neděle 13. dubna 2014

Co jsem do pusy strčila 0.4

Krásný nedělní večer, milí čtenáři!


Opět Vám přináším fotky jídel. Opět navečer. Doufám, že jste hladoví. Nemáte zač!

Poslední týdny jsem fotila doslova jako o život a nejen to - dokonce jsem se překonávala ve vaření a vymýšlení nových kombinací. Díky tomu se mi nahromadilo obrovské množství fotek, že to ani nemůžu všechno ukázat najednou, jelikož by ty dobroty vůbec nevynikly. Takže dnes Vás čeká jedna várka a příští neděli druhá. 
Ještě bych chtěla poděkovat všem foodblogerkám, které mě neskutečně inspirují a díky kterým objevuji nové chutě, způsoby jak připravovat jídlo a také styl úprav.
Už se nebudu vykecávat, jak to mám ve zvyku, jsem plná dojmů z krásné neděle, ale o tom někdy jindy, teď to jídlo, které Vás beztak zajímá nejvíc! 


Nejspíše začneme klasicky snídaněmi. Ty si prostě maximálně užívám, jako asi my všichni, že?
(aneb po ránu není ani čas si dojít na záchod, nicméně vychutnávat si kašičku - na to je čas vždycky)


Jednoduchá s kiwi a vlašskými ořechy.

Tak přemýšlím, že už mi ten můj roztomilý rendlíček trochu nestačí.
Míchání je vždycky proces náročnější na přesnost než laserová operace oka.

Zjistila jsem, že kaše mi maximálně vyhovuje nepřezdobená a nepřekombinovaná.
Takže instagramové ultrazdobení vším možným přenechám jiným. Krásně to vypadá, ale já jsem z toho akorát pak zmatená a nevím, co mi chutná dřív (:D)

Čili prostě banán a kakao.Nejlepší.

Ale jahody a banán a čoko je taky nejlepší.

V kombinaci s nejroztomilejším donutem na světě!
(Ale stejně byla ta kaše lepší :))

Hruška + skořice -> dokonalost!

A od kašiček se radši přesuneme dál.

Třeba k lívanečkům!

Protože ty patří k nedělím!

Mám nejlepšího tatínka, který přivezl nejlepší dobroty z Francie!
Miluju madlenky ♥

Musela jsem si ho, fešáka, nafotit.

ňuňuňu.
Měli jste mě vidět, jak se mi rozzářily oči, když jsem ho spatřila v obchodě.

A tady již VÝTEČNÝ banánový chlebíček od B*

Celá rodina si ho zamilovala! Což je zázrak, normálně se ofrňují nad vším, co obsahuje pojem celozrnný.
Krasavec chlebík.

A jelikož se mi nevešlo všechno těsto do formy, vznikly ještě tyhle malé chlebíčkové muffinky.

Také jsem pekla úžasné domácí sušenky podle Barči z bibiane's sweets.
S těmi kupovanými se to nedá srovnat.
Škoda jen, že na ně zaútočil brácha a zmizely během 1. dne.

Ke kafíčku. Klasika.


Svačiny do školy jsou u mě velmi pestré. Každý den mám zhruba to samé, ale když si něco oblíbím, držím se toho, dokud se mi to nepřejí.

Parfait se vším možným, hlavně, že je tam banán.
Když jsem měla chuť na něco dobrého a sladkého před večeří -> clz bagetka s tvarohem, jahodami a javorovým sirupem.
Mlsný jazýček kedlubnou neoblbnu.

A teď se přesuneme ke slanostem. Konkrétně obědy.

Květáko - cuketo - tuňáko - vajíčkové placičky. Dobrota a přitom tak jednoduché.


Kuřecí s bazalkou a grilovacím kořením, restovaná cuketa, zeleninka, bulgur a jogurtovo česnekový dip.


VÝBORNÉ M&S nudle, krůtí maso, restovaná cuketa, rajčatový protlak a hermelín

A nakonec večeře. Poslední dny se u nás nesly ve francouzském duchu, to Vám ukážu příště. Ale dokážete si to představit -> sýry, sýry, sýry, VÍNO, sýry a pro změnu sýry.! 


Plněná vajíčka : jogurt, pom. máslo, šunka, kys. okurka, žloutek, sůl, pepř -> delikatesa.
Jo a salátek nesmí chybět.

Všehochuť.
Salát, syrečky, francouzský sýr, jogurt s tvarohem a tuňákem, žitný chléb

maminčiny bramborové placky, kterých bych se ujedla!

Se špenátem nejlepší!

A úplně na závěr se tak trochu pochlubím cizím peřím ->

Babiččin štrůdl.
Je prostě nejlepší na světě, žádný jiný se mu nevyrovná.
Babičky umí kouzlit nebo co, ale i když se přesně držím receptu, nikdy není tak dobrý.
A maminky švestkový koláč. Supersladký, supervláčný, superdobrý!

O tom, že nafotím jeden kousek, ale sním 4, radši pomlčíme...
Doufám, že se Vám příspěvek líbil!:-)

73 komentářů:

  1. Ještěže u článku večeřím :P Každopádně všechno to vypadá moc dobře, mňam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takové články jsou nejhorší nalacno! :D
      Děkuji:)

      Vymazat
  2. Boze, to vypada uzasne! :) Az mi z tohi zacina krucet v brise :D:D:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, to byl přesně tajný účel :D děkuji:))

      Vymazat
  3. To je pořádná porce inspirace!
    Nejvíc se mi líbí ty kašičky. Asi fakt přestanu být lenoch a pustím se do nějaké pořádné. :D Že se podělíš, je děláš ty? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) kasičky jsou ttaky nejlepší!
      To je ovšem správný přístup! Já to dělám tak,ze vločky rozmixuji najemno, cca 5-6 lžic do misky a zaleji vodou. Chvíli nechám odstat a pak vařím v kastrulku a postupně prilevam dalších cca 150-200 ml tekutiny-mléko můžeš třeba sojové napůl s vodou,jak Ti to bude chutnat. A pořádně celou dobu míchat. Vařím tak 5-10 minut,dokud kaše nezhoustne,pak většinou pridávám i nakrájený banan,krásné to dosladi:))

      Vymazat
    2. Děkuju. :)) Snad to nepokazím. :D

      Vymazat
  4. Ano, mám hlad, děkuji :D Vypadá to všechno skvěle! A nejvíc mě asi pobavil ten název článku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vubec zač!:D dekuji, food inspiration mi prislo až moc neoriginalni;D

      Vymazat
  5. Snědla bych to všechno! A hned! A nebo rozloženě, aby mi nebylo blbě :-D
    Ten rendlíček je stejně nejlepší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Raději s nějakým časovým odstupem ;D To přeci jen bude bezpečnější.
      Děkuji, je bezva :)

      Vymazat
  6. proboha...takový nádhery. máš to všechno krásný. a ty kašičky v kastrůlku vypadají neskutečně chutně + jako z časopisu...chlebíčky peču úplně nejradši. jsou jednoduchý a tak dobrý...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji,jsem rada,ze se líbí :)
      Z chlebíčku jsem byla také naprosto nadšená!:)

      Vymazat
  7. doprčic proč na tom čumim tedka pozdě večer :D takový mňamimky!!! a moc pěkně nafocený!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znam, na takové články narážím pravidelně zásadně večer když mám hlad :D
      Děkuji:))

      Vymazat
  8. Ty by ses tím fotografováním jídla mohla živit. Máš bezva styling. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy nevím, ještě mám hodně co dohánět :D každopádně děkuji velmi pěkně :))

      Vymazat
  9. A mně tak krásně kručí v břiše,no dám si 2 lžičky medu a dobrou noc :-D kur..ty to máš ale krásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Med je na noc nejlepší, krásné se po něm usíná!:)
      Haha,díky!:D

      Vymazat
  10. to je zlo, co? krásný jídlo! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Takové inspirace a těch kašiček krásných! Myslím, že z toho neusnu! :)* Těším se na další várku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji děkuji! Doufám, ze se Ti zdál nějaký krásný kasickovy sen!:)

      Vymazat
  12. Všechno vypadá naprosto skvěle. Máš fotogenické jídlo :). Dala bych si hned...a bramborový placky musím někdy udělat. Neměla jsem je věky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát, všechno to bylo výborné :) placky jsou super na všechny způsoby- jednoduché a dobre :)

      Vymazat
  13. Všechno to vypadá úžasně ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Máš dobré oko na fotky... ty obrázky vypadají skvěle :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji,snažím se to nachystat,aby to nějak vypadalo :)

      Vymazat
  15. Jsem ráda, že jsem tenhle článek objevila až ráno! I když zrovna zkouším přerušovaný půst a ještě musím tak 1-2 hodinky vydržet. :D Všechno vypadá prostě fantasticky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to chápu:) IF jsem zrovna o víkendu Zkoušela také a překvapilo mě,ze to není tak těžké :D
      Děkuji:)

      Vymazat
  16. Páni! Vypadá to báječně! :) Smím znát recept na ty placičky s tuňákem? Vypadají neuvěřitelně úžasně! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!:)
      Placičky jsou naprosto jednoduché - uvařila jsem květák, rozmačkala ho vidličkou, přidala nastrouhanou cuketu, konzervu tuňáka (bez šťávy), 2 vajíčka, osolila jsem, opepřila, přidala bazalku (tu já můžu všude), trochu česneku a restovala na lžičce olivového oleje :)

      Vymazat
  17. Teeeda to je krása! Tvoje kaše vypadají krásné i nepřeplácané, jak je mám třeba já :D Mně chutnají kvůli té různorodosti chutí a pokaždé tam je něco jiného a prostě to zbožňuju! :D Taky koukám, že se ti už do té misky nebo rendlíčku nebo čeho nevejdou, já sama zažívám podobnou situaci :D Přidáš recept na sušenky? ;) A slanosti vypadají taky moc dobře, ale všechno sladké ke mně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji :) Každý člověk má jiné chutě, ale mně se třeba Tvé kašičky líbí moc a nepřijdou mi nějak extra přezdobené, i když je máš trochu komplikovanější než já, to je pravda :D
      Už si s tím nevím rady, asi si koupím nějakou obří mísu a bude :D
      Recept na sušenky určitě přidám, sice je obšlehnutý, ale trochu jsem si ho přeci jen poupravila :)
      Musím říct, že osobně mě vždycky také spíš zajímá sladké :D

      Vymazat
  18. Prezdobene kase taky nedelam, moje heslo je v jednoduchosti je krasa :) a musim rict, ze mas fakt krasne fotky, je videt, ze si na tom davas zalezet (o jidle na nich ani nemluvim ^^)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak :) A navíc- někdy je méně více.
      Mockrát děkuji za pochvalu fotek, to potěší :) Snažím se polepšit a to jídlo trochu víc "čančat", aby to nějak vypadalo :D

      Vymazat
  19. Krásný fotky!Skvělá inspirace na snídaně,už teď se těším na tu mou zítřejšÍ!:3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!:) Na snídani se těším už...od snídaně :D :D

      Vymazat
  20. Mňam! Miluju sladké a zdravé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Ještě, že ty dva aspekty jde skloubit !:D

      Vymazat
  21. Mňam :-o !♥♥♥
    Mám chuť tak nějak na všechno...a na supervláčný koláč úplně nejvíc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, ten koláček byl famózní!:))

      Vymazat
  22. Máš to nádherný! A tvůj rendlíček se mi šíleně líbí! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!:)) Nedám na něj dopustit :D

      Vymazat
  23. To všetko vyzerá úplne dokonale! :3 Tie kaše by som chcela skúsiť, len neviem o aké presne ide, alebo kde ich kúpim. Vedela by si mi prosím poradiť ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :))
      Kaše nekupuji, dělám si je zásadně doma, s těmi instantními se to nedá srovnat. Takže kupuji klasicky pytel vloček - jakýchkoliv a vařím si poctivou kašičku :) Návod jsem psala někde tady výše v komentářích :)

      Vymazat
  24. kdyby jsi nepsala článek o tom, že se tvá rodina živí keramikou, tak bych si ani toho krásného nádobí nevšimla. Vždycky čumím spíše na jídlo. nejvíce se mi líbí ty vajíčka. Na článek ve francouzském stylu se moc těším!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně bych nádobí asi také nevěnovala zvýšenou pozornost, jídlo vždycky vyhrává :D
      Ta vajíčka byla geniální, musím si je dělat častěji :)

      Vymazat
  25. Na začiatku čítam, že to rozdelíš do na časti a potom pozerám že toho jedla je fakt veľa :D A všetko vyzerá naozaj dobre! :D Hlavne ma vždy fascinuje tá čokoláda v strede kašičky, tým sa určite inšpirujem :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že i tak toho je víc než dost :D Natož kdybych sem naházela rovnou všechno.
      Děkuji, určitě se inspiruj, čoko je v kaši geniální!:D

      Vymazat
    2. Čoko je predsa geniálna vždy a všade :D :D

      Vymazat
  26. Taková nálož jídla! Moc se mi líbí tvé fotky :) Kašičky jsou prostě nejlepší :3 Už jsem si kupovala nové dvě misky na ně, protože se mi také nechtěly do těch menších vejít :D. Bohatě ozdobenou bych rozhodně nepohrdla, ale až takové nervy na piplání s tím opravdu nemám, jak se na ni těším :D . Koukám, jak všichni pečou ten chlebíček od B*-že bych se do něj také pustila? Nebyl by recept na ty bramborové placky prosím? :) Vypadají božsky. A na buchty od babičky nebo maminky prostě nic nemá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!:) Jsem ráda, že se líbí. S těmi miskami je koukám obecná potíž :D Všude je dělají hrozně prťavé. Také někdy nemám chuť kaši zdobit a fotit, tak to tam nahážu a jdu jíst :D
      Určitě ho vyzkoušej, je vážně naprosto skvělý, až mě to překvapilo, jak rychle zmizel :)
      A musím přiznat, že bramborové placky jsou z práškového bramborového těsta :D A přímo na tom těstě je návod, myslím, že stačí jen přidat vajíčko a vodu :D Ale i tak jsou prostě výborné. A k nim špenát se smetanou:)
      Tak tak, už se těším na babičkovskou návštěvu! )

      Vymazat
  27. Bože to je nádhera. A ano, mám hlad :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Páni! To je perfektní! :( Já mám zase hlad ahjo..:( :D to je šílený...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já z toho mám škodolibou radost! :D Díky moc:))

      Vymazat
  29. Jéé to je kráása :) proč jen já jsem tak líná a když už něco naaranžuji, tak to nikdy nevypadá tak krásně? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji :) Mně trvalo hrozně dlouho, než jsem se naučila to nazdobit a vyfotit tak, aby to aspoň nějak vypadalo :D Není to sranda:D

      Vymazat
  30. Nafotím jeden kousek a sním 4, vůbec se v tom nevidím. Jinak super fotky, budu se inspirovat. Poslední dobou už nevím, co do tý pusy dát. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klasika prostě :D
      Děkuji mockrát, jsem ráda, pokud v tom někdo najde inspiraci :)

      Vymazat
  31. Chci recept! Na všechno!
    Nebo ne! Chci tě domů!
    Aaach, jak já bych chtěla mít čas si to všechno udělat!
    Na ten banánovej chleba se těším jak malá! Jen prostě udělat tu zkoušku a pak se na něj vrhám! A ještě si teda koupit chlebovou formu.

    Ooo, máš to krásné! Krásně naaranžované :)) A zaručeně skvěle chutnající, protože já mám chuť olíznout i tu obrazovku! :D

    A co se kaší týče - pro mě prostě nuemro uno jen vločky, mléko, otruby a mandle. Nejjednodušší, chuťově nejskvělejší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehehe. Recepty klidně dodám, ale co se půjčování na doma týče - věř mi, to nechceš!:D
      Ale za čokoládku možná přijdu uvařit :D
      Bohužel-s tím časem je to otrava. Také bych byla bývala pekla a celkově vařila daleko víc, ale většinou nestíhám. Přeji hodně štěstí se zkouškou, určitě to zvládneš ;) A chlebovou formu vůbec nepotřebuješ, dá se to dát prakticky do čehokoliv, klidně do formy na bábovku :D
      Kaše s otrubami? Tak to zní zajímavě!
      Mockrát děkuji, jsem ráda, že se líbí:))

      Vymazat
  32. Ok, právě jsem dovečeřela,ale... i tak u toho tady slintám! Ach jo...:D
    P.S. Moc se mi líbí talířek s oslíkem nebo co to tam bylo . :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To moc dobře znám! Neposlintej si klávesnici!
      Vidíš to, toho jsem si ani nevšimla, asi nějaký starší talířek po babičce :))

      Vymazat