čtvrtek 3. dubna 2014

Zůstanu sama s kočičí smečkou

Ahoj!

Bohužel opět se hlásím jen velmi rychle, vůbec nestíhám, musím zabrat ve škole, protože známky se nehezky odvíjí od toho, jak moc jsem na to v poslední době kašlala. Takže blog na chvíli musí stranou, ale slibuji, že Vám to vynahradím! 

Když jsem dnes na tělocviku běhala, šel proti mě jeden docela sympatický postarší pán a hlasitě prohlásil: ,,Takovou slečnu bych si teda přál." 
Musela jsem se nad tím pousmát... a pak jsem začala přemýšlet, proč by pán ROZHODNĚ nechtěl zrovna takovou slečnu. 

Takže, drazí pánové/mužové/mladíci/chlapci...

Zde je pár důvodů, proč zůstanu sama a společnost mi bude dělat 30 koček.





• jsem sebestředná a egoistická


 • mám své jasné plány
• nemám ráda lidi, kteří tyto plány narušují
• jsem paličatější než osel
• mooooc ráda se hádám


• zkuste mě za to kritizovat a budu ještě paličatější
• ráda dělám ostatním naschvály



• jsem líná vymýšlet náplň schůzky
• občas jsem líná mluvit
• také mě občas nezajímá, co říkáte



• kytkou mi radost neuděláte
• čokoládou jo, to jo


• a pak budu brečet, jak jsem tlustá




• jsem ctižádostivá a potřebuji slyšet, že jsem krásná
• ale nesmíte to přehnat, nesnáším trapné lichotky
• ještě víc nesnáším oslovení jako zlatíčko a miláčku



• má představa romantiky je mrknout na Family Guye a jít běhat
• nebudu Vám pochlebovat ani se smát Vašim vtipům
• nejsem princezna
• nepotřebuji hrdinu
• jsem nevyléčitelný cynik
• škatulkuji
• na mužské pokolení mám svůj názor



• na společnou večeři s rodiči mě nedostanete
• nejsem bezmezně oddaný tip
• občas jsem fakt blbá



• plácám nesmysly a ráda se tím ztrapňuji na veřejnosti
• také ráda ztrapňuji ostatní na veřejnosti


• bavím se popichováním mužské ješitnosti
• často mě bolí hlava
• ráda flirtuji a ráda jsem obdivována


• dokážu být marnivá a rozmazlená



• nikdy pro mě nebudete „ten jediný“
• vždycky před Vámi bude Ryan Gosling
v-ž-d-y-c-k-y



•jsem emočně nestabilní
• a psychicky labilní
• nevím, jak to dělám, ale vždy se budu až nechutně podobat Vaší matce

• beztak mám obecně radši ty kočky...


A co Vy? Kolik koček plánujete?  :-)

37 komentářů:

  1. Osobně se také nevidím, že bych chtěla s někým chodit, důvody jsou strašně složité (víra v Boha a to, že on bude vždy přednější než nějaký chlap, což by asi ve vztahu nebylo dobré). Kočku mám jednu a to mi stačí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On byl článek psán hodně s nadsázkou, bez chlapa bych dlouhodobě být nechtěla a doufám, že jednou na toho pravého narazím :) ALe pokud jsi věřící, chápu, že to máš postavené trochu jinak, netřeba se tedy hrnout do nějakého vztahu, když se na to člověk necítí :)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nebyl článek o mně? Jediný rozdíl mezi námi je, že jsem na psy a prozatím zůstane u jednoho...zrovna nedávno jsem si ale v duchu (nahlas bych to v životě neřekla), že bych nechtěla chodit sama se sebou, protože bych to nedala.

      Vymazat
    2. Haha, tak přesně tuhle větu si říkám často také :D Někdy se opravdu nemůžu vystát.

      Vymazat
  3. Proboha, jako bych četla článek o sobě!!!!!!! Akorát já mám alergii na kočky, takže si pořídím psa :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až se divím, že je nás tolik, kdo máme podobné problémy! :D Jistě, i pejsek je dobrým řešením! :D

      Vymazat
  4. Sakra, u většiny z tvých ,,chyb" jsem si uvědomila, že je mám takyy :-D Ale chlapa mám, už hooodně dlouho, a stále to dokáže vydržet :-D A romantika? žádná, usneme v rychlosti blesku naprosto vyčerpaní z fitka :-D Zvířata jsou fajn, ale potřebuji hodně pozornosti. Mužům dáš x-box a máš volný den :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však to jsou takové ty chyby, co má hodně lidí, takže doufám, že i na mě někde čeká mužský, který je skousne :D
      Haha, aspoň že jste podobně naladění a chápete se. Jinak tou poslední větou jsi mě opravdu rozesmála :D

      Vymazat
  5. skvělej článek! ve spoustě tvrzeních přikyvuju a líbíš se mi čím dál víc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, vážím si toho! :) Myslím, že nás je víc, kdo se v tom trochu vidí :D

      Vymazat
  6. Konečne niekto kto hovorí aj o svojich horších vlastnostiach a nielen stále dookola to, som priateľská, milá a blablabla. Vo veľa vlastnostiach som sa našla. A mne zatiaľ stači môj psíček :D <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svých špatných vlastností jsem si bohudík (bohužel?) plně vědoma :D
      Psi jsou také úžasná stvoření :))

      Vymazat
  7. Napadl mě poslední bod, ale to se sem asi nehodí psát, tomu bych se zasmála zřejmě jen já. Ale jo, článek pobavil a ne, že bych se ztotožňovala s většinou tvých bodů, ale jsem ráda, že znám dalšího člověka, kdo to má stejně. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď přemýšlím, co by to asi tak mohlo být :D

      Vymazat
  8. Myslím, že v tomhle článku se vidí většina z nás, včetně mě! :D
    Já tedy také dávám přednost pejskům. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že je nás víc a nejsem jediný blázen! :D
      Psi jsou zase takoví věrnější a oddanější :)

      Vymazat
  9. Radši si pořídím králíka, protože je mám všeobecně radši :-D
    Jinak ono mít plány není úplně od věci... většinou :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však to je také dobré řešení, králíci jsou super! :D
      Radši mám tenhle záložní plán, kdyby náhodou :D

      Vymazat
  10. Ale prosím tě! Takhle to určitě nedopadne! :D Mám důvod proč ne, a sice že přezdívku "crazy fat cat lady" už mám zamluvenou já! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha:D Tak to tedy ne!
      Jedině, že bychom se o ty kočky podělily :D

      Vymazat
  11. Vtipně podané. :)) Je super, že jsem se o tobě zas něco víc dozvěděla. :D
    Já mám tedy přítele už více jak pět let, takže si nejsem jistá, zda bych byla schopná takové body vytvořit, ale zamyslím se nad tím. :D
    Jinak k tomu bodu, že jsi někdy líná mluvit. Já mluvím hodně a hodně nahlas. A občas se prostě najdou dny, kdy to na mě všechno nějak dolehne a já jsem tichá jak myška, což hned vyvolá rozruch, protože to u mě přeci není normální! :D A to jsem pak nasraná, že do mě lidi vrtají, furt se mě na to ptají, co se mnou je, ale mě se prostě jen NECHCE mluvit. :D Ale je pravda, že takové dny se naskytnou málokdy. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, akorát nevím, jestli je zrovna tohle něco, co bys chtěla vědět :D Teď asi musím působit "velmi sympaticky".
      Asi každý má nějaké ty svoje negativní aspekty, ale právě o tom láska je-přijímat se i s nimi :)
      Klasika-ono je to někdy pak akorát horší, když se lidé kolem pořád ptají, jestli je něco v nepořádku. To pak má jeden chuť zakřičet, že ano, ale ať ho prostře nechají být :D

      Vymazat
  12. pff:) myslím si, že i přes všechno tohle najdeš někoho, kdo to zkousne :P

    OdpovědětVymazat
  13. Oh, so me! :D
    Sakra, ale já doufala, že si toho chlapa přeci jen najdu :D :D Ale naprosto výstižně já :D

    Btw, s tím časem naprosto chápu - taky jsem teď tu školu nějak zazdila a musím začít více makat. Tak ať to jde, držím palce! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak případně můžeme kočičí farmu sdílet a rozjet ji ve velkém! :D
      Nee, pevně věřím, že i na nás se usměje štěstí a někde čeká ten "pan dokonalý":)

      A mockrát díky za přání, ono vážně není radno tu školu podceňovat... to samé přeji i Tobě! :)

      Vymazat
  14. Prostě klasik ženská :D No občas mám strach že mě nikdo nebude chtít, ale zároven doufám že takový blbec někde existuje :DDDDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D Teď jsi to napsala dokonale.

      Vymazat
  15. Prijde mi ze na me sedi 90% toho, co pises, a predto jsem stastne zamilovana xD jde jen o to najit nekoho, kdo s tebou bude mit trpelivost xD drzim pesti, at se to povede ;) xx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však to bylo psáno s notnou dávnou nadsázky. Jak říkáš-jde jen o to narazit na tu správnou osobu, se kterou si člověk sedne a pak už je to jen radost :) Děkuji, děkuji, doufám v to!:) A Tobě přeji, ať to vydrží:)

      Vymazat
  16. Ježiš ve spoustě věcech se s tebou ztotožňuju! :D Hlavně ta paličatost, hádavost a ztrapňování na veřejnosti, v tom jsem profík :D . Ten gif s čokoládou mě hrozně rozesmál :'D . To já budu mít zase smečku králíků. Nebo slepic. Nebo lišek. Nebo vlků. Nebo ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že je nás víc :D Mě také, musela jsem ho sem dát, protože je prostě...přesný :D
      Hlasuji pro vlky!!! :D

      Vymazat
  17. Teda, jsem úplně jiná. Nedávno mi někdo na ulici řekl něco lichotivého a zval mě na čaj. Místo dobrého pocitu, se mě zmocňuje panika, začnu se potit, přemýšlím, čím se budu moct bránit, až mě napadne.. :D
    Kočky miluju, nejvíc jsme jich měli sedm, bohužel jak jsou venku, vždycky se nějaká zaběhne. :/ Ale jednou se náš milovaný kocour vrátil po 3/4 roce. :D Takže i v budoucnu chci mít mocmocmocmoc koček. I když přítele už mám. Věřím, že mohu mít oboje. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tak tohle se mi děje pouze večer-to začínám být podobně paranoidní :D
      S venkovními kočkami je to potíž, toulají se až moc rády. Ale slavný návrat po takové době je tedy obdivuhodný :D
      Přeji hodně koček do budoucna a také hodně tolerantnosti příteli, aby na ně nežárlil :D

      Vymazat
  18. Plánuji jednu kočku (a k tomu huskyho :D), jakmile dostuduji vejšku (doufám, že to budou polštářoví povaleči a budou se mnou čučet na televizi :D) a v důchodu si jich pořídím více, až umřu, ekologicky mě zlikvidují ;) :D - ne, to zní brutálně, ale stát se to může :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, huskyové jsou naprosto přenádherná plemena :))
      Ekologická likvidace zní jako krásná budoucnost...snad bude realita trochu jinde :D :D

      Vymazat