úterý 1. dubna 2014

(Ne)důležitost sportovního vybavení

 Zdravím Vás!

Konečně mám trochu více času, a tak se mohu věnovat blogu. Především bych chtěla poděkovat za neuvěřitelně milé komentáře, které píšete. Ani nevíte, jak moc to dokáže člověku pomoci a podpořit, vážně mi děláte radost!



Dnes bych se chtěla věnovat sportovní tematice, konkrétně tedy sportovnímu vybavení. Na tuhle myšlenku mě přivedly články na jiných blozích (například u Kriss), ve kterých blogerky ukazují kousky oblečení, činky a podobně, které neodmyslitelně patří k jejich cvičení. Co si budeme povídat, věcičky jsou to krásné, ale je třeba si uvědomit, že to není to hlavní. (tímto rozhodně nenarážím na holky, ty určitě totiž vědí, že o tom sport není a navíc pořádně makají!)

Znám totiž bohužel hodně lidí, kteří jsou sportovním vybavením doslova posedlí. Kupují si pořád nové a nové kousky do své sbírky, musí mít ty nejnovější a nejluxusnější boty, termo prádlo, vystajlované tílka, sporttestery, takové a makové měřiče, 10 různých nepromokavých bund…vše samozřejmě barevně sladěné.

Jenže tito lidé nejsou profesionální sportovci.
Někteří dokonce ani pravidelně aktivně nesportují.




No a co se stane s tím vším vybavením? Leží hluboko na dně skříně.
Cyklorukavice za 2 000,- čekají na jaro, až si je paní Nováková obleče poprvé a naposled. Špičkové lyže zase vyhlížejí pana Nováka, který se na nich sklouzne jednou na louce za domem. A překrásné růžové airmaxy smutně doufají, že je dcerka Nováková přeci jen provětrá. Jenže se nedočkají, dceruška totiž zrovna kouká na seriál a společnost jí dělá tabulka čokolády. Nicméně je IN a COOL, protože přeci má ty airmaxy.

Jistě, že dobré sportovní vybavení je velmi příjemným doplňkem a je tady od toho, aby byl díky němu sport co nejpohodlnější, nejkomfortnější, je dobrým pomocníkem a zpestřením a v neposlední řadě také krásně vypadá.
ALE.
Netvoří základ samotné aktivity.
Nemusíte mít nejnovější tenisky, abyste mohli uběhnout 10 km, nemusíte mít letošní model lyží, abyste sjeli černou sjezdovku, dokonce ani nemusíte vlastnit kolo za 100 000,-, abyste objeli naši krásnou republiku.

Všechno to se dá i s minimálním vybavením. Stačí jen opravdu chtít. A v tom podle mě spočívá pravá láska ke sportu. Protože přeci cvičíme, jelikož chceme být fit a zdraví, ne proto, abychom ostatním předvedli nové tílko.

Zrovna nedávno jsem potkala v parku běžkyni. Byla barevně laděná do bílo-růžové, po celém těle jí zářily fajfky a 3 pruhy, byla ověšená různými kabely, na uších speciální sluchátka, v pase ledvinka, na paži sporttester… Ano, moc jí to slušelo, ale problém byl v tom, že NEBĚHALA. A evidentně to ani neměla v plánu. Místo klasicky rudé tváře (což my běžci dobře známe) měla na obličeji dokonale zachovanou tlustou vrstvu make-upu, vlasy uhlazené a bez sebemenší nerovnosti, jen se tak procházela kolem a usmívala se na fotbalisty trénující nedaleko.

Takových lidí se najde hodně. Lidí, kteří si nakoupí vybavení za X tisíc, ale proč vlastně? Protože je na tom označení xtreme nebo professional? Ale copak oni jsou nějací profesionálové? 
Ne. A také z nich všechny ty věci profesionály neudělají, i když na ně možná tak ona mediální masáž působí.
Jak již bylo řečeno - dobré sportovní vybavení je doplněk. Něco, čím si sport zpříjemníte a ne něco, díky čemuž vůbec sportovat začnete (a pravděpodobně zase rychle přestanete). Jasně, takové kvalitní a pěkné běžecké boty Vás určitě nakopnou k tomu opravdu vyběhnout, ale nemusíte si hned pořizovat celý běžecký šatník.

No dobře, tak tyhle jsou ale <3


Já si podobné „vychytávky“ vždycky dopřávala až „za odměnu“. Až po tom, co jsem něčeho dosáhla, splnila si nějaký cíl. Brala jsem to jako motivaci – například až se naučím ten carving pořádně, pořídím si lepší lyžáky, až uběhnu svých prvních 10 km, pořídím si nová sluchátka. A o to větší z nové věci mám pak radost, daleko více si jí vážím.
Dodnes běhám v obyčejných legínách a tílku. A když je zima, vezmu si mikinu. A žiju. Nemám všechno xtreme a profi, ale přesto těch svých zlatých 10 uběhnu.

Možná mám na tohle dost radikální pohled, nicméně prostě trvám na tom, že nějaká ta krásná barevná tílka a nové botky si musí sportovec zasloužit.

Moc by mě zajímal pohled Vás – čtenářů, budu ráda, když se vyjádříte v komentářích. J


60 komentářů:

  1. Souhlasím, že super oblečení a vybavení není to nejdůležitější :-) I když je fajn mít něco hezkého na sebe, to zase jo :-)
    Ale já třeba cvičím v obyčejných plátěných teniskách ještě po mamce, místo činek mám pet flašky a kanystry od mléka, místo podložky ručník, kraťasy mám úplně obyčejné, co jsem nosila už hodně dávno, to jsem ani ještě netušila, že budu cvičit a neštve mě to. I když si říkám, co všechno si jednou koupím, beru to tak, že to prostě přijde postupně a jde to i bez toho :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fajn to určitě je, ale jak říkáš-není to hlavní bod :)
      Haha, kanystry od mléka, to mě pobavilo, jinak pet flašky používám také a fungují náhodou docela dobře :)
      Ale určitě si časem něco pěkného pořiď, však ono to zase člověka tak nějak nakopne a posune:)

      Vymazat
  2. Přidávám se do klubu lidí, co taky nepotřebují mít od všeho 10 kousků a nejlépe vše značkové. Chodím běhat a cvičit v tom, co mám. Když se mi to rozpadne, jdu pro nové, jinak ne. Teď jsem koukala v A3 na lehoučkou bundičku na běhání, ale za 2 000?? Ani omylem. Přítel hraje fotbal a pod dres má stejně nejraději klasická bavlněná trička, která už jsou sepraná, děravá, ale v nich se cítí nejlépe a běda, kdybych nějaké vyhodila. Ale pokud na to ty lidi mají, není jim líto za to peníze dát (zvlášť když to použijí jen jednou), tak je to jejich věc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však to je správný přístup, také na co 10 různých běžeckých kalhot? Také používám věci, dokud se nerozpadnou kompletně, protože dokud slouží, tak ať slouží. Přesně takové tričko má táta a také na něj nedá dopustit :D
      Něco trochu jiného je, když mají lidé peníze a rozhodnou se investovat do opravdu dobrého vybavení. Tak proč ne, ale ne si pořizovat věci, které nepotřebují a peníze tím doslova vyhazovat oknem.

      Vymazat
  3. To je dobrý nápad dávat si to za odměnu.. ale když ty věci jsou tak hezký!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, člověk se pak víc těší! :D A je to super motivace.
      Hezké jsou, to bezpochyby, ale stačí proto jeden pěkný kousek-například jedny kalhoty...a ne hned troje :D

      Vymazat
  4. Abych pravdu řekla, asi bych si nikdy značkové oblečení sama od sebe nepořídila. Tím, že jsem ho dostala darem, mi to cvičení jen zpříjemňuje. A právě to beru jako takové gesto, že jsem si ty věci zasloužila. :)) Neříkám, že dřu jak profesionál, ale myslím, že se v té posilovně zrovna neflákám a při každém tréninku potím krev. :D Takže snad bych v tvých očích prošla a tu "vystajlovanou" výbavičku si zasloužila. :))
    Jinak je fakt, že taky moc nemám ráda tady ten typ lidí, kteří se v těch hadrech (botech a doplňcích) jen vystavují. Zrovna v naší posilovně je jedna slečna, které teda sebevědomí určitě nechybí, protože tam lítá jen v tříčtvrťácích a sportovní podprsence, takže vystavuje své bříško (oukej, neupírám jí, že tam nemá žádné špeky a má ho vypracované), ale třeba tento přístup mě prostě odrazuje, no. :))
    Nicméně si myslím, že tady prostě pořád budou ti, kteří si tady ty supr nové sportovní hadříky kupují jen z rozmaru, protože neví, kam už by ty peníze vrazili, a na druhé straně jsou tady ti = my, kteří si je koupíme jako odměnu za tvrdou práci. Já se snaží lidi neodsuzovat, takže ať si každý dělá to, co se mu zlíbí. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, tak tohle je naprosto jiný případ :) Navíc Ty si takový dárek opravdu zasloužíš za to, jak makáš :) Ale musela jsi pro to něco udělat a počkat si. A o tom to je.
      To, co popisuješ, je asi typický případ člověka, který se "jde ukázat". Zrovna když cvičím, tak je mi to docela fuk, stejně se potím a vypadám jako rajče, takže na nějaké culení se na chlapi mám čas jindy :D Těším se na léto, až právě podobné slečny vyběhnou prakticky jen ve spodním prádle a budou běhat nenápadně podél kanálu, kde jezdí kajakáři.
      Je hezké, že se snažíš neodsuzovat a klobouk dolů, že to takhle dokážeš přejít...mně to bohužel nedalo a musela jsem si rýpnout, proto tenhle kritický článek :)

      Vymazat
  5. V prvom rade dakujem za komentár a podporu, vážim si to veľmi a veľmi dobre to padlo :)

    A k Tvojmu článku... občas mávam rovnaké pocity (prečo len občas? pretože tu kde žijem sú ľudia, ktorých nestretávam behať v najnovších veciach, každý je totálne spotený, červený, ledva beží A HLAVNE každý na každého sa usmieva a poháňame sa dopredu) Minule ma zastavil jeden pán, ja som bola vtedy na korčuliach, on bežal a tak som teda zastala či niečo nepotrebuje, ked na mňa kýva.. a on ledva hovoriac mi vraví (parafrázujem a prekladám z franiny): minule ste sa na mňa tak krásne usmiala, ked ste bežali popri mne a ja som už nevládal, že ma to tak nakoplo, že som ešte odbehol 5km) a to som popri tom na sebe mala staré tepláky, tričko a na čom mne osobne záleží- bežecké topánky... Takže akokoľvek je človek oblečený, stačí sa snažiť a všímať si okolie a ono to pôjde aj samo. A k tým bežeckým topánkam... tie podľa mňa treba mať kvalitné hlavne kvôli klenbe nohy a zmenšeniu otrasov pri dopade nohy na zem....
    Skvelý článok :)... a ja 100% súhlasím s Tebou (a na pani s make-up-om som sa dosť pobavila :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec za co, jsem ráda, pokud Tě komentář potěšil :)

      A já děkuji za pochvalu článku, věřím, že tohle téma je blízké pro docela dost lidí. Lidi, které jsi popisovala, občas také potkám-smějí se už z dálky, ostatní běžce zdraví a je to prostě radost :) Kéž by jich bylo více. Taková příhoda, jako se Ti stala s pánem, dokáže opravdu rozzářit den, že? :)
      Jinak s těmi teniskami ale tkaé souhlasím, to je základ a pokud chce člověk běhat pravidelně, měl by si nějaké lepší pořídit, aby klouby netrpěly.

      Vymazat
  6. Pání...Tak tenhle článek mě dostal..Máš obrovskej dar na psaní a krásně se čtou tvoje články,jsi fakt šikovná a jedna z blogerek které RÁDA SLEDUJU:)) A naprosto s tebou musím souhlasit...Ta tvoje motivace,že si řekně"Až uběhnu10kg pořídím si nové sluchátka" Právě tuhle motivaci jsem si teď dala! Díky tobě...A ty boty jsou prostě boží..Já mám profi jen boty,nic jinýho a taky mi to stačí,taky běhám v legínách a taky se nehroutím...A ta historka se slečnou v růžovém,jak se usmívala na fotbalisty,mě vážně pobavila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevíš, jak moc jsi mě tímhle komentářem potěšila, děkuji za tak krásná slova, vážně si toho cením :))
      A také mě těší, jestli jsi se takhle hezky namotivovala, budu držet palce, ať těch 10 uběhneš co nejdříve! :)
      Je pravda, že boty jsou základ, hlavně kvůli kloubům, aby tak netrpěly.
      Slečna byla skvělá, takových případů potkávám čím dál tím více, jak se otepluje :D

      Vymazat
  7. Máš naprostou pravdu. :)
    Já si své oblečení na cvičení asi nikdy fotit nebudu, protože to prostě není nic luxusního. :D Jediné, co mám značkové, jsou snad boty od Adidasu, které jsem dřív nosila jako každodenní obuv a potom ještě vytahané tričko od Nord Blanc, které mám po svém ex příteli. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna ty boty jsou důležité dost:) vyplatí se do nich investovat a navíc vydří většinou dlouhou dobu.
      Tričko po ex příteli mě pobavilo :D

      Vymazat
  8. Úplne s tebou súhlasím! Poznám veľa takých "športovcov", čo na instagram pridávajú fotky s novými bežeckými topánkami a ešte niekdy neboli behať. :D A tvária sa ako veľký športovci. Ja keď idem behať alebo bicyklovať, tak v obyčajných legínach a tričku a nieje na tom nič zlé :D ale tie topánky sú fakt krásne :3 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano, přesně tyhle "sportovce" miluji a zrovna na instagramu se to jimi jen hemží :D Nebo když mi spolužačka cpe pod nos nové tenisky, ale víme, že je nikdy pořádně nevyužije.
      Hlavně se člověk stejně zpotí, tak co :D

      Vymazat
  9. Tak s tímhle článkem naprosto souhlasím! Já taky cvičím v obyčejných legínách nebo kraťasech a tílku, sportovní podprsenku mám od známé za pár korun (díky, Bože, za ty dary) a o botech radši pomlčím... Ale nestěžuju si, cvičí se mi v tom dobře a to je hlavní :) (Značkovou mám snad jenom větrovku na hory, ale to proto, že byla v akci :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda,že je nás víc, kdo cvičí v tom, v čem je napadne :) Hlavně, že cvičíme, že?
      Také hodně nakupujeme v akcích nebo výprodejích, ve slevě to už jde, ale jinak jsou ceny zrovna třeba těch zimních bund dost vysoké :/

      Vymazat
  10. Konečně to někdo napsal :) V to čem cvičím mi vůbec nezáleží. Jasně, nesmí to být špinavé nebo roztrhané, ale aby to měl fajfky nebo tři proužky, na to si vážně nepotrpím...Taky mě zaráží komentáře, nebo jsem myslím viděla i někde článek o tom, jak si slečna koupila tunu značkového sport. oblečení s komentářem, že výbavu už má a tak může od zítřka začít cvičit... Jediná věc do které je podle mě potřeba zainvestovat, jsou boty, jinak je to zbytečnost.. řekla bych, že se cvičí stejně v tričku za 150 i za 1500 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, člověk se potí úplně stejně :) A i když jsou obě třička quick-dry, to dražší by stálo ve výsledku stejně, zbytek je prodaná značka. Mám tílko z HM, quick-dry, myslím za 250 Kč a funguje naprosto perfektně. Člověk na sobě necítí kus spoceného oblečení, ale opravdu je to rozdíl. Ale i tak! Cena je naprosto přijatelná a ještě dělají moc cute kousky :)

      Vymazat
    2. Přesně tak. Asi by se mi také necvičilo dobře v pytli od brambor, ale značku stejně při té dřině nevnímám :D
      Hah, tak slečna pobavila...pokud potřebuje tunu hadrů k tomu, aby zvedla zadek, je to docela smutné.
      Jak již bylo řečeno-boty důležité opravdu jsou, hlavně kvůli zdraví - klouby a šlachy-je dobré do nich investovat :)
      Navíc kolikrát ta trička ani kvalitou své ceně neodpovídají, zase je to jen o značce.
      Na co si ale potrpím, je oblečení od MOIRY-hlavně zimní výbava. Protože je opravdu příjemné, když se to člověku na běžkách nelepí na záda :) Tílka z HM neznám, ani jsem nevěděla, že se zaměřuje takto na sportovní kousky:)

      Vymazat
  11. Přesně tak, pokud člověk začne hledat výmluvy, že si prvně teda musí koupit tepláky a tričko (přitom toho doma určo má milion),tak ten člověk nezačne cvičit asi nikdy :-D ten,komu se nechce, si tu výmluvu vždycky nějakou najde. A proto, sportu zdar! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svatá pravda :D To bude totiž nejdříve oblečení, pak boty, pak mp3...pořád něco :)
      Chce to zkrátka zvednout zadek a jít :)

      Vymazat
  12. díky za pochvalu cvičení :) mě taky to příjde nejlepší a brzy půjdu na dvojku tak jsem zvědavá jednička mi jde úplně od ruky:)

    OdpovědětVymazat
  13. Když někdo dává takové pěkné fotky ze sportu a fakt to dodržel,tak je borec,ale kdo to tam dává jen pro zábavu a nebo jen pro oblíbenosti,tak ho trochu jaksi nechápu,jako v jeho činnosti ano,ale proč u toho píše co píše

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A že takových lidí je, bohužel. Nevím, co z toho mají...vždyť šidí sami sebe :) Protože člověk prioritně sportuje kvůli svému zdraví a pohodě a ne kvůli ostatním lidem a aby to mohl ukázat na instagramu :D

      Vymazat
  14. Pěkná úvaha. S tou sportovně vymóděnou paní, která ani neběžela, mě to rozesmálo.. Ale je to spíš smutné.

    Dokonce tu (v Německu) mají "zdravý fast food" - tedy takový, kde nepřidávají cukr navíc, nepoužívají konzervanty atd. a mají i verze jídel bez laktozy + veg-nskou nabídku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, máš pravdu, že to smutné trochu je, ale člověk to asi musí brát s nadhledem.
      Zdravý fast food = slow food se začíná prosazovat i u nás jsem slyšela :) těším se, co vymyslí.

      Vymazat
  15. já vlastním docela dost drahý oblečení na cvičení, ale mám je jen jedny kalhoty už přes rok a půl. Takže to vypadá tak, že stále nosím jedny kalhoty a střídám 3 trička (jedno tílko a dvě trička s dlouhým rukávem, i když někdy si vezmu obyčejné bavlněné). Moc ráda bych chtěla kompresní legíny. Ale taky jsem začínala cvičit v obyč teplácích a tričku. A když jsem doma a chci si zacvičit, tak většinou jen ve spodním prádle, což si ve fitku nemůžu dovolit :) Jinak sportovní podprdy nosím celý den, takže je beru jako součást mého občejného oblečení, kterí je děsně pohodlné. Ty Nike boty vypadá krásně, já sama mám Nike a jsou fakt kvalitní a to je mám už několik let drží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud sis pořídila dobrou výbavu, ale podle toho se k ní také chováš a vydrží Ti, pak je to naprosto jiný (a ukázkový :D) příklad. Něco jiného by bylo si tu výbavičku chodit obměňovat měsíc co měsíc že ano :) Kompresní legíny? Asi jsem mimo,ale co přesně to je?
      Doma tedy také cvičím co nejvíce nalehko, protože pak mi alespoň není takové vedro, na ulici nebo na veřejnost bych si ale netroufla ani ve sportovní podprsence. A chápu, že ji nosíš běžně, ony jsou vážně daleko pohodlnější, než ty s kostrou.
      Též se hlasím k vlastníkům Nike tenisek a mohu jen doporučit, jsou jako peříčko :)

      Vymazat
  16. Krásný článek :-) Do fitka chodím cvičit v legínách z H&M, vlastně od tam mám i tílka a podprsenky (max 350 Kč / kus)... boty jsem koupila ve výprodeji za 800 Kč (Reebok), shaker za 79 Kč z Hervisu a fitness ručník Reebok jsem dostala od přítele, aby se mi lépe cvičilo :) Mně to teda musí slušet i v posilovně :D a je pravda, že když se cítím v tom oblečení dobře, líp se mi cvičí, ale rozhodně tyto drahé věci si koupím možnááá po nějaké době, jak říkáš, za odměnu.

    Tvoje články se moc dobře čtou :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, to potěší!:))
      Koukám, že jsi pěkně nakoupila po slevách, je dobré se dívat, zajímat se a člověk pak kolikrát uloví skvělé kousky za pár korun :) S tím, že se člověku lépe cvičí, když ví, že mu to sluší souhlasím, pokud jde o cvičení na veřejném místě, doma mi je to tedy jedno :D Ale právě-nic se nesmí přehánět-odměnit se hezkým kouskem, ale ne celým šatníkem :D

      Vymazat
  17. Tak tak, někdy tomu tak bohužel je. Já se spokojím s pár kousky a říkám si, že běžím do lesa a ne na modní přehlídku =)

    OdpovědětVymazat
  18. Máš skvělý články :-) taky to mám tak, že si věci dávám za odměnu :-) ale když nevěděla co s penězma, tak si ty airmaxy kouim, to né že né :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji, děkuji, to jsem ráda, že se líbí :)
      Správný přístup, je to pak pěkná motivace :)
      A bez mučení se přiznávám, že bych si asi také nějaké vybrala :D I když tedy Nike Free Run se mi asi líbí víc :)

      Vymazat
  19. Já prostě nikdy nepochopila ani nepochopím logiku holek a kluků, kteří si myslí bůhví jak moc nejsou sportovní, když mají nejnovější boty , teď zrovna mám na mysli Air Maxy. Vždyť jsou to sportovní boty, ale myslím, že to spíš ostatní mají tak, že si prostě koupí drahé sportovní boty ale jejich využití je tak maximálně na nakopávání ostatních "loserů", kteří je nemají !:D Já jsem naprostý antitalent na jakýkoliv sport ale poslední dobou se k němu snažím nějak probojovat :D..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, prý nakopávání looserů, pěkně řečeno, opravdu :D Jinak je to tak, kolikrát nechápu, proč chodí vážně velmi sportovně oblékané-třeba jen tak ven se psem. Na to člověk asi termoprádlo a nejnovější model větrové bundy nepotřebuje :D
      Určitě se najde sport, který by Ti šel a těšil Tě! :) Tak hodně štěstí s probojováváním :D

      Vymazat
  20. Skvělý článek! Ty poslední botky jsou perfektní!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Noo, to tedy jsou, na růžovou mě užije :D

      Vymazat
  21. Já chi i u sportu vypadat hezky, ale nepotřebuji nic značkového. Třeba věci na běh mám z Lidlu a jsem moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidl má prý skvělé věci na sport :)) Škoda, že jsem prošvihla teď ten výprodej, co byl.

      Vymazat
  22. Já mám ráda nike, protože mě levnější varianty oblečení zklamaly (mám velký prsa a po pár týdnch nošení se mi trika vytahala a vypadalo to jak pytek od brambor xD) a nejen trika, ale obcně se to ćasto pere a tak to chce dobrý materiál. Určité VŹDYCKY investuju do dobrých bot. Jinak to asi nutnost není, ale mě to motivuje, když vypadám dobře ^^ ale mám jen pár kousků, taková ta posedlost jak píšeš a pak to ty lidi ani nevyuźijou, to je pozérství a škoda peněz (to bych si za to radši koupila něco dobrýho k snědku xD)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Nike mám právě boty a nemohu si je vynachválit :) A chápu, že potřebuješ kvalitní tílka, pokud jsi na tom takhle (což Ti tedy závidím, taky bych chtěla:DD), pak se vyplatí koupit nějaké jedno pořádné, než 10, které se rozpadnou za měsíc.
      Přesně tak, je pěkné si koupit něco hezkého, aby to člověku slušelo, ale všeho s mírou. A hlavně to pak využít a ne v tom sedět doma na gauči :D

      Vymazat
  23. Naprosto souhlasím ;) Jenže já třeba se nedonutím cvičit ani v těch starých věcech :D :(
    Strašně se mi líbí NIKE neonové běžecké boty..a strašně bych chtěla nějaké sportovní triko a podprsenku, ale bohužel....:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy to není žádná sranda, člověku se prostě taaak nechce :D Ale v takových chvílích mi moc pomáhá vybavit si ten pocit po dobře odvedené práci :)
      Nike dělá botky úžasné, jedny od nich mám, které jsem si tedy vymodlila.. tak třeba někdy v budoucnu si výbavičku pořídíš :)

      Vymazat
  24. Dobře napsáno, zasmála jsem se. :D
    Já tohle moc neřeším. Na to, abych byla přehnaná slečinka s deseti Nike botama, nemám peníze. :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to jsem ráda :)
      Asi tak. Kdo ví, kdybych byla bohatá, možná bych byla hrozná dylina a airmaxů bych měla 20 :D :D Ne, je dobře to mít rozumně nastavené a být skromný :)

      Vymazat
  25. Souhlasím, že vybavení a pěkně vypadající oblečení netvoří základ samotné aktivity, ale člověku může pomoci, aby u ní vydržel a byl motivován v ní pokračovat. Třeba Jillian Michaels doporučuje, aby se člověk na cvičení oblékl jak nejlépe jen dovede už z toho důvodu, že pokud na sebe při cvičení mrkne do zrcadla, uvidí něco pěkného, co se mu bude líbit, ne postavu v sepraném tričku a vytahaných teplákách .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně ano, člověk se vždycky cítí lépe, když ví, že mu to sluší :) Ale také je něco jiného cvičit před lidmi a sám doma. Asi to každý má rozdílné, ale já nepotřebuji vypadat dobře, protože vím, že mě stejně nikdo nevidí :D

      Vymazat
  26. Souhlasím s tebou. Když třeba cvičim doma nějáký ty kliky, plaňky, atd tak mám na sobě jen pořádný sportovní boty, který mám už od základky (cca 10 let), starý volný tričko a legíny, který jsem dostala od ježíška, ale třeba, když jdu do fitka, mezi lidi, tak si vezmu tílko, abych je nestrašila svým tričkem s Mickeymousem a s flekem od barvy, která nejde vyprat..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takhle bych to asi nějak také řešila, kdybych chodila do fitka :D Vlastně je to srovnatelné s tím, když jdu ven běhat..jelikož potkávám hodně lidí, také si radši vezmu něco trochu adekvátnějšího :D

      Vymazat
  27. Pěkné boty! :) ta barevná kombinace je zajímavá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růžová je na cvičení nejlepší! :)

      Vymazat
  28. Souhlasím! Máš pravdu pravdoucí :)
    Mám ráda sportovní oblečení, ráda bych si pořídila nové-ale nejde to protože pro ten sport jsou důležitější věci. Chci experimentovat a zkusit sacharidové vlnky, pak potřebuju tři bilióny doplňků, abych to se svojí imunitou dávala a pak chci makat naplno a chci si pořídit BCAA (který stojej minimálně 500, takže nový tričko můžu zapomenout xD), ráda bych si koupila i ty posilovací rukavice, ale to nejde, protože na ty už mi nezbytou peníze když potřebuju jiný věci a strava, kde potřebuju vyhnat bílkoviny taky něco stojí...
    Miluju cvečení, miluju když uběhnu víc, když zvednu víc, ale nemůžu při tom vypadat jako čerstvě vyrobená panenka barbie, vezmu si obyčejný legíny a tričko a neřešim to, protože se jdu potit a né na módní přehlídku :D.. Mít triko za dva litry, tak je mi líto ho propotit, takhle drahé oblečení nenosím ani normálně, tak proč se v něčem takovém předvádět v posilovně nebo ještě líp-ve stromovce? Zvykla jsem si přehlížet kyselý ksichty ostatních a jsem hrdá na to že makám, sice né v těch nejnovějších hadrech, ale pro svoje zdraví a prože bych si ráda postavu utvořila k obrazu svému. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se nás s tímto názorem sejde víc :)
      Což o to, kdyby na to byly prostředky, také bych si asi pořídila třeba běžecké oblečení do chladnějšího počasí, protože vím jistě, že bych ho využila, ale když to nebude, nezblázním se :)
      Sacharidové vlny? Tak to klobouk dolů, do toho bych nešla, protože platí jednoduchá rovnice - bezsacharidová Anča = ZLÁ a protivná Anča :D Ale je pěkné, že si takhle řadíš priority a nechceš všechno hned, zvlášť jídlo se dneska dost prodraží.
      Přesně tak-stejně pak člověk skončí jako červené zpocené prasátko, takže je ve finále víceméně jedno, co má na sobě:D
      Hezky jsi to napsala-člověk prostě cvičí kvůli výsledkům, ne kvůli momentálnímu obdivu okolí, že má nové legíny :)

      Vymazat
  29. Naprosto souhlasím! Já mám například většinu vybavení z akcí z Lidlu, jsou to moc pěkné věci a když už něco fakt "cool" značkového, kupuji si to třeba za peníze k Vánocům, k narozeninám a tak.
    Dneska jsem inlajnovala v teplákách a starém triku, nenalíčená, brusle už mají taky něco za sebou a cestou jsem potkávala právě takové "sladěné" slečny jako tu popisuješ, co "běhaly" či "bruslily", a dívaly se na mě, jako bych byla odněkud z Marsu nebo co :D A jako co? Jdu sportovat a potřebuju se u toho cítit pohodlně a neřešit, že když sebou seknu, tak si roztrhnu značkové kalhoty a že mi všude poteče make up a řasenka :D Kdybych chtěla někoho sbalit nebo zapůsobit, tak to určitě nebudu dělat, když jsem upocená, zadýchaná a rudá :D Hlavně, že člověka sport baví, cítí se u toho dobře a užívá si to! ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O té Lidl akci jsem slyšela, škoda, že jsem ji prošvihla, prý mají super sportovní věci :) Také si většinou počkám na nějaký svátek nebo událost.
      Hezky jsi to popsala-když cvičím, tak cvičím, na všechno ostatní budu mít čas jindy:D Ale podobné pohledy schytávám také víc než často, tady v Praze se takových slečinek najde dost. Sranda je pak pozorovat, že když se k tomu sportu přeci jen dokopají, po 10 minutách vypadají jako pandy, jak jim ta řasenka steče dolů :D

      Vymazat
  30. Souhlasím s tebou :) Mně stačí na cvičení jedno tílky, jedny kraťasy a jsem spokojená :) Jiné bych ani nechtěla. A boty bych nikdy nevyměnila! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezky skromně, to je správné :)) Boty jsou ale vážně základ, také si na ty své potrpím :D

      Vymazat