neděle 29. června 2014

Pivo, tvarůžky (a jiné krásy Olomouce)

Tak konečně zase ahoj!

Poslední týdny stojím jako blogerka vážně za starou bačkoru, ale dolehla na mě jakási prázdninová únava (možná na tom bude mít podíl i častější společenská únava), nejsem schopná vykonávat běžné denní úkony jako si uklidit, natož pak psát smysluplné články. Ovšem vím, že jsem Vám určité články slíbila a také budou, jen se trochu srovnám zpátky do nějakého režimu.

Zároveň ale vím, že si chci prázdniny, které konečně započaly, pořádně užít a myslet na něco jiného. Na svůj (byť milovaný) stereotyp budu mít čas zase od září.

Jen chci, abyste věděli, že si vážím každého komentáře, dotazu na asku i emailu, přestože někdy nestíhám a nejsem schopná hned odpovědět. Děláte mi neskutečnou radost, jsem ráda, když mohu s něčím poradit a zkrátka jste skvělí!

Nevím přesně, jak moc se budu nacházet doma a nakolik budu aktivní, budu se ale snažit pravidelně ohlašovat. Však to asi všichni, co blog vlastníte, znáte - o prázdninách je to s ním trochu složitější.
Zrovna zítra odjíždíme na Pálavu, vracíme se 6. července, takže budu chvíli mimo internetové připojení (a sakra se na to těším!)

Mám poměrně dost novinek, o které se s Vámi chci podělit, zážitků, které bych chtěla vyprávět, ale musím to vzít postupně, protože takový článek by asi nikdo nepřečetl.

Dnes pro Vás mám jen fotky, útržky, momentky, vzpomínky a zajímavosti ze školního výletu do Olomouce a okolí, ze kterého jsem se nedávno vrátila. Výlet se neskutečně vydařil a můžu říct, že jsem byla se svými spolužáky vážně ráda (i když jindy na ně nadávám a lezou mi na nervy), hlavně také proto, že se jednalo v podstatě o poslední oficiální společný výjezd. Achjo, bude mi to chybět, těch 7 let děsně uteklo...
Když jsem u toho plynutí času - oslavila jsem 19. narozeniny a upřímně jsem z toho vyděšená, celý den jsem měla špatnou náladu a vůbec se mi nechtělo tu hrůzu slavit - poslední náctiny, pak už jen -cet...raději nemyslet. (a přesně kvůli tomuhle se mi smějí, že mluvím jako důchodce)

Tak ale teď už ty fotky!

Olomoucké věžičky

Gymnázium v Litovli



Cestujeme sofistikovaně

Dortík za 9,-?! Neber to!!
(a tak jsme si vzali 4)

Cestujeme dál, vlakem,autobusem i tramvají

Ubytováváme se a setkáváme se s nepříjemným personálem.
No jo, ti Pražáci.
Idioti.

Písemně potvrzujeme, že nebudeme pít pivo přímo z kádí

Obdivujeme krásy pivovaru

Nasloucháme poněkud složitému a zdlouhavému výrobnímu procesu, který asi po 5 minutách zapomínáme

Všude voní pivo

A taky proudí a teče

Pokračujeme do chladící místnosti, kde se naše tělesná teplota ochladí až přespříliš...

A tak jen rychle nakoukneme do kádí

A již tvoříme tučnáčí kolonie, abychom se zahřáli.



A již se jde degustovat!

Degustuje se opravdu velmi zodpovědně. 

Pak se jde vytrávit na procházku

Skláníme poklonu olomouckým kašnám.

A opět míříme do hospody.
Dokonce i chromí se mohou přidat.

V postranní uličce na nás čeká prozření.
Aha.

Minimalisté si přišli na své

Vyfuníme na vyhlídku -věžičku s krásným zvonem.




A pak zažíváme dramatickou chvilku na Svatém Kopečku

Máme dost (taky dost piv).
Tímto se na nějakou dobu opět loučím! Doufám, že si užíváte prázdniny plnými doušky :-)

35 komentářů:

  1. za 9,-? hustýý; ta poslední fotka mě bere <3 ale uklízet by sis měla kočičko:D
    já počítala s tím, že prázdniny strávím v práci, takže teď nevím co by :D mimo připojení je krásně :) užívej si!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepší! S RegioJet budu jezdit asi pořád :D Pfff, uklidím si po prázdninách ;D
      Co za práci vlastně děláš, Kamčo? :)
      Děkuji, Tobě také ty nejkrásnější prázdniny!:))

      Vymazat
  2. Krásne fotky, ta fonátana koňa sa mi najviac páči :3 . Uži si výlet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!:) Ty fontány jsou v Olomouci prostě nádherné:)

      Vymazat
  3. Moc krásný výlet :) opoždněně přeji jen to nejlepší!!
    a neboj mě už je 20,sice si příjdu jako stará kráva :D ale pořád máme obě celý život před sebou!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to úžasné:) A mockrát děkuji!
      :D Haha, prý stará kráva. Ale jinak máš pravdu, tak si ho pojďme pořádně užít!:)

      Vymazat
  4. Opožděně všechno nejlepšíííí! Mně bude prvních cet za pár dní, tak se nestresuj zatím. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu!:) Tak to předem také přeji všechno nejlepší, hodně štěstí, zdraví, lásky, radosti a ať se daří!:)

      Vymazat
  5. Tobě už je 19? :O Zároveň ti závidím a nezávidím :D Já se bojím sedmnáctin, které také zanedlouho oslavím, co bude, až mi bude dvacet? :D Připadám si stará už teď :D Za 9 Kč dortík? Sem s tím! Já jse měla dnes cheesecake za 44 :D Podle fotek jste si výlet hezky užili :) Také jsem byla kdysi v Olomouci, to už je ale dávno :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No...hrozně to letí! Ještě včera mi bylo 15 :( :D Achjo, zlatých 17, jen pořádně užívej!
      Ty dortíky byly fenomenální, i sushi měli neskutečně levné :) Asi se budu chodit do vlaků najíst :D
      Výlet byl krásný, do Olomouce se zase někdy musím podívat, to město mě nadchlo :))

      Vymazat
  6. Úžasné fotky :) dodatečně všechno nejlepší! :) a užij si dovolenou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji!!:) I Tobě přeji krásné prázdniny

      Vymazat
  7. Krásné fotky, vypadá to na pěkný výlet!

    No a jinak - vše nej nej nej nej doatečně k narozeninám, ať se ti daří vše, na co sáhneš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, bylo to úžasné a hned bych zase někam jela:)
      A ještě jednou děkuji, přeji krásné prázdniny!:)

      Vymazat
  8. Jůů, z Litovle pocházím :) v Praze jsem teprve 4. rokem :) A přeju všechno nejlepší k narozeninám! Z mé zkušenosti říkám, že není čeho se bát, já si nejvíc užívala tu dobu 21 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Odtud právě pochází i naše třídní, proto jsme tam jeli :) A jak se Ti v Praze líbí?
      Mockrát děkuji, teď jsi mě docela uklidnila! :D

      Vymazat
  9. Gratulace k narozeninám. S blogováním si nedělej hlavu, je léto, to se nemá sedět na prdeli, ale užívat života, blog je koníček :D Jinak výlet vypadá krásně z těch fotek, v Olomouci jsem nebyla a to jsem ČR procestovala fakt hodně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát!:)
      A máš pravdu, hezky řečeno, kdybych měla prázdniny prosedět, tak se asi picnu :D
      To je ovšem chyba, určitě se tam někdy zajeď podívat, je to krásné město :)

      Vymazat
  10. To je super, že jste byli v Olomouci, mám to kousek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo? Nevím proč, ale myslela jsem si, že jsi z Prahy! :D

      Vymazat
  11. Sice ty obrázky znám jak své boty, ale stejně jsem si je užila, jakobych na výletě byla sama. :-D V Lošticích jste asi nebyli? Mají tam tvarůžkovou cukrárnu, to jsem koukala, jaké dobré věci se dají z tvarůžek vytvořit. :-))) Dodatečně všechno nejlepší k narozeninám a chápu tě - mám pocit, že to jde od těch dvaceti z kopce a občas mě přepadají nálady, že už mě nic dobrého nečeká a postupem času se rozpadnu a navíc fuj - dospělost. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obzvlášť pokud má ta místa člověk v srdci - takhle když se dívám na fotky Prahy, tak mi vždycky srdíčko až plesá :D
      Bohužel, tam jsme se nedostali, ovšem tvarůžková cukrárna, to zní doslova jako ráj!! Tam se dostat, tak se neznám:D
      Mockrát děkuji, přesně tyhle nálady mě chytají už asi od 16. Trochu přístup jako Pipi Dlouhá Punčocha - nejradši bych si lupla pilulku a nikdy nedospěla :D

      Vymazat
  12. haha pivo přímo z kádí mě hodně pobavilo :D...to je pech, člověka to láká nejvíc,že? :D
    Fotky jsou, Andulko, super jako vždy, fotíš moc krásně, tak dokumentačně, člověk se úplně vžije :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No samozřejmě! A kdybys viděla tu báječnou pěnu, prostě jen tam strčit prst a ochutnat! :D Ještě když to člověku zakážou, o to víc to láká:(
      Jé, mockrát děkuji, zase jsi mi udělala hroznou radost :) Snažím se tak trochu čtenáře "vtáhnout" na výlet s námi, tak snad se to aspon maličko povedlo:)

      Vymazat
  13. Jé, moje škola. :-) Krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak to je super, musí se tam studovat krásně :))
      Děkuju!

      Vymazat
  14. tak všechno nejlepší, depresi zahoď:D ale taky ji mám..:D užij si pálavu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale není to tak jednoduché! :D

      Vymazat
  15. To musel být skvělý výlet :) škoda, že poslední. Skvělé dokumentační fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to moc fajn :) Bude se mi po takových výjezdech stýskat no :/
      Děkuji!:))

      Vymazat
  16. Užij si pálavu, volno, však si ho zasloužíš a sblogem tě naprsto chápu, taky teď vůbec nestíhám...prostě toho je moc a času málo...
    Jinak foto článek super, fotky jsou vážně vydařený, hlavně ta s tím ježkem! :) A jaký bylo pivo? Litovel jsem ještě nepila ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Pálava byla super a už zase jsem v jednom kole...no aspoň se nenudím :D:)
      Litovel byl výborný, moc mi chutnal, vážně jedno z nejlepších piv za poslední dobu:)

      Vymazat
  17. Hmm, dortík za 9,- Kč? Asi někdy ten Regiojet vyzkouším.
    Ty fotky jsou úchvatné! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně! Ty dortíky jsou pecka! :D
      A mockrát děkuji:))

      Vymazat
  18. Krásný fotky! Tahle je úplně nejdokonalejší http://2.bp.blogspot.com/-CJW8jj0gins/U7BOzUPvd-I/AAAAAAAAB5I/IVUgDZygEdc/s1600/DSC_0738.JPG :3

    OdpovědětVymazat