neděle 1. června 2014

Co jsem do pusy strčila 0.6

To máme ale krásnou neděli!

Dnešní den je naprosto parádní, užívám si, co se dá, ukuchtila jsem si 2 luxusní chody, zaběhala si s kamarádem a málem umřela (neměřte se chlapama a už vůbec ne s těmi, co chodí na thai box!) ... jak málo stačí ke štěstí.

Vzpomněla jsem si na tuhle rubriku a měla bych se stydět, že nepřidávám pravidelně, jenže já holt asi nikdy nebudu vyloženě ten typ bloggerky, která by byl 24h denně kreativní a mohla tak přidávat článek plný nápadů a barev každý týden. Jsem člověk jednoduchý, většinou mi naprosto stačí a vyhovuje osvědčená klasika a na nějaké kuchtění a pečení jsem ani poslední dobou neměla čas. Nečekejte tedy nic extra, spíše vysokou originalitu v podobě ovesných kaší, ale doufám, že i přesto se Vám to bude líbit.





Vezmeme to třeba od té slané části. 
Jak začalo být hezky a teplo, vůbec nemívám chuť na teplá a těžší jídla, proto byly večeře víceméně pořád ve znamení salátů. Se vším možným, protože čím víc toho je, tím líp!

Ledový salát, ředkvičky, okurka, rajče, paprika, vajíčko, bílý jogurt, černé olivy, tuňák -> ♥




Ledový salát, rajčata, okurek, paprika, bílý jogurt, zbytek tuňákového salátu, olivy + sýr + tvarůžky + šunkové rolky s pomazánkovým máslem + kyselé okurky (a nechtějte vědět, kolik jich ve skutečnosti bylo :D)





Ledový salát, ředkvičky, rukola, okurka, rajče, bílý jogurt, olivy, šunka, avokádo

Avokádo je v salátu geniální. A rukola také.


A můžeme se vrhnout na mou oblíbenou část - snídaně! Kralovaly tomu kaše, jako vždy, ale v nejteplejší dny byly nahrazeny mixem tvarohu, jogurtu a všeho možného. Protože v horké ráno nepřipadá v úvahu horká kaše. 

Ovesná maková s banánem, oříšky a jablkem. 


Maková ovesná se sušenými švestkami a tvarohem - výborná kombinace!


Ovesná s kokosem, banánem, oříšky a kakaovým termixem
Tady prosím započala má láska ke strouhanému kokosu. Takže teď ho uvidíte absolutně VŠUDE. 




Ovesná banánová s pekany, sušenými brusinkami, kokosem a vanilkovým termixem



Tvaroh, jogurt, sypané oříškové musli (z Penny, výborné!), kokos, sušené ovoce, oříšky, banán




Banánová ovesná, kokos, třešně, oříšky

Banánová ovesná, kokos, oříšky, semínka (dýňová + lněná), sušené ovoce a Activia tvarohová straciatella



Skořicovo-jablečno-vaječné placičky + tvaroh s jogurtem, oříšky a semínky



Celozrnný makovec, recept ZDE

Výborný tvarohový koláček podle Verunky, s jahodami, malinami a mandlovými plátky


Nejlepší snídaně na sluníčku!


A na závěr dnešní snídaně - ovesné placičky s jahodovo-jogurtovým přelivem!

Sen. ♥

Ještě bych málem zapomněla na dnešní obzvlášť vydařený oběd!

M&S nudle, restovaná cuketa, rajčata a uzené tofu (nová závislost) + sojová omáčka + mozzarella


Doufám, že jste si víkend užili! 

48 komentářů:

  1. Mas to krasne, hned bych si dala :):D. Hele, takhle na vecer, jo? :P:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Na večer to zveřejňuji vždy naprosto naschvál ;D

      Vymazat
  2. Mám z toho hlad, krásný jídla, krásně nafocený, prostě jedna báseň! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé,mockrát děkuji :)) Jsem ráda,že se líbí.

      Vymazat
  3. Co nám to děláš?? :-D Ty ovesné placičky jsou u mě top, právě mám období sladkožroutství...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha,mam z toho vždycky skodolibou radost :D
      Také jsem sladkomil, snídaně bych slané nesnesla.

      Vymazat
  4. "Neoriginalita" mně vůbec neva, na dobré a pěkné jídlo (jako tomu u tebe je) bych mohla koukat pořád dokola. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!:) Také miluji prohlížení fotek jídel :D

      Vymazat
  5. Ještě, že už jsem po snídani :D
    Na koláč od Verči se taky chystám, snad se taky tak hezky povede.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bud ráda,že jsi to neotevřela večer,kdy jsem to přidávala!:D
      Určitě si ho upeč,je báječný :))

      Vymazat
  6. Teda, Andullie, nechceš mi uvařit? ;-) Zkusila bych všechno, vypadá to báječně!!!!! Krásné fotky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za čokoládu klidně i uvařím!:D
      Mockrát díky, jsem ráda,že se líbí:))

      Vymazat
  7. Teda, Andullie, nechceš mi uvařit? ;-) Zkusila bych všechno, vypadá to báječně!!!!! Krásné fotky...

    OdpovědětVymazat
  8. Sakra to je kráááása :D stydím se vedle tebe, jak strašně neumím nic aranžovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!! :)
      A Ty jo? Nad Tvými fotkami slintam pravidelně,tak jaképak nearanzovani! :D

      Vymazat
  9. Všechno vypadá tak krásně naaranžované, nádhera!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!:)) A přitom mám pocit,že to tam házím halabala:D

      Vymazat
  10. Ten koláč vypadá úžasně! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl výborný!:) Verča je šikulka!:)

      Vymazat
  11. Moc hezké :-) Saláty jsem si taky oblíbila a kaše, to je taková stálice. Umíš to moc hezky naaranžovat a vyfotit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Saláty jsou neskutečně osvěžující,miluji zeleninu:)
      Na aranžování budu muset ještě zapracovat,ale jsem moc ráda,že se líbí:)

      Vymazat
  12. Banánové kašičky s mákem jsou nejlepší! Všechno to vypadá skvěle a já mám hlad :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny kašičky jsou nejlepší ! :D Haha, děkuji a omlouvám se!

      Vymazat
  13. Pffff po takovym uvodu jsem cekala 4 neoriginalni fotky ovesny kase - pokazdy stejny a nic vic :) misto toho si tu nadavam, ze ja jsem lina delat rano i tu kasi :D :) mas to moc krasny a tema salatama se od tebe inspiruju :) (jeste ze jsem ted dovecerela :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, zkus překonat lenost, protože kašičky za to vážně stojí! :D :)
      Jsem ráda, pokud jsem inspirovala a doufám, že sis na večeři pochutnala!:)

      Vymazat
  14. mňáááám! Ten tvarohový koláček! Máš to moc krásné, to papání :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, všechno to bylo výborné, ale ten koláček tedy přímo luxusní!:))

      Vymazat
  15. Jé taky jsem zrovna zveřejnila jídelní článek :) Ale máš fotky lepší a hezčí :D Jak je dobré samotné avokádo? Já jsem ho zatím nezkoušela jinak než na něčem namazané :D Ty rolky miluju <3 U mě i v teplá rána jely kašičky :D Ale bojím se až bude úplné léto, že se jich nebudu moct vzdát, jenže cpát do sebe ve dvaceti stupních ráno kaši? Na ten koláč jsem koukala a určitě ho někdy zkusím. Už na pohled prostě vypadá neskutečně :) Ten tvůj má ale úplně jinou barvu :D Tofu jsem ještě neochutnala, trochu se ho bojím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo? Tak to jdu hned mrknout a kašlu na učení! :D Náhodou - já ty Tvoje jídelní fotky zbožňuju, vždycky se u nich můžu uslintat :D Avokádo je výborné samotné jen se solí a pepřem :) Ale chutná mi i čistě samo o sobě. Právě, až budou 30°C pařáky, asi pojedu zásadně na jogurtech a smoothie,...nebo se to dá vyřešit studenými overnight oats:) Koláček 100% zkus, vážně Veru vymyslela geniální recept :)) Ono je to asi tím, jak jsem ho nafotila :D A tofu se vůbec neboj, to uzené je dokonalé!! Natural už tolik ne, to je potřeba dochutit :D

      Vymazat
  16. to je teda kopa krásnych a chutných jedál! úžasné! ani neviem čo skôr, no tie tvoje kašičky na Insta stále obdivujem :) dokonalé fotky, dokonalé jedlá, radosť sa sem chodiť dívať a čerpať inšpiráciu :) Ten koláč vyzerá neuveriteľne! Hned si aj idem pozrieť recept :) A tie máš rada kyslé uhorky? :D:D:D lebo ja takisto a vždy ked sú nahodou na fotke tak len pár kúskov len tak esteticky, ale v skutočnosti som schopná zjesť aj 1/2 flaša na obed a druhú polovicu na večeru a potom že prečo už nemáme zavárané uhorky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, mockrát děkuji za tak krásný komentář! :)) O instagramu mi povídej, tam jsem pečená vařená a obzvlášť Tvé příspěvky jsou naprosto boží a vždy mi zlepší ráno :) Na koláček se určitě mrkni, stojí za upečení!:)
      Kyselé okurky, to je příběh sám o sobě a mluvíš mi z duše! :D :D Babička vždycky doveze 10 sklenic a já je během týdne zlikviduji :D :D

      Vymazat
  17. Ty kaše máš prostě TOP TOP TOP!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!! Už se zase těším na snídani! :D

      Vymazat
  18. takových fotek a všechny jídla vypadají super! díkybohu, že jsem po snídani. makovo-švestková kombinace je hrozně dobrá..pekanový ořechy ti skvěle ladí s kastrůlkem ˇˇ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji!:) naštěstí to vyšlo dobře,já při své smůle tyhle články otevírám zásadně večer :D
      Haha,vidíš to,toho jsem si nevšimla!:

      Vymazat
  19. Páni, to je ale fotiek... a ako lahodia tým mojím očiam. Príjemný, svieži vzhľad každého jedla, super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji,to jsem ráda,že působí takhle :))

      Vymazat
  20. Úžasné kaše :) ale všechno vypadá moc krásně, mňam :)

    OdpovědětVymazat
  21. No ty mi dáváš teda! Nádherná a určitě chuťově skvělá jídla! :) A ten tvarohový koláček mmm, to budu muset vyzkoušet :) A nesouhlasím s tebou co se těch kaší v horkých dnech týče! Na ty nedám dopustit ani kdyby bylo 50 stupnů :D Dám si jí do ledničky kdyžtak :P po tréninku nebo k večeři, když ted jím podle leangains je to ráj na zemi ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, děkuju!:D Tvarohový koláček určitě zkus, ten byl tedy naprosto famózní a musím si ho upéct znovu!:) Vidíš to, to mě nenapadlo - mohla bych si udělat kaši večer a nechat ji přes noc chladit! :D Protože jsem jedla teď pár dní k snídani jogurty s něčím a kašičky mi chybí :(
      V tomhle je velká výhoda leangains!:D

      Vymazat
  22. Jedna dobrota lepší jak drudá, achjo, kdyby mi to tak někdo chystal :D =)

    OdpovědětVymazat
  23. Miluju jidlo, takze vse super, hlavne talirek s tvaruzkama a okurkama.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to jsme dvě :D Tvarůžky jsou láska :))

      Vymazat
  24. Prostě jsem v rámci prokrastinace vlezla k tobě na blog a ty máš teď na svědomí ten kousek čokolády, co do mě zajel, ačkoliv to byla dost slabá kompenzace toho, co chtěl můj žaludek po té, co moje oči viděly! Fuj já mám hlad :D

    Ta maková kaše mě zaujala na tolik, že ji asi hned po zkoušce zkusím :D A pak ten koláč! A vůbec, zase všechno! ňom ňom!

    Btw, já se těch teplých kaší nevzdávám ani v tom horku, to prostě nejde :D Ikdyž pravda, včera jsem taky zvolila jogurt s tvarohem a vločkami, ale to spíš, že jak nejsem na koleji a jím furt teplé kaše, tak jsem na něj dostala po měsíci chuť :D

    OdpovědětVymazat
  25. Aničko, ty tvoje kaše jsou nejnejnej!.♥

    OdpovědětVymazat
  26. Máš to krásné, nejkrásnější!

    OdpovědětVymazat
  27. slintám! dokonalý, hlavně ty kaše a koláče! Mňam! :-)

    OdpovědětVymazat