", "zmalovat" a být chvíli zase "dylyna"

A jelikož jsem nechtěla jen tak ,,vyplýtvat den", dala jsem si v ty dvě odpoledne snídani...

Vím, že to není ultra zdravé, ale já prostě nedám na bebe oříškové s medem dopustit.!
...a šla jsem si (po dloooouhém přemlouvání) zaběhat. Řeknu Vám - nejlepší lék na všechno! Stmívalo se, byl skvělý vzduch (takže jsem plicím poskytla menší útěchu za to včerejší utrpení ve formě zakouřených prostorů), nikde nikdo, jen pár nás odhodlaných. Běžela jsem podél Trojského kanálu až do parku Stromovka a zpět domů. Dokonce padl můj běžecký rekord - vydržela jsem to 1 hodinu a 15 minut! Já vím, pro někoho možná slabota, ale pro mě je to docela úspěch, protože vidím, jak jsem se zlepšila. A klidně bych bývala běžela dál, kdyby se neudělala úplná tma a já nedostala strach. (Aneb jak si najít výmluvu, proč už nemakat dál).

A jak jsem tak běžela, zrodil se mi v hlavě velkolepý plán. (Teď si určitě říkáte, co to proboha zase bude, ale nebojte, je to g-e-n-i-á-l-n-í!)



Napadlo  mě zorganizovat Prague City Tram Run.
Co tím přesně myslím?
Představa je následující: Dala by se dohromady skupinka běžců (od úplných začátečníků až po maratonce), stanovila by se trasa (ideálně nějaká vedoucí po pěkných místech pražských) a vyrazilo by se.
 V čem je to tak geniální?
Běželo by se totiž podél tramvajových kolejí (samozřejmě ne doslova, trasa by se přizpůsobila, ale směr běhu by byl jednoznačný). Tramvaje jsou totiž pro Prahu typické a v neposlední řadě jejich koleje vedou kolem mnoha nádherných míst, historických památek i přírodních parků.
Ale to není vše.
Střídal by se běh s jízdou v tramvaji. Například 3 tramvajové zastávky běžet, jednu se svést a takhle pořád dokola.
Běh by si každý mohl přizpůsobit podle sebe. Trasa by byla jednoznačná, ale počet zastávek, které kdo uběhne a které se poveze, by se lišil. Tudíž začátečníci by mohli běhat stylem- uběhnu zastávku-svezu se zastávku, vydýchat se a na zbytek skupinky počkat.


Věřím, že by to mohla být zábava. Já osobně tramvají jezdím moc ráda, hlavně centrem a po mostech, kde je vždycky krásný výhled na Pražský hrad. Navíc kdybychom si v tramvaji vždycky oddychli, určitě bychom mohli oběhnout značný kus Prahy! 

Takže se ptám Vás Pražáků, ale i těch, co jsou odjinud a byli by ochotní dojet... Šli byste do toho se mnou? :)


31 komentářů:

  1. jj joga je skvělá. :)
    Děkuju za pochvalu postavy i jogy. :)
    Jo taky to nechápu to bych musela cvičit tak 5 let a pak možná. :D

    Moc ti to sluší. Miluju tanec. :D
    1H a 15 minut běhu ? To si dobrá. ;)
    Tak já se do prahy jen tak nedostanu mám to od domova cca 2 h. Vlakem. :D (nevím přesně)
    Když jsme byli v Praze na výletě tak jsme museli jít pěšky a nemohli jsme se svést tramvají. :/ ,ale byla by zábava tak běžet.:D Vypadalo by to jako ,že nestíháme. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji za komentář:)
      S tou Prahou je to škoda,tramvaje jsou jedna z nejlepších věcí tady:D haha,to mě nenapadlo..by to chtělo i nějaké obleky na sebe,abychom vypadali jako vytížení bussinessmani:D

      Vymazat
  2. Pěkně napsané :-) moc se mi líbí tvoje články a odvaha vypisovat vše tak podrobně. Hezké fotky :-)

    http://poli-sirotina.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé,díky moc,neskutečně mě baví psát,takže prostě sdílím,co mám na srdci:)

      Vymazat
  3. Ty bláááho, ten Prague City Tram Run se mi moc líbí. Škoda, že nejsem z Prahy. :) Je to fajn nápad. Jinak ti to moc seklo, jsi kočka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda.že se nápad líbí,:)
      Mockrát děkuji:)

      Vymazat
  4. Tak voháklá si byla skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasný fotky,krásně to rozepisuješ:)

    http://lindapechalova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. mas nadehrne saty na prvni fotce!:) A oriskovy bebe taky miluju, ale uz jsem ho dlouho nemela:/D Tram run zni uplne skvele, taky hrozne rada jezdim tramvaji a koukam z okna:D) Ale samozrejme mam rada i behani:D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát díky, mám je hrozně ráda:) Tak to je třeba napravit, já je musím mít aspoň 1x do týdne :D Někdy je skvělé jen sedět a koukat ven)) A až budu ten běh organizovat, mám Ti dát vědět?:)

      Vymazat
  7. Keďže som zo Slovenska tak to pre mňa padá :/ Inak by som sa určite zúčastnila :) Kika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda:/ Ale jsem ráda, že Tě to zaujalo :)

      Vymazat
  8. Přesně tak, to máš pravdu :) je lepší občas vypnout :) No my ani u řeky nebydlíme, ale včera naštěstí nefoukalo :D Proto nosím většinou culík, ten jen tak nějakej zlomyslnej víítr nezničí :D :D
    Děkuju, taky přeju :) snad jsi to tancování přežila ve zdraví :D i když takováhle snídaně :3 to bych si nechala líbit :D Ten běh zní skvěle, škoda, že bydlím táák daleko :) ale ať se daří! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DD Culík to vždycky jistí. I když já mám jemné vlasy, takže z toho culíku vypadnou a je to v háji :(
      Díky díky, přežila jsem, akorát skoro nespím :D Snídaně jsou moje láska prostě :)) A mockrát díky:)

      Vymazat
  9. já taky zbožňuji tancování, tancuji skoro pořád, hlavně v kuchyni při vaření;) a dneska jsem se taky po delší době hecla a šla běhat, normálně běhávám zhruba 50 min, ale tentokrát jsem si dala hodinu a 20 min a bylo to parádní, tvůj nápad je super, sice bych se kvůli tomu do Prahy asi netrmácela, ale kdybych bydlela v Praze tak proč ne;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, to moc dobře znám, tancovat se dá u čehokoliv!:)
      Hezky, tak to gratuluju, to už musela být pořádná vzdálenost :)
      To chápu, s tím dojížděním je to trochu na nic:/ Ale jsem ráda, že někoho ten projekt zaujal:)

      Vymazat
  10. Moc ti to sluší! Krásný outfit!:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Škoda že nejsem z Prahy! Mám to 150 km daleko :D Jinak bych se určitě zúčastnila, protože jsem do běhu blázen :) Závidím ti, že ses v takovým počasí vydala běhat, u nás sněžopršelo :D
    Moc ti to sluší a ,,snídaně" ve dvě odpoledne je dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to opravdu je škoda, 150 km není malá vzdálenost bohužel:/ Nebo to někdy můžeme uspořádat v autobusové verzi po celé republice ;D :D
      Když je venku takhle hnusně, tak se nedonutím no, už se v tomle těším na jaro:)
      Mockrát děkuji, snídaně hlavně výrobně chutnala:))

      Vymazat
  12. Na té první fotce vypadáš strašně pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak do toho bych fakt šla. Je to skvělej nápad.
    http://kaciiizdrave.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ráda slyším! :) čím víc lidí, tím líp. Takže až se bude plánovat, mám s Tebou počítat, říkáš? :P

      Vymazat
  14. to vypadá jako senza projekt, ale nezůčastním se, jelikož už neběhám kvůli kolenům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda, o kolena se taky trochu bojím, prý dostávají při běhu pořádně zabrat :/ Jak často jsi běhávala?

      Vymazat
  15. Fíha, asi si taky pudu zaběhat, abych nachytala nějakou tu inspiraci. Není to špatný nápad, já jakožto neběžec, bych si to jen prošla, no možná bych párkrát popoběhla. :D
    Mimochodem moc ti to sluší a nevypadáš jako dylyna, no možná kdybych tě někde takhle potkala, tak bych si to řekla... né dělám si srandu, vypadáš elegantně! A ta snídaně vypadá chutně, jsem divná, ještě jsem nikdy nesnídala Bebe.
    xx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasně, jen pojď, třeba Tě to nakopne a běh si nakonec zamiluješ! A nebo se zkrátka svezeš tramvají a uděláš si okružní jízdu :D
      Mockrát díky, ale už mi pár lidí řeklo, že tak působím, což mě docela mrzelo, ale s tím, jak se někdy tvářím nepříjemně, se asi není čemu divit :D A elegance se mi vyhýbá obloukem ;D
      Nikdy...? No tak to ale naprav, je to mňamka takhle s jogurtem a banánem!:)

      Vymazat