úterý 18. března 2014

Co jsem do pusy strčila 0.3

Hezký úterní večer!

Neodolala jsem, tak trochu odsunula fyziku a vrhla se na článek. Chci si dát trochu "voraz", prolétnou blogy, zjistit, co je nového a na chvíli se věnovat něčemu jinému než elektromagnetickému relé.

Za poslední dobu se mi nahromadilo více fotek než obvykle. Snažila jsem se totiž poctivě fotit téměř vše - ještě před tím, než to do sebe hladově naházím. A také jsem se snažila fotky trochu zlepšit, více přemýšlet nad aranžováním jídla...
Vlastně musím říct, že mě to donutilo na sebe víc dbát, co se stravování týče. Nejen si to hezky nachystat, ale také obědy neodbývat chlebem a salátem, nýbrž si vážně něco dobrého uvařit. Přemýšlet nad tím, co jím. Plus jsem vyzkoušela kaši vařenou v mléce a už nikdy jinak! To si ráno raději přivstanu, než abych se vracela k té mikrovlnkové verzi.
Tak přeji příjemné pokoukání a mějte se krásně!




----------------------------------------------------------------
Začněme třeba mugcaky! 
Ty se staly objevem měsíce, je to vážně dobrota a navíc bleskově hotová.
Ovesno-kakaový s lískovými oříšky

banánovo-jogurtový z celozrnné mouky

banánovo-oříškový s marmeládou

Dále tady dokonce mám tři obědy ! (což je vážně zázrak)

těstoviny s zeleninovo-masovou omáčkou od maminky (nejlepší!)

říkejte mi PANÍ KUCHAŘKO.
Bylinkové vepřové na olivovém oleji, orestovaná cuketa, mozzarela, rajčata, bazalka, kuskus...a další zelenina.
Jsem se vyšvihla! A bylo to božské.


A jeden oběd do krabičky-opět kuskus s cuketou a hermelínem

Plynule přejdeme k pár fotkám večeří. Na večeře nikdy nic nevymýšlím, doplazím se domů hladová, takže to vypadá víceméně pořád stejně - salát a obložené pečivo.


Salát obsahující skoro všechno :D
polníček, rajčata, paprika, okurka, ředkev, černé olivy, hermelín, vlašské ořechy, jogurt -> posypané bambovou solí

Není nic geniálnějšího než čerstvé pečivo s avokádem!

To je tak, když máte chuť na všechno!
Ne-tak-úplně-clean večeře skládající se z výběru klobásek (tatínek přinesl z trhů), francouzských sýrů (joo, ty bych mohla na kila), pak jednoho klasického českého sýru (smrdí, ale jsou výborné!), nějaké to pečivo, šunka a tak dále.
V pozadí všudypřítomný salát.

No a nyní se můžeme vrhnout na to nejlepší - snídaně!


Musím se Vám pochlubit s mým prvními takto "vypiplanými" lívanečky! Akorát udržet tu věž, aby nespadla-to by tedy nadlidský úkol.
Banánovo-vaječné lívanečky s tvarohem smíchaným s jogurtem, javorový sirup, oříšky


Skvělé parfait -> tvaroh s jogurtem, med, jablka, ořechy, skořice, piškoty


Toto měly být původně scones, ale pak jsem zjistila, že mi chybí určité suroviny (respektive skoro všechny:D)
takže vznikly jakési ořechovo-jablečné chlebíky, ale byly moc dobré!

S máslem a medem

Progres ananasové buchty->chcete recept?

Tvaroh to jistí (jedna verze s medem, druhá s kakaem)

Babiččina piškotovo-jablková buchta

Samozřejmě zde nesmí chybět kašičky! 


Neodolala jsem, jahody byly ve slevě! Geniální kombinace se SPECULOOS POMAZÁNKOU


Tady již má klasika-banán, oříšky...jo a speculoos. Ne že bych na ní chodila se lžičkou a po 4 dnech byla sklenice skoro prázdná...


Banánovo-tvarohová s mandlovou čoko




Uf, to bylo náročné. 
Tak a tady končíme, doufám, že se Vaše chuťové buňky pomocí fotek příjemně naladily!

60 komentářů:

  1. No vypadá to všechno famozně !!!!! :) a taky se mi zdá, že mě blog namotivoval nad jídlem víc přemýšlet z toho hlediska, že jíme i očima :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji, naštěstí to famózně i chutnalo! :D
      Tak tak, když si to člověk pěkně nachystá, hned mu to i více šmakuje :)

      Vymazat
  2. oooo! všechno to sladký ti chci sežrat :D fakt že jo! hezký večer i tobě:-** na fyziku prď, tohle bude úspěšnější! :D relé zní skoro jako želé, ononom a fotky vypadají rozhodně líp! jsi šikula :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, na Tebe příště budu myslet a pošlu Ti také porcičku! Akorát nevím, v jakém stavu by dorazila :D
      Jistě, přeci nebudu upřednostňovat školu před Vámi...a ještě takový předmět :D
      Díky, díky, snažila jsem se to nafotit o trochu lépe :))

      Vymazat
  3. Prosím, prosím recepty na ty scones nescones, vypadají báječně :) ! Všechno vypadá skvělě. A mugcaky děláš v mikrošce? (vločky/mouka plus ostatní suroviny?)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, díky, to jsem ráda, že se líbí :) Recept přidám dnes odpoledne!
      A ano, normálně vše smíchám a dám do mikrovlnky na cca 1-2 minuty na nejvyšší ohřev :)

      Vymazat
  4. To je radost pro oči se na to dívat! :-D Máš to moc hezky naaranžované a vyfocené :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě neskutečně těší, díky! :))

      Vymazat
  5. Krása, všechno bych si dala :-) Taky bych chtěla umět tak hezky fotit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to všechno výborné :) A mockrát děkuji, ale neřekla bych, že fotím nějak hezky, většinu práce za mě odvede foťák :D

      Vymazat
  6. Sakra já se zblázním z těchto článků takhle večer! Všechno vypadá božsky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotky jídel jsou navečer nejhorší! :D Díky, byly to samé dobroty :)

      Vymazat
  7. Nádhera:) super fotky:)) hrozně se mi líbí ten parfait na okně :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát díky, to potěší :)) Je to focené na balkoně-tam totiž bývá nejhezčí světlo...a super výhled, v létě tam moc ráda snídám :)

      Vymazat
  8. Ahoj, chci se zeptat, jestli bys chtěla spřátelit. Pročítala jsem si tvůj blog a je opravdu skvělý :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásně si se rozvařila! Všechny dobrůtky vypadají naprosto dokonale. Je vidět, že bys v tom měla pokračovat! Já sama si nejvíce pochutnám na jídle, které si sama uvařím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně děkuji :)) Snažím se věnovat kuchtění trochu víc času :D Tak snad se posunu ještě dál :)
      Je to tak, člověk si to udělá přesně podle představ :) I když občas je fajn, když Ti někdo navaří :)

      Vymazat
  10. bambovou sůl neznám, nejvíce mě lákají klobásky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus se po ní mrknout ve zdravé výživě, je vážně skvělá a zdravá, obsahuje především bylinky a nějaké koření, takže není tak slaná, ale jídlo dochutí skvěle :)
      Klobásky byly perfektní, ty já můžu :D Měli jsme hříbkovou, kančí i provensálskou:3

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Tak to bych neřekla, ale díky, snažím se :D :)

      Vymazat
  12. Nádherné :) Mugcake jsem ještě neměla, ale kaše s mlékem a je skvělá :) Já taky jinou nevařím, ale teď do ní dávám i trochu vody, protože jí je potom víc :D Obědy jsou také úžasné :) Nechceš přidat recept na ty "scones"?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji :)) Mugcake určitě vyzkoušet, je to dobrota.
      Jojo, vodu přilévám také, protože pak je navíc kaše i krásně nadýchaná :D
      Recept přidám dnes odpoledne :)

      Vymazat
  13. Mňam, vypadá to lákavě! A ta poslední mistička je parádní! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda!:) Haha, ano to je takový můj keramický rendlíček, nedám na něj dopustit :D

      Vymazat
  14. Tak nádherný jídlo! :)
    Moje talíře nějak po estetické stránce strádají :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A hlavně skvělá chuť! :D
      Až v poslední době jsem se naučila to zdobit a zjistila tak, že mi i více chutná :)

      Vymazat
    2. A hlavně skvělá chuť! :D
      Až v poslední době jsem se naučila to zdobit a zjistila tak, že mi i více chutná :)

      Vymazat
  15. Mňam, všechno vypadá strašně dobře! francouzský sýry můžu taky na kila, hlavně Comté, jestli znáš? já bohužel kaše s mlékem nemůžu, protože nesnesu právě mléko :( takže míchám s bílým jogurtem a moc mi to tak chutná. Scones znám z UK, tvoje verze vypadá taky super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ještě lépe to chutnalo!:))
      Ano, Comté je výborný, vždycky máme doma Vánoce, když táta podobné dobroty přiveze.
      Však s jogurtem nebo tvarohem je také výborná!:)
      Já ty pravé ještě nikdy neochutnala, ale chci je co nejdříve vyzkoušet :)

      Vymazat
  16. No tak teda ty lívanečky jsou peckovní i ten dezert s tvarohem !! Super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Obzvlášť ty lívanečky byly chuťově na jedničku :))

      Vymazat
  17. Měla bych si vážně zakázat takové články číst večer před spaním :D Vypadá to všechno velmi lákavě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To moc dobře znám, také na podobné příspěvky narazím zásadně večer a pak je zle :D
      Děkuji, na všem jsem si moc pochutnala :)

      Vymazat
  18. moc hezky fotíš :) a líbí se mi ty fotky, za kterými jsou domy, působí to zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, mockrát díky :) Mám hlavně ráda to místo-balkónek, na kterém v létě často snídám, když je pěkně :)

      Vymazat
  19. Proč, sakra, hledím na takové fotky teď téměř o půl 11 večer?! :D Kristýno, pleskni si. :D
    Máš báječné mističky a celkově se mi líbí ten food design. Jde vidět, že tě focení jídla baví, že tě baví si ho připravovat, a takové lidi mám ráda! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klasika, také na takové příspěvky koukám zásadně večer a pak to špatně dopadá :D
      Mockrát díky, nějak mě to chytlo :) A vážně mi pak to jídlo i lépe chutná :)

      Vymazat
  20. jasné že chceme receeept :):)
    a mňaaam, chcem ťa ako kuchárku :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, snad někde vyhrabu recept!:D:)
      Haha, nee, to nechceš, moc toho neumím :D

      Vymazat
  21. Kaši s mlékem po ránu miluju, hlavně v zimě jsem si to vařila pořád, teď si dávám někdy instant a někdy vločky se sojovým rozpustným mlékem, nějak mi zachutnalo.
    Bože můj, ty lívanečky jsou božské! Hned bych je všechny snědla!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V zimě je nejlepší na zahřátí :) Ale od té doby, co jsem ochutnala domácí, už instantním příliš neholduji :) Se sójovým mlékem také může být výborná kaše: )
      Hehe, děkuji!:D

      Vymazat
  22. Moc povedený díl! Všechno se mi líbí a chválím za vaření obědů místo klasického pečiva. Jsem úplně nadšená (opět :D) z těch vašich všech mističek a koflíčků, ze kterých jíš. Hlavně ty ranní kašičky v tom vypadají božsky, věřím, že se musí snídat ještě chutněji než z obyč talíře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji, třeba jednou přestanu odbývat i večeře :D
      Ty mističky jsou skvělé, jen bych občas potřebovala trochu větší, takže asi povolám tatínka, ať mi nějakou objemnou vytočí :) Snídá se z nich naprosto parádně, ještě když si to člověk pěkně nachystá a nazdobí |:)

      Vymazat
  23. Všechno to vypadá b-b-b-b-božsky :-)! Ještě by to chtělo radu na zahnání chutí :-D
    Salát s hermelínem a ořechy ♥ A ty kašičky :-) Jsi šikovná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji mockrát! :)) Recept na zahnání chutí bohužel nemám, sama s tím bojuji a jediné, co pomáhá, je si něco dobrého prostě dát :D
      Dobrý sýr a ořechy je skvělá kombinace :)

      Vymazat
  24. všechno vypadá krásně :) ale nejvíce se mi líbí ty lívanečky a kašičky! mňam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát díky!:) Lívanečky a kaše-to je prostě láska!:D

      Vymazat
  25. Samé dobroty! :) Tie tvoje kašičky obdivujem každý deň na Instagrame :) Idem sa nad nimi doslova uslintať :D Aj scones vyzerajú parádne! Mám veľmi rada takéto typy "sladkostí" ale radšej ich nerobím, lebo by som všetky zjedla a to nie je moc dobré no :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, bylo to všechno výborné a ranní kašičkování se stalo mou nejoblíbenější rutinou! :) Instagram je závislost, také nad ním slintám každé ráno!:D
      Vidím, že máme stejný problém, proto se občas snažím to pečení omezit, případně recept ozdravit, protože to už pak alespoň můžu argumentovat, že je to zdravé a celé to sníst :D

      Vymazat
  26. Všechno vypadá nádherně a strašně se mi líbí ten parfait ta druhá fotka je boží. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, ten parfait byl fotogenický :D :)

      Vymazat
  27. Mňam, jíš krásně. Člověk ani neví co pochválit, aby neurazil jinou dobrotu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, děkuji, je dobré mít takový smysl pro spravedlnost :D

      Vymazat