pátek 28. března 2014

Jak jsem se hýbala v březnu

Konečně pátek!

Bohužel to ale neznamená, že bych před sebou měla volný víkend bez jakýchkoliv starostí. Spíš je to přesně naopak, do školy je toho nad hlavu, navíc mi není vůbec dobře, takže doufám, že budu fit na zítřejší čokofestival!
Ale v takových momentech je třeba zabrat, nenechat se rozhodit a pustit se do toho s plnou vervou. Stačí pořádně chtít a navíc se nerozptylovat. Zrovna včera večer jsem si vyzkoušela, že pokud se opravdu soustředím, dokáži víc, než jsem si myslela – například pochopit matiku (zázrak na třetí!). Vypnula jsem všechny přístroje včetně mobilu, uvařila si zelený čaj a vida-během hodinky dohnala látku za čtvrtletí.



Dnešní článek bych ráda věnovala poněkud nezáživnému tématu – a to je mé cvičení – konkrétně tedy v březnu. Únor byl totiž, co se cvičení týče, dost bídný kvůli delší nemoci, která se natáhla až do začátku března. Nicméně snad jsem si to v posledních 2 týdnech vynahradila, nemoci se mi do budoucna vyhnou a půjde to takhle hezky dál.
Musím říct, že jsem po těch 3 týdnech bez pohybu byla dost rozhozená, připadala jsem si otekle až tlustě, nedržela jsem žádný režim a vážně mi to chybělo. O tom, jak šla má kondice do háje, mluvit ani radši nebudu.
Ne, to bych to příliš dramatizovala, ono to tak žhavé nebylo a svou fyzičku mám zase zpátky. Hlavně mohu říct, že jsem na sebe pyšná, jak jsem to zvládla – nepřepálila jsem to hned na začátku ve snaze to dohnat. Zkrátka jsem postupovala jistě a pomalu a přesně to fungovalo.



Styl cvičení si držím víceméně pořád stejný, šlapu na rotopedu u seriálů, ale když je hezky, ráda vyběhnu ven. Posiluji s vlastní vahou, občas přidám podomácku vyrobený „kettlebell“ alias košík s lávovými kameny (takhle to zní fakt směšně, ne-li tragicky :D) nebo „činky“ v podobě lahví s vodou. Zařadila jsem také častější trénink horní části těla, protože tu mám podstatně slabší.
Teď se vlastně nesnažím ani hubnout, ten špíček, co mi po nemoci narostl, jsem již víceméně shodila (a ten zbytek co tam zůstal, mám vlastně docela ráda) a už si cvičení spíše jen tak užívám, protože mě to baví. Také jsem snížila dobu, po kterou cvičím.



Víte co? Vlastně jsem spokojená.


Pro inspiraci tedy přikládám cvičebníček a sem tam i nějaké ty motivační obrázky, protože těch není nikdy dost!

17. - 28. března 2014


17. 3. 
• 20 minut rotoped
• 10 minut rotoped
----------------------------------------------------------

18. 3. 
• 20 minut rotoped
• Jillian Michaels - Body Revolution - Cardio 2
• 10 minut rotoped
----------------------------------------------------------

19. 3. 
• 30 minut rotoped
• 10 minut rotoped
----------------------------------------------------------

20. 3. 
REST DAY
----------------------------------------------------------

21. 3. 
• 60 minut běh
----------------------------------------------------------

22. 3. 
REST DAY
----------------------------------------------------------

23. 3. 
• 60 minut rotoped
• 20 minut rotoped
----------------------------------------------------------

24. 3.
• 10 minut rotoped
• 5 minut rotoped
----------------------------------------------------------

25. 3. 
• 30 minut rotoped
• Jillian Michaels - Body Revolution - Cardio 2
• 10 minut rotoped
----------------------------------------------------------

26. 3. 
• 30 minut rotoped
• 20 minut rotoped
----------------------------------------------------------

27. 3. 
REST DAY
----------------------------------------------------------

28. 3. 
• 60 minut běh
• 10 minut rotoped
----------------------------------------------------------






Nevěřila jsem, že bych k nějaké spokojenosti někdy došla, ale světe div se, ono to se to stalo!
Samozřejmě, že je stále co zlepšovat, ale jsou to spíše takové maličkosti, které mě trápí. Trochu víc vyrýsovat břicho, zvednout zadek, posílit ruce a ramena… ale už netoužím po pekáči buchet, protože mám momentálně asi jiné priority.

A na závěr pár egoistických selfies.




Sranda je, že stejně vypadám každý den jinak.




Tak mě zajímá – máte nějaké vytyčené cíle, co se cvičení týče, za kterými jdete hlava nehlava, anebo prostě vytrváváte v tom, co děláte a čekáte, jaké výsledky to přinese?



50 komentářů:

  1. No hezky si dáváš do těla ! :-)
    Já už jsem se teď taky konečně dostala do starých kolejí.. únor u mě byl taky slabší díky angíně, ale pomalu a jistě jsem se zase dostávala zpátky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, snažím se! :D
      Tak to je dobře, ne vždycky je posvícení, důležité ale je se nenechat rozhodit a hezky zase pokračovat :)

      Vymazat
  2. Pěkně cvičíš, kočeno! :))
    A moc ti to sekne, postavička jako lusk!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji za tak milý komentář! :*

      Vymazat
  3. ty posledni fotky to jsou tvoje ?:))
    krasny!:)
    A TA PRVNI;O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to jsem já :) Mockrát děkuji, to potěší!
      Ta první je skvělá, že? Takhle vypadat, tak si pískám :D

      Vymazat
  4. Máš krásnou postavu, chm ! závist :D
    Jinak chci zkusit tu Mylie training :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu, však Ty určitě také vypadáš skvěle a navíc na sobě neustále krásně pracuješ :))
      Tak uvidíš:)

      Vymazat
  5. Jsi boží Anduli :-*
    a taky boží makáč, to se musí nechat!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi boží, děkuju :* !
      Haha, makáč, to je super slovo :D :D

      Vymazat
  6. Obdiv! Ja som neskutočne rada, že som našla Focus T25, pretože inak by som sa v tomto nabitom období k cvičeniu poriadne nedostala a tú polhodinku aj so záverečným strečingom pokojne obetujem, ale viac času by som si teraz asi nemohla dovoliť. Takže - klobúk dole! A výsledky vidieť. Si skvelá, skvelá, skvelá! Len tak ďalej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tak milá slova, vážím si toho :) O Focus jsem slyšela, prý je to skvělý program :) a na cvičení se dá čas najít skoro vždycky, nějak je třeba to obejít a vychytat to s denním programem :) Ale je pravda, že zrovna mně cvičení zabírá času dost.

      Vymazat
  7. Moc hezké :) A na fotkách ti to hrozně sluší, závist, taky chci mít tak hezkou postavu! Ohledně mého cvičení - za ničím se moc neženu, spíš tomu nechávám volný průběh a ono si s tím tělo nějak poradí :) I když bych hrozně chtěla six-pack :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, ale není co závidět, však Ty máš postavu krásnou! :)
      To je dobře, že to nijak moc "nehrotíš", však ony se výsledky dostaví :) Ten six-pack je takový tajný sen no :D Tedy já bych spíše chtěla pořádně vyrýsované břicho, pekáč buchet ani nepotřebuji :D

      Vymazat
  8. To je to nejlepsi co muzes citit..to ze jsi spokojena :-* ubrala jsi na cviceni? :-D a to jsi predtim cvicila kazdy den 2 hodky nebo co? :-D i tak mi toho pripada dost :-P kazdopadne na tve postave jde videt ze makas :-*mej krasny vikend, ja si ho udrlam asi hodne odpocinkovy, budu poslouchat sve telo a dneska na fitko kaslu, citimze potrebuju pauzu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostá pravda, ustavičnou sebekritikou se akorát člověk naprosto zdecimuje :) No...skoro, klidně hodinku a třičtvrtě, bylo to trochu hektické :D Pořád cvičím docela dost, ale snažím se dávat si častěji odpočinek a poslouchat své tělo.
      Mockrát děkuji, jen si odpočiň, je to potřeba a je hezké číst, že se takhle respektuješ :))

      Vymazat
  9. máš moc hezkou postavu a celkově vypadáš strašně mile :) Mí cíle jsou asi takový, dát shyb nadhmatem, ale nechávám tomu volný průběh a postupuju pomalu ale jistě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, tohle potěší :) To je pěkný cíl, tak hodně štěstí, chce to čas :) Já shyby už vzdala, to je peklo :D

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Děkuji, ale není co závidět! :)

      Vymazat
  11. Super cvičebníček :)
    Mně se znovu vrátil zánět močáku, tak budu mít teďka týden s cvičením útrum :(( Každopádně, cvičit s antibiotikama nechci, radá bych se toho zánětu jednou pro vždy zbavila...
    Cíle mám a myslím, že co se týče cvičení, tak pokud má člověk nějakej trochu reálnej cíl tak je to ohromná motivace.. ráda bych se vyrýsovala a trošku se přiblížila té krásné fitness postavě :3, jako má třeba Adenike Endtová, to bych fakt brala všema deseti :)...
    Jinak máš super postavu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky a díky! :)
      S tím zánětem mě to mrzí, doufám, že už je aspoň líp :/ Antibiotika nemám ráda v tom, že potlačují pouze příznaky, ale neřeší příčinu.
      Jasně, motivace je důležitá, ale stejně důležité je si stanovovat cíle právě reálné. Spoustu lidí dělá tu chybu, že si vezme za vzor fitness modelku, která na sobě maká pomalu celý život, a to mají 20 kg nadváhu..a pak jsou zklamaní, že nevypadají do měsíce jako ona :D
      Je pravda, že Adenike má tedy postavičku luxusní a ještě k tomu má krásný obličej, potvora :D

      Vymazat
  12. Jsi nádherná, opravdu ti to moc sluší, vypadáš spokojeně, v tom ti fandím! Cvičila jsi teda moc hezky a dost výživně, nějaký mini mini pidi špíček i kdyby narostl, tak musel hodně rychle zmizet takovým cvičením. Líbí se mi jak to hezky mixuješ, hlavně za ten běh tě obdivuju. A k matice gratuluju, máš opravdu, když se chce, tak to jde a i nepochopitelné se najednou pochopí :D
    Měj se hezky, užij si čokoden ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji za tak milý komentář :) Po dlouhé době opravdu spokojená jsem a doufám, že Ty také, protože máš proč!
      Je pravda, že jsem to teď neflákala, hlavně ten běh mě hodně chytil, právě díky tomu, jak je venku krásně a ta hodinka uteče jako nic :) Doma se mi právě moc poskakovat nechce, toho jsem si užila až až na podzim a v zimě.
      Přesně tak, vypadá to jako španělská vesnice a pak přijde prozření! :D
      Čokoden se nakonec nekonal, bohužel, ale i tak se mám parádně a i Tobě přeji krásný den :))

      Vymazat
  13. Máš skvělou postavu! A to, jak cvičíš se mi moc líbí, je v tom pravidelnost a je vidět, že se zaměřuješ na celé tělo, což je super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)) Snažím se to střídat, abych právě posílila všechno a zároveň necvičila stejnou partii 2x po sobě :)

      Vymazat
  14. jedním slovem perfektní a navíc stačí jenom vypnout všechny přístroje a hned jde matika a je víc času ;) taky to znám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :)
      Přesně tak, y přístroje někdy dost komplikují život :D Ale je jen na nás, jestli se je naučíme ignorovat, je pravda, že žrout času je třeba takový počítač naprosto neskutečný.

      Vymazat
  15. Nádherná a krásná postava! Jo! Tak takhle by to mělo vypadat, respekt! Jsi dobrá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, mockrát děkuji, takové komentáře dokáží opravdu povzbudit a vykouzlit úsměv! :))

      Vymazat
  16. Holka, na to můžu napsat jediné - máš můj obdiv. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, není to zas nijak obdivuhodné! :D Ale děkuji velmi pěkně:)

      Vymazat
  17. Moc ti to sluší a ta postavička! Krása.. Asi budeš má další inspirace :-) Já mám vytyčený cíl, kterého chci dosáhnout, ale zatím zkouším jak se k němu vlastně dostat :-) Není to lehké..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to děkuji, nikdy by mě nenapadlo, že bych snad mohla někoho inspirovat, na to se tedy necítím :D :)
      Hlavní je to nevzdávat a vytrvat. A i když je to těžké, o to sladčeji pak chutná úspěch. Tak budu držet palce! :)

      Vymazat
  18. Vážně dost makáš a je to vidět :) máš super postavu!

    OdpovědětVymazat
  19. Hezky makáš a je to vidět:)) Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  20. Přidávám se k holkám, opravdu ti to moc sluší :)
    A líbí se mi tvůj přístup (už si cvičení spíše jen tak užívám, protože mě to baví), tak to podle mne má být :) a z toho důvodu cvičím i já, protože mě to baví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně děkuji, jste všichni neskutečně hodní, až si to nezasloužím :D :)
      Docela mi trvalo, než jsem k tomu dospěla, ale asi je to ten nejzdravější přístup, jaký člověk může získat :) Takže moc ráda čtu, že i Tebe to baví a naplňuje :))

      Vymazat
  21. Wow, dost dobré. Měla bych se tebou inspirovat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy nevím, jestli je na tom něco inspirativního :D Ale udělalo by mi radost, kdyby to někoho nakoplo ke cvičení :)

      Vymazat
  22. Tak ať jsi už úplně fit a mám radost, když jsem četla o tvý PP, že to tak bereš, se cvičením, jídlem a vším! :) A jak máš ten obrázek Be Patient, tak to je fakt důležitý, být vůči svýmu tělu trpělivá (i když sama to neumim..:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát díky, upřímně jsem také ráda, že jsem si to víceméně srovnala a je to v pohodě :)
      Máš naprostou pravdu, trpělivost růže přináší - ne nadarmo se to říká :) Hlavní je se respektovat. Ale těžké to bezpochyby je, tak budu držet palce, ať se máš jen a jen ráda :)

      Vymazat
  23. Jseš dobrá! Já bych určitě přepálila :D A pak bych si hrozně nadávala! :D
    Cvičíš krásně! Myslím, že si tady naberu nějakou inspiraci, až mi skončí permice do fitka a já začnu zkouškovat pěkně doma, kde mám na takový cvíčo prostor :))

    A jseš neskutečná kočka! :)) Taková postavička, hmmm, to se musí chlapi otáčet! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No neříkám, že jsem nechtěla a nešili se mnou všichni čerti! :D Ale už jsem si 2x udělala špatnou zkušenost, takže jsem věděla, jak by to dopadlo :D
      Mockrát děkuji za tak milá slova a jsem ráda, jestli to někoho inspiruje :) I doma se totiž dá cvičit pestře a udělat si to hodně variabilní.:)

      Vymazat