pátek 18. dubna 2014

Když nevíte, co s časem

Zdravím!

K tomuto tématu mě přivedlo pár lidí, kteří fňukali, že nemají žádné plány na prázdniny a nevědí, co dělat. A že prý se určitě budou nudit a že je to hrozné a že se nikde nic neděje. Navíc musí trčet v té prdeli, v naší tragické zapadlé republice.



AHA.

Přeskočme tu část, kdy se budu nehorázně rozčilovat, co je to za blbce. Kdy budu máchat rukama a lamentovat, že naše republika je přeci nádherná. Kdy budu tajně závidět, že vůbec přemýšlí o tom, co dělat, protože to se mi už dlouho nestalo. I tu část, kdy se jim budu marně snažit vysvětlit, že se dá dělat naprosto cokoliv, na což mi odpoví, že cokoliv je nebaví.



Ale jedno musím uznat - když se nabízí prakticky nespočet možností, vyjde to skoro nastejno, jako kdyby nebyla žádná a člověk se v tom snadno ztratí.
Proto je dobré hledat inspiraci či něco, co rozhodne za Vás.

Přejdeme tedy rovnou k doporučení - respektive k internetovým stránkám, kde najdete spoustu možností, kam vyrazit a tisíce variant, co dělat. Protože internetové stránky jsou fajn a mají pravdu. (na rozdíl od nějaké Anduly, která se zoufale snaží prosadit, že výlety do přírody jsou super.)




www.kudyznudy.cz

Asi nejznámější server, co se hledání akcí a možností týče. Můžete si vybrat podle regionu a nebo rovnou navolit, co byste rádi podnikli. Zjistíte, kolik je momentálně probíhajících akcí a kde, najdete zde tipy na výlety i dovolené, zkrátka na co si jen pomyslíte.
Na této stránce je skvělé, že je vážně aktuální, takže se můžete spolehnout, že pokud je napsáno, že akce se koná, tak se opravdu koná. (Bohužel mám už tu zkušenost, že jsem dorazila na místo určení a kde nic tu nic).




www.vyletnik.cz

Pro milovníky přírody stránka jako stvořená. Najdete zde tipy, kam v ČR na pěší výlety, informace o trasách i ubytování, soupis nejkrásnějších památek, ale i možnosti aktivního odpočinku - čili kolo, běžky, koupání apod.
Stránky jsou velmi pěkně udělané a přehledné, často jsem z nich čerpali, když jsme s rodinkou nevěděli, kam na výlet.
Tuším, že výletník funguje dokonce jako aplikace do mobilu.




www.kamzajdem.cz

Tyto webovky mám také moc ráda. Přináší totiž přehled úplně všeho, rozčlenění podle kraje i možnost volby určité aktivity. Navíc kromě přírody a kultury zahrnuje také koncerty, doporučení na kluby, večírky a podobné akce určené především pro mladé lidi. Stránky jsou přehledné a super je výpis akcí, které probíhají právě dnes včetně doby trvání.




www.kdykde.cz

Tahle stránka je velmi podobná serveru kudyznudy a funguje na téměř stejném principu.
 (sympatická je samostatná rubrika Praha... jo a Brno, ale to je nepodstatné
A nakonec malý tip pro Pražáky. (to je nadržování, co?) - tuhle stránku asi také znáte, každopádně ji přesto uvedu, protože je nejlepší, co se výpisu akcí v hlavním městě týče. Často přes citybee hledám různé kulturní akce, ale už jsme se s kamarády nechali inspirovat i ohledně barů a klubů. 


------------------------------------------------------------------------------------------------

Takže lidi, prosím Vás - hlavně se nenuďte. Zkuste otevřít oči a pořádně se rozhlédnout kolem. Tam venku je totiž celý svět, který na Vás čeká.
Pestrý svět plný nekonečných možností.

Tak jakápak nuda, prokrista!

A co Vy, milí čtenáři? Máte nějaké tipy a zdroje inspirace, když nevíte, kam vyrazit? 

42 komentářů:

  1. ja som dieťa prírody takže u mňa je to jasné :) peknú Veľkú noc ti prajem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také přírodu miluji a jsem bez ní až taková nesvá :D :) Děkuji, i Tobě!

      Vymazat
  2. Jééé já bych taky chtěla nevědět co dělat :))) většinou spíš nevím, co dřív :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, tohle jim docela závidím! :D Když se člověk téměř nezastaví, daleko více si pak váží volných chvil.

      Vymazat
  3. Já mám co dělat vždycky a nikdy to nestíhám :D. A i když teď venku zrovna prší, pořád bych nejradši měla 30 hodinn denně a ne 24 :D . Samozřejmě se někdy taky nudím, což je třeba o velkých prázdninách hlavně ke konci, kdy už fakt nevím co by. A procházky v přírodě úplně zbožňuji! To je vždycky dobrý nápad :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dvě, nevzpomínám si, když bych sebou naposledy plácla a řekla si, že nemám nic na práci :D Kéž by ty dny byly nafukovací.
      O prázdninách se většinou také zabavím, jen mi pak chybí spolužáci a dokonce i škola jako taková :)
      Tak tak, pořádnou procházkou se nedá nic zkazit :)

      Vymazat
  4. Používám jen kudy z nudy, takže jsem moc vděčná za ostatní nápady. ČR je nádherná země a mám to štěstí, že jsem jí už z větší části procestovala s našima, akorát Slezsko ještě ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kudy z nudy je super portál:) A máš pravdu, země je to krásná a také nás rodiče už od malička vedou k tomu ji mít rád a objevovat její krásy. Moravu máme celkem proježděnou, ale právě co se Slezska týče, také mám slušné rezervy :D

      Vymazat
  5. dá se toho dělat plno, ale ne, když ti 1. den prázdnin vše pokazí máma a když nevyjde počasí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, rodiče někdy dovedou pořádně zhatit plány :D Ale počasí se určitě obrátí k lepšímu, musíme tomu věřit!

      Vymazat
  6. Mít čas přemýšlet o tom, že nemám, co dělat...to bych chtěla:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, tak to si také přesně říkám, když si někdo stěžuje na nudu :D

      Vymazat
  7. To je přesně pro mamku - ta miluje cestování, přírodu, různé akce a podobně :D Já na to až tak moc nejsem, ale asi oproti mým vrstevníkům jsem akčnější :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba to přijde časem:) A nebo také ne, ne každého to baví:D Hlavní je nesedět doma na zadku jako pecka, to je vážně škoda.

      Vymazat
  8. Prosím, tenhle článek ať si přečte celej svět !!! Nesnášim lidi, kteří říkají, źe se nudí a nic s tím nedělají a jen si stěžují, že v česku je všechno nah***o x) neříkám, že jinde neni hezky, ale z velký části je to jaký si to uděláš, takový to máš a zbytek je štěstí/smůla na lidi x)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amen!
      Jako kdyby se všichni pořád snažili hledat jen samá negativa, přitom je to všechno právě o tom přístupu :)

      Vymazat
  9. Ja práveže nič nestíham, niekedy som rada že už večer ležím v posteli a mám chvíľu pokoj, lebo inak som celé dni na nohách - ale veľa z vecí ktoré robím aj chcem takže :) :D
    Keby bývam v ČR tak by som sa aj nechala inšpirovať... možno niekedy na dovolenke :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, také pořád někde pobíhám nebo dělám věci do školy a tak...zkrátka věčně nabitý program :D Ale vlastně mi to takhle vyhovuje :)
      Určitě se mrkni, je spoustu možností, kam na výlet :) Na Slovensko se chystám o prázdninách, ještě jsem neměla šanci ho pořádně poznat, tak se moc těším:)

      Vymazat
  10. To je super, moc díky za tipy! :)
    Tyhle lidi nechápu, já snad nemám den, kdy bych neměla co dělat, všechen volný čas si plánuju, abych ho co nejvíc využila. Všude je pořád spousta akcí a i v hnusným počasí se toho dá dělat mraky! Takový remcaly nakopnout a nerozčilovat se :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, pokud to někoho inspiruje!:)
      Tak tak, má slova :D To už ani nemá cenu se jimi zaobírat - je to jejich promrhaný čas :D

      Vymazat
  11. Já mám většinou opačný problém - nemám čas a dělala bych toho plno :-D Díky za tipy na stránky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dvě!:D Je tolik věcí, co bych chtěla dělat, vyzkoušet...ale nestíhám:D

      Vymazat
  12. Já se teda nudit určitě nebudu. :D Je přede mnou hromada učení na testy, seminárky a kdo ví čeho ještě. Fuj. :D To nudění se bych každému v této chvíli záviděla. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéje, tak to Ti upřímně nezávidím a držím palce!

      Vymazat
  13. Na server kudyznudy chodím ráda, pokaždé jsme si tam s přítelem něco našli :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super stránka :) člověk si tam vážně vybere.

      Vymazat
  14. Super článek a bezva nápady. :)
    Kudy z nudy a výletník často využívám a díky tomu jsem už několikrát našla super nápady na výlety:) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se líbí :)
      Podobné stránky jsou zkrátka skvěl zdroj inspirace :)

      Vymazat
  15. Pěkný článek a souhlaísm, že citybee je nejlepší. Když člověk neví co, tady vždycky najde nějakou inspiraci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, protože v Praze se toho často děje tolik, že člověk se o většině akcí vůbec nedozví, takže přichází na řadu internet :)

      Vymazat
  16. na kudyznudy se dívám docela často, i když teď spíše nestíhám,ten čas mi chybí,ale dneska jsem byla na velikonočním jarmarku a moc jsem si ho užila! Dala jsem si pěkně mastný bramborák se svařákem,slovenské halušky a medovinu na vytrávení :-D krásné velikonoce anduli :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že je nás víc, kdo věčně nestíhá :D Jarmark zní hezky, stejně tak bramborák a halušky...no a vlastně i svařák a medovina - tyhle věci mám právě s trhy spojené a vždy si je tam ráda dopřeji!:)
      Děkuji, i Tobě přeji příjemné strávení svátků!:))

      Vymazat
  17. Super článek! Podle mě, když někdo chce, tak si nějakou činnost vždy najde, takže nemůže tvrdit, že se nudí!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Je to tak, kolikrát jsou to hloupé výmluvy a stejně opět skončí se zadkem na gauči..je to smutné.

      Vymazat
  18. Chtěla jsem se zeptat, jestli to vůbec jde, aby člověk nevěděl, co s časem, ale já už se do toho asi neřadím, když jsem večně ve fitku, nebo si patlám nějaký zdravý pokrm .. :D Mám věčně co dělat .. :D Tak už mi to připadá až skoro neskutečné. Jinak výlety do přírody jsou super, mám je sama hrozně ráda .. :) V červnu jedu na měsíc do Krkonoš, už se neuvěřitelně těším!
    Děkuju moc za pochvalu u mě na blogu - ty kostky na břiše nejsou rozhodně tolik vidět, jak bych si přála .. :D Ale jo, i tak je za tím hodně hodně práce a zdravého stravování .. :))
    Jsem ráda, že ses na článek těšila, byl taky sepsán na tvůj popud. A vlastně už je na blogu, tak na něj můžeš mrknout. Jenom musím zmínit, že o tom, co mi posilovna dala bych mohla psát do půlnoci, tak jsem se zasekla asi u nějakého bodu 13 .. :D

    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si nějak nevzpomínám, jaké to je - nemít absolutně co na práci nebo se nudit :D Ale vlastně mám tuhle vytíženost ráda, aspoň si pak připadám produktivní.
      Krkonoše jsou super, ty máme prochozené skrz naskrz :) Je tam nádherně a hlavně ten vzduch... pohádka prostě :)

      Ta práce je rozhodně vidět:) A děkuji za komentář, jdu se na něj hned mrknout! :)

      Vymazat
  19. Mně se plány na prázdniny totálně pokazily, tak jsem pak byla bez nálady a hned začala rušit ty další věci, abych si mohla depresit v posteli. :D Nakonec mi to moc nevyšlo, byla jsem na té večeři a všechny další dny věnuji bruslím, dneska jsem si dokonce pořídila fešácké :D nové, tak je zítra jdeme projet na stezku, která vede lesem. Byla jsem tam naposledy asi před třemi lety, tak se už těším, až tam budeme bloudit. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, tak to mě mrzí, ale s tou depresí naprosto chápu - když něco nevyjde podle plánů, často si také zalezu do ústraní,, kde trucuji a tu depku si skoro až užiju :D
      Na brusle je teď geniální počasí, protože ještě není takové vedro :) A stezku v lese závidím, tam musí být vzdoušek:) Tak si to užijte! Já si asi půjdu zaběhat do místních luhů a hájů, je tu taky nádherně :)

      Vymazat
  20. Tak to můj problém zase je, že nevím, kde sehnat čas. Mám hrozně moc koníčků, které mě baví, ale všechny stíhat nemůžu (ach jo, kdyby tak nebyla škola:D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak,ta škola to všechno kazí!:D pak už to není otázka priorit,ale toho,že do školy člověk zkrátka musí:/

      Vymazat