pondělí 7. dubna 2014

Sedméhočtvrtýdvatisícečtrnáct + "kresby"

Hezké pondělí!

Ne, není vůbec hezké. Do školy toho mám tolik, že se cítím, jako bych měla každou chvíli explodovat. 
(Ti, kteří neví, co si pod tím představit, zkuste si vybavit, jak by Vám bylo s bombou na krku)
Tenhle článek jsem smolila o fyzice, protože jsem věděla, že hned jak dojdu domů, budu se muset věnovat dějepisu, biologii, fyzice...
Ale já si nechci stěžovat, nechci tady fňukat nad svým hektickým, studentským a bezesným životem.
Na to Vás mám moc ráda, takže Vás toho raději ušetřím.

Z toho všeho chaosu vyplývá, že blog bohužel musí jít stranou. Protože v první řadě chci slušně dostudovat, teď to chce zabrat a vydržet, pak se to snad zmírní. Tento týden tedy nečekejte žádný příval článků, budu se naplno věnovat škole. Mrzí mě to, ale v tuto chvíli je to nutné a doufám, že budete mít pochopení.

A aby to dnes nebyl jen suchý příval negativních myšlenek a špatných informací, pro jistotu to dorazím dávkou svých kreseb, které jsem vytvořila v různých rozpoložení, za různých situací a s různým záměrem. Ne, vlastně v tom žádný záměr nebyl, spíše další z mých běžných denních chaosů.

A Vám přeji, ať se máte krásně, užíváte jara a pokud máte možnost, padejte ven na sluníčko! :-)


Zmiňovala jsem, že mám ráda elfy?
A WoWko.

ještě radši mám disproporční elfy.
anantomie mi může...

Prosím Vás, neptejte se mě, co to je. Sice bych Vám ráda odpověděla, ale nemůžu.

Po letech opět koník, dříve jsem je kreslila pořád. Koníčci všech druhů zdobí mé sešity ještě z předloňského roku.

Jen tak pro představu, jak teď na tom asi jsem. 



29 komentářů:

  1. náhled článku mě vyděsil! moc se mi líbí ten koník :) dnešní pondělí celkem fajn bylo, bez školy... ale teď tu nad tím sedím :D a nebaví mě to; krásný sluníčkový dny :-* a no stress

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsem na něj koukala a vážně děsivý je! :D Jinak děkuji, děkuji, stres už je naštěstí snad za mnou :)) Doufám, že taky všechno zvládáš!:*

      Vymazat
  2. Jsi hrozně moc talentovaná :) hned jsem věděla, že první obrázek je ve WoWkařském stylu. Vůbec jsem nemusela číst popisek. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, mockrát děkuji:)) I když si to tedy nemyslím:D A jsem ráda, že jsi v tom WoWko viděla:)

      Vymazat
  3. Blog není žádná povinnost, myslím, že není potřeba se omlouvat :) přidávej prostě podle chuti a času.
    Máš zajímavý styl kreslení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochopení, je pravda, že všichni píšeme pro radost :)
      A ještě jednou díky:)

      Vymazat
  4. máš talent, nějvíce se mi líbí třetí od shora, vypadá to jako nějaká mayská bista :) At se daří ve škole.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikdy jsem si nemyslela, že bych měla nějaký talent, každopádně děkuji:) Inspirovala jsme se trochu mayskou kulturou a trochu Egyptem:)

      Vymazat
  5. Kreslíš naozaj krásne! A to nieje na ospravedlňovanie, že máš toho veľa. To je normálne. Veď aj ja často nič nestíham :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochopení i pochvalu kreseb!:) Občas toho máme všichni nad hlavu, jen co je pravda :D

      Vymazat
  6. Ten koník je parádní! Ale tak to všechny obrázky.
    Ať se daří ve škole!

    OdpovědětVymazat
  7. Pání,maluješ krásně..S tou školou to naprosto chápu,já jsem zase nemocná,mám asi ňákou slabou imunitu :( Už mě to nebaví,protože pak ani nemůžu cvičit,ale stejně si dám dnes aspoň ňějaký desetiminutový cvíčení...Taková rychlovka..Jinak všechny testíky,zkoušení zvládní!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:)
      Imunita je vrtkavá potvora, tak snad Ti bude brzy lépe:/ Hlavně opatrně s tím cvičením!

      Vymazat
  8. Nevěděla jsem, že umíš tak hezky kreslit :) S blogem ti plně rozumím, taky na něj nemám teď moc čas, učení je moc moc moc, k tomu ještě cvičení a čtení na povinnou četbu a na psaní už nezbyde žádný čas. Hlavně že se teď mám učit latinu, a projíždím blogy víc než obvykle :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli hezky, to nevím, ale každopádně děkuji :)
      Přesně tak, když chce člověk stíhat školu a zároveň nějaký sociální život, na internet už nezbyde čas :D

      Vymazat
  9. Kresby jsou opravdu nádherné!:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Zaprvé - ten koník je fakt božský. ♥ Hlavně u první kresby se mi líbí ta šrafura, tímhle způsobem já vůbec stínovat neumím, obdivuju to. Začala jsem se ale učit tečkovat, ten první pokus (bionická dívka :-D) jsem ti vlastně posílala, jestli si pamatuješ.
    (Víc koníků!) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooo, děkuji, od takového talentu si pochvaly vážím dvojnásob!:) Jinak to moje "stínování" je dost smešné, dělám to náhodně, nedodržuji zákon světla a stínu, nicméně tuhle metodu jsem se naučila od naší svobodomyšlenkářské učitelky výtvarné východy :D
      Aaano, to si vzpomínám, dopadlo to dobře!:) Tečkování není sranda, neměla bych na to nervy :D
      Možná se do nich zase pustím, stejně mě to baví snad nejvíc:D
      Když jsme u těch emailů-došla odpověď? Protože už kolik týdnů netrpělivě čekám na zprávu :P

      Vymazat
    2. Nic právě nedošlo, tak jsem nevěděla, co se děje, jestli se ti nechce třeba psát (tak v pohodě :-D). ;-D

      Vymazat
  11. Moc krásně kreslíš! :) To znám, tenhle týden jsem měla taky hrozný ve škole, nic jsem nestíhala a všechno co jsem mohla jsem pohnojila :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:)
      No jo, není to žádná sranda, teď se ten nátlak ještě zvýšil :/ Tak hodně štěstí a pevné nervy přeji!

      Vymazat
  12. ty jo, když si představím moje kresby, které kreslím při hodině fyziky nebo chemie, tak se za sebe stydím:D vůbec nejsem výtvarný typ a o to víc obdivuju, když někdo kreslit umí- jako ty:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přesně tohle si také říkám, když pak vidím kresby někoho jiného!:D Ber to tak, že každý máme svůj osobitý styl a nelze říct, co je hezké a co ne :)) Každopádně mockrát děkuji:)

      Vymazat