neděle 11. května 2014

Co jsem do pusy strčila 0.5

Zdravím!

Tento článek jsem slibovala již před nějakou dobou, ale nakonec jsem nebyla schopná shromáždit fotky a nějak je zpacifikovat, a proto je tady pravidelná jídelní dávka trochu nepravidelně. Co se kreativity týče, zhoupla se zase razantní křivkou dolů téměř na bod mrazu, ani kaše už si nijak nezdobím, prostě to tam naházím a jím. Na pečení také není chuť, ale alespoň se mi nestává, že něco napeču a během odpoledne 10 minut to sním.

Takže přeji příjemnou podívanou, doufám, že se bude tento díl líbit!

A že třeba i nějaká ta slinečka ukápne. 




Dnes bychom to mohli vzít opačně a začít třeba u večeří!
Které -jak už asi víte- jsou velmi, ale velmi kreativní a vůbec nevypadají každý den přibližně takhle: zelenina/salát + pečivo.
A tady je důkaz, jak jsem, co se týče večeří, tvořivá!

Všemi oblíbená "sýrovka".
Všechno řádně franséz - od bagetky přes sýry, máslo, klobásky, šunky, víno, dokonce i ubrus!
akorát nádobí je z IKEI

Tohle byla úžasná mňamka!
Pita chléb potřený pestem, šunka+sýr+pizza koření // mozzarela + rajče + bazalka a zakápnuté olivovým olejem -> zapéct v troubě a rychlá výborná večeře je na světě!

Zjistila jsem, že mi nedělá dobře obědvat maso 7 dní v týdnu. A jelikož ho mívám skoro každý den v jídelně, občas o víkendu místo fláku masa zařadím nějaký jiný zdroj bílkoviny. 

Tady konkrétně bazalkové tofu osmahnuté s cuketou a rajčátky + kuskus.

Brokolicovo - cuketové lečo - recept ZDE

Kuřecí + kari rýže + kopa zeleniny -> dokonalý oběd


¨
No a konečně je čas na tu sladkou část! 

ovesná s jablky, vlašskými oříšky, skořicí a medem - taková podzimní klasika.


v jednoduchosti je krása - banánová ovesná, pekany, vlašáky a cheesecakový termix!

ale někdy zase potřebuji trochu složitosti.
banánová ovesná s jahodami, kešu v čokoládě, mandle v bílé čokoládě s kokosem, vlašáky, pekany a termix cheesecake

malinová ovesná s bílou čokoládou ♥


Jahodová ovesná s speculoos pomazánkou.
Spojená s ošklivou příhodou.
Naberu si takhle svůj obvyklý počet lžic vloček (akorát jiné značky než normálně), vařím kaši, koukám, že jí je nějak málo, kydám do misky a je jí VÁŽNĚ HROZNĚ málo.Naštvaně koukám na vrabčí porci, kterou pak sním a jdu se dorazit kusem koláče.
Aneb nevěřte vločkám, ne každé jsou stejné a dělají stejný objem kaše!:D

Kdo se ujmul francouzských dobrot jako první? Já já já!
Pudinkový šnek s rozinkami.

Proteinové čízkejčky podle Verči, které byly moc dobré, ale pro příště si budu já blbka pamatovat, že jahodu mám dávat až PO upečení.

Jsem takhle jednou pekla, víte co.
A toho nápisu Crosscafé si nevšímejte.

A tady prosím můžete vidět, jak tvrdě dřeme v práci a jak se tam můžeme přetrhnout a nemáme ani čas se najíst. Ba dokonce ani napít!

Když nejsou lidi, vyrábíme si pro zábavu koktejly, vylepšujeme recepty a ochutnáváme a ochutnáváme...

Výhoda práce v restauraci - můžete zavolat do kuchyně a poručit si něco takového. 

A nebo takového.

Přeji krásný zbytek neděle! :-)


69 komentářů:

  1. co k takovému článku napsat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Netřeba psát nic, stačí slintat ! :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji, naštěstí to i skvěle chutná! :D:)

      Vymazat
  3. ^^
    Ty máš jediný štěstí, že jsem teď obědvala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, to sis načasovala dobře, já bohužel podobné články otevírám zásadně večer. A hladová :D

      Vymazat
  4. A náhodou, mně by taková francouzská večeře nevadila, spíš naopak :-) A šnek.... Hmm, dala bych si říct.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Francouzské dobroty se zkrátka neodmítají! :)

      Vymazat
  5. tu první večeři bych si hned dala:D) A práci v restauraci ti závidím, sháním ji už nějakou dobu:D)) Jinak všechno vypadá moc krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také, když na to teď koukám. Asi si jdu pro dvojku červeného, ať se mi lépe studuje :D
      Vážně? My právě možná ještě budeme shánět další brigádníky, tak se Ti můžu zeptat, jestli chceš :)

      Vymazat
  6. Krása :-) Ještě, že jsem po obědě :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Ale kolikrát to ani nepomůže a člověk dostane znovu hlad :D

      Vymazat
  7. ten tvůj kastrůlek zbožňuju. no jednoznačně nejlepší malinová s bílou čokoládou...to je smrtelná kombinace..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kastrůlek je zkrátka oblíbenec :) A máš pravdu, tahle kombinace patří k těm zaručeně geniálním :D

      Vymazat
  8. Máš naprosto dokonalé fotky! Všechno vypadá opravdu skvěle!:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Mnaaam ! nemam tě ráda, děláš mi hcutě =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, ale no tak, já to nedělám naschvál! Počkat, vlastně jo :D

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. V tom případě mohu označit misi jako úspěšnou! *samoplacák*! :D

      Vymazat
  11. No to je nááádhera :-o až se oči rozplývají!!
    Nejnádhernější jsou Tvé kašičky a z upečené jahody si nic nedělej :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Péťo, jsem ráda, že se líbí :)) Chudinka jahoda vypadá trochu smrtelně no :D

      Vymazat
  12. Bože!!!!!!! Můžu se stavit? :D

    <3 Jsi asi moje nejoblíbenější blogerka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když s sebou přineseš ten cheesecake z posledního postu, tak jsi vřela vítána ;D :D

      A teď jsi mě neskutečně potěšila, děkuji :))

      Vymazat
  13. Skvělé fotky - mají zvláštní nádech, takového klidu a vyrovnanosti. Hrozně hezky to na mě působí. A samozřejmě bych všechno snědla! :))) A s těmi jahodami v cheesecaku se mi to také stalo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, Veru, za tak hezký komentář :) Pokud fotky působí tímhle způsobem, je to pro mě největší odměna :))
      No jo, chudinky trochu zestárly :D

      Vymazat
  14. Všechno to vypadá naprosto úžasně a lákavě! A můžu se zeptat na ten cheesecake termix? To je nějaký domácí recept nebo ho kupuješ? Nikde jsem na něj ještě nenarazila, jinak bych ho už dávno ochutnala :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, všechno to bylo moc dobré :)) Termix je kupovaný, sehnala jsem ho před nějakou dobou v Albertu, ale od té doby jsem ho neviděla :(

      Vymazat
  15. Tvé fotky mají takový opravdu zvláštní nádech, hrozně se mi líbí! :) Každopádně slinka ukápla, to se neboj. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, díky, to mě neskutečně těší :))

      Vymazat
  16. Tak dala bych si, že :D. Ovesné kaše mi nechutnají, ale jak jsem viděla ty tvoje, normálně jsem na ni dostala chuť!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooo, tak to je pocta! :)) Nedovedu si představit, jak někomu mohou nechutnat kaše!:D

      Vymazat
  17. Krása:) Dlouho jsem neměla pekanové ořechy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Oříšků není nikdy dost!

      Vymazat
  18. U těch tvých dobrot mi slinečka ukápne zaručeně vždycky!
    Ty ovesné kaši, uáááá. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost, děkuji! :)) Kaše - to je klasika a nikdy se s nimi nedá šlápnout vedle! :D

      Vymazat
  19. Moc se mi líbí tvé ovesné kaše :) jak je máš v tom "rendlíčku" :D . A hlavně nad malinovou s bílou čokoládou se mi sbíhají sliny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Rendlíček je nejlepší, jedla bych z něj nejraději pořád, ještě že máme doma asi 3 tyhle mističky :D

      Vymazat
  20. kráása! Prej že tvoje jídlo není kreativní! Kdyby ukápla slinečka jen jedna :D Mnam mnam, uz se tesim, az si dam rano kasicku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příliš kreativní vážně není, když to porovnám s ostatními blogerkami :D Ale snad se polepším.
      Děkuji a dopředu na ráno přeji dobrou chuť! :)

      Vymazat
  21. Kolik dáváš vloček do kaše?:-) A od jaké značky?:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že momentálně mám doma Emco vločky jemné :) A občas kupuji výběrové z Alberta (nevím, jaká značka přesně). Většinou dávám 50-60g :)

      Vymazat
    2. děkuju!:-) Ty od Emca kupuju taky, tak jsem byla zvědavá, jaké kupuješ ty.. :-D

      Vymazat
  22. Ano, několik slin ukáplo! :D Takhle večer fakt dobrej nápad podívat se na blogy :D Nádherné, fakt! Ten tvůj hrnec ucháč je strasně parádní :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji! Tak bohužel narážím na takové články zásadně večer :D Rendlíček je zkrátka má láska :))

      Vymazat
  23. Proč se na tohle koukám večer ? :D mnam

    Nicole

    OdpovědětVymazat
  24. Vediet takto varit... tvoj muz bude mat stastne manzelstvo! :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud bude mít můj nastávající rád ovesné kaše a banánové lívanečky, asi bude spokojen. Jestli ale bude chtít svíčkovou, jsem v háji :D :D

      Vymazat
  25. Moc krasny fotky, nechtěla by jsi napsat své nové práci nějaký článek? docela byme zajímalo jak to na takovým baru chodi a tak, díky :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) A to je dobrý nápad, před nějakou dobou jsem o takovém článku uvažovala. Tak se na to vrhnu a snad ho vyplodím co nejdříve :)

      Vymazat
  26. Hmmm dobrůtky. Až se mi začaly sbíhat sliny! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl přesně můj tajný záměr! :D

      Vymazat
  27. Tééda, musíš být hodně dobrá v kuchyni, když už tvoje dortíky odbírá Crosscafe :P :D
    A díky zy tip, dám si na ovesný vločky větší pozor! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, jsem na sobě zapracovala! :D :D
      Dej! Jsou to mrchy!

      Vymazat
  28. Mňam, přepadl mě z tvých fotek hlad :) A nejvíce miluju fotky snídaní (hlavně kaší) asi je to mojí závislostí na sladkém :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě vždycky přepadne hladová, když se dívám na podobné články :)
      Jinak vítej v klubu závisláků, snídaně nasladko jsou ty nejlepší )))

      Vymazat
  29. Á, ten pita chleba s tím sýrem a kašičky a... No, dala bych si všechno! Parádní inspirace :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem moc ráda, že se líbí !:)

      Vymazat
  30. Nevěděla jsem, že máš práci v restauraci? To musí být paráda :). Fotky jsou zase boží, jen teda nechci rýpat, ale určitě se nebraň větším porcím, obědy vypadají drobně, kaše docela taky, když tolik cvičíš, však víš :)...
    Jinak prý se tě mám zeptat, jak vaříš ty krásné nadýchané jemňounké kašičky, ségra chce, abych jí takovou uvařila. Takže tě prosím o přesný recept :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to moc fajn, jsem za tu práci ráda :) A dokonce o tom mám teď rozepsaný článek.
      S těmi porcemi občas upřímně trochu bojuji, raději jím častěji po menších částech, ale v poslední dobře přidávám, kaši dělám už z více vloček, více přílohy a tak, pač jsem zjistila, že mi to nijak neubližuje, naopak :)
      Mockrát děkuji za pochvalu fotek a jsem ráda, že se ségře líbí a po takové kašičce zatoužila, to potěší! :D
      Přesný návod prosím zde:
      1) vločky (klasické Emco) pomelu pár sekund v mixéru (aby byly jemné, ale ne úplně na prášek)
      2) porci (60g) nasypu do misky a zaliji vodou tak, aby byly všechny namočené a nechám cca 2 minuty nasáknout
      3) nasáklé vločky dám do trochu rozehřátého kastrůlku a pak už jen míchám, míchám, postupně přilévám cca 250 ml tekutiny (voda:mléko - 1:1).
      4) z počátku vařím na prudším ohni, jakmile kaše začne bublat a tvoří takové krátery, stáhnu plamen na minimum
      5) hlavně pořád míchám až do zblbnutí, nakonec přidám rozmačkanou půlku banánu, což vytvoří geniální konzistenci a tradá, je hotovo :))
      Čím více tekutiny přidáš, tím bude jemnější, ale i řidší :)

      Vymazat
    2. Tak to se na článek těším. Je dobře, že dáváš porce větší, rozhodně si to můžeš dovolit :), známe tvoji pohybovou rutinu! :)
      Super, moc děkuju za přesný návod, zkusím ukuchtit a podám hlášení :D. A zkusím ji i se sójovým mlékem.

      Vymazat
    3. Je pravda, že když už se hýbu, tak pořádně :D Čili proč se zbytečně omezovat:)
      Nemáš zač, doufám, že bude chutnat!:) Se sójovým mlékem to může být ještě zajímavější)

      Vymazat
  31. Ty Tvé kaše vypadají nádherně!<3 (a ještě líp určitě chutnají)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, naštěstí jsou dokonce více než poživatelné! :D A připomněla jsi mi,že už se těším na snídani :)

      Vymazat
  32. Máš štěstí, že jsem u tvých fotek zrovna večeřela :D Dá se tohle vyjádřit nějak jinak než dokonalost?! Všechno na fotkách vypadá hrozně nádherně a jak už ostatní psaly, čiší z nich takový klid, ale to vlastně celý tvůj blog. Když sem přijdu, odcházím od tebe jako vyměněná a ještě s nějakým novým poznatkem. Ale zpátky k jídlu :D Nehorázně se těším na ráno, až si udělám svoji sobotní snídani ve formě kaše :) Zaujala mě ta tvoje bílá čokoládka, i když bílou jsem nikdy moc nemusela, ale dnes jsem ji po dlooouhé době ochutnala a nemohla jsem si ji vynachválit. Připadá mi dokonce méně sladká než třeba mléčná Milka, po které mě vždycky prapodivně pálí v krku. Jaká je tohle příchuť a kde jsi ji koupila, jestli se můžu zeptat? :) A chystáš večeře pro celou rodinu nebo jen pro sebe?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji, Luci, teď jsi mě vážně neskutečně potěšila :) Není totiž pro pisatele a fotografa nic hezčího, než když ty jeho slátaniny na někoho působí dobře a třeba ještě podnětně! :)
      O snídani mi povídej, už aby tu byla! :D Mně právě bílá čokoláda neskutečně chutná, ale nesním ji tolik, jaké té klasické. Tohle je konkrétně tuším bílá Studentská pečeť, která je ještě vylepšená o takové ty kousky želé a arašídy...a mají ji snad v každém supermarketu. Jinak k té Milce - přijde mi, že ji dělají sladší, než kdy dřív...protože přesně tohle pálení popisuje víc lidí :)
      Večeře občas chystám pro všechny, když se sejdeme, někdy jsou totiž zvědaví, co za dobrotu si vařím a já mám radost, že jim i zdravé jídlo chutná :D. Ale většinou přichází rodiče později, takže vařím jen pro sebe :)

      Vymazat