neděle 9. listopadu 2014

Co jsem do pusy strčila 0.8

Krásné nedělní odpoledne přeji,

a rovnou Vás vítám u dalšího dílu speciálně nazvané rubriky (už jsem byla nařčena, že prý pohoršuji mládež...to tedy nechápu proč.).

Zjistila jsem, že poslední příspěvek tohoto typu se zde objevil přibližně v červnu, za což jsem se málem do země propadla.
Takže dnešní fotografie bude taková směs všeho možného domácího kuchtění i cestovního dlabání z Paříže. 

Karobové lívanečky s tvarohem a oříšky

Podzimní perníková ovesná a jablky a oříšky




A začněme rovnou snídaněmi, ať si odbudeme tu nutnost v podobě kašiček.

Banánová ovesná s tvarohem, oříšky a sypaným musli

Banánová ovesná s oříšky a nejlepší hořkou mandlovou čokoládou!



Banánová ovesná s čokomusli a oříšky.
Nejlepší je, jak to musli krásně křupe :D




Znovu perníková ovesná s mandalou :)


Karobová ovesná aneb
#MOJEBETONOVA
(a tma jak v ďáblově zadnici)

#MOJEBETONOVA podruhé.
A klasický problém všech bloggerek - nedostatek světla.

Počkat? Něco jiného než kaše?
ANO!
Vajíčkovo-banánové lívanečky s jogurtem, kterého jsem tam dala moc, takže je to spíš
lívancová Šikmá věž.
Akorát ne v Pise, ale v Holešovicích.

Lívanečky podruhé, tentokrát karobové s tvarohem.


Snídaňových fotek už je asi dost, přesuneme se tedy k něčemu slanému.

Aneb kuskus na 3 způsoby. (creativity level over 9000!!!)

Krémový kuskus s fazolovými lusky na česneku, šunka, lučina

Krémový kuskus s krůtí "čínou"




Opět krémový kuskus (vážně?) s krůtími kousky osmaženými společně s cuketou

Velký zeleninový salát, celozrnný chlebík s lučinou a šunkou od kosti

Někdy i pečivo stačí k naprostému štěstí



Nejvíc fotogenické jídlo měsíce!
Zeleninový salát s červíkama ze Shreka fazolovými lusky



A to nejlepší nakonec - jídelní útržky z pobytu v Paříži.


Pravá francouzská snídaně na boulvaru.

Jejich croissanty se s těmi podrážkami v Albertu srovnávat nedají ani náhodou :(


Tatínkův oběd - kachní maso, opékaný brambor. Na jedničku!

Maminčin oběd - salát s bramborami, šunkou, zeleninou a sýrem. Také výborný!

A nakonec můj salátek s kozím sýrem a dalšími druhy sýrů (názvy mi nic neříkaly:D), plus opečený toastík, který byl naprosto nejlepší!

A nakonec sladká tečka po cestě k Eiffelovce. Takové křupavé kuličky plněné různými krémy. My měli vanilku, karamel, pistácii a nugát.

To už není z Paříže, ale z Costy na Karláku :D
Nicméně radost nebyla o nic menší, když jsem dostala tohohle prďolu v tak geniálním kelímku!
Perníkové latté s panem Perníčkem a horká ostružinová čokoláda (ta je teda mmmm ♥)


37 komentářů:

  1. Musím se přiznat, že ty tvoje "kotlíky" s kašemi naprosto miluji. ♥
    Perníček je the best!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já taky,naštěstí jich mám zásobu,kdyby se jeden třeba rozbil:D
      Pernicek mi vážně zlepšil den:))

      Vymazat
  2. Poslední dobou mi vůbec nechutnají ovesné kaše, prostě je nemůžu strčit do pusy.. Ale ty tvoje bych hned ochutnala!:D A k tomu uplně miluju ty tvoje mističky, ty jsou prostě boží!:P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? :O to se divím,i když takhle jsem to měla přes léto-kaše ani náhodou:)
      Tak to mě těší,ty mističky jsou geniální,nedam na ne dopustit:D

      Vymazat
  3. Máš krásné fotky Andy, krásného jídla, teda pravda na mě opět hrozně maliličko, ale vypadá to jinak super a nejvíc mě vůbec zaujala pravá francouzská snídaně, ooou <3<3 =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát, Luci:)) Nejsem zas takový jedlik, spis bastim častěji:D
      Při pohledu na francouzskou snídani se mi sbíhají sliny ještě teď!:)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. To je ten protivný efekt takových článků :DD

      Vymazat
  5. Chci ty tvé rendlíčky domů!! A vůbec všechno jídlo co tu máš :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak adresu,jméno...poslu holuba!:D ale rendlicky nedám!:D

      Vymazat
    2. Tak adresu,jméno...poslu holuba!:D ale rendlicky nedám!:D

      Vymazat
  6. Vždycky slintám u tvých fotek na instagramu, teď slintám podruhé nad stejnými jídly, ale je to prostě krása ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Instagram je v tomhle zlo,vždycky mi málem slina ukapne :D dekujuu:)

      Vymazat
  7. Vidím, že nie som jediná, ktorej sa páčia tvoje kotlíky (hrnčeky) :)) Veľmi pekne v nich vyzerá tá kaša a vlastne všetky vyzerajú neodolateľne! Zbožňujem tvoje fotky :) A tie croissanty ani netreba komentovať, to je raj na zemi! Tak sa teda dá vydržať ;) Mne je tak strašne ľúto že na SR nielenže nemáme Starbucks, my tu nemáme ani len Costu. Tak úžasne vyzerajú tie kávy a nápoje odtiaľ :( A ešte teraz tam máte už aj tie krásne vianočné motívy, no úžasné! A také perníkové latte si ani neviem predstaviť že ako to môže úžasne chutiť. Hneď by som sa dala nahovoriť :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tyhle články plné jídla mi od tebe vážně chyběly :) Ty tvoje kaše prostě zbožňuju :3 Moje betonová? :O Co se ti stalo s kašičkou, chudáčkem? :D Jak děláš prosím ten krémový kuskus? Jee ty jsi byla v Paříži? :) Ta poslední fotka :O Já nemám slov, ale vím, že chci perníkové latté!
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Ty kaše :* slíntám :P a lívanenčky ... no prostě všechno :P a hlavně to coffee na konci s perníčkem- vypadá to božsky.
    Můžu se k tobě nastěhovat ?? O:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahaha, jasně,když budeš uklízet :D:D

      Vymazat
  10. No teda mňam! Nějak se nemohu rozhodnout, co bych si dala první... :D Vypadá to opravdu dobře, všechno! A ty dobroty na poslední fotce...ach, jak mě by se teď ta horká čokoláda hodila... :)

    Debie

    www.thingsbydebie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ideálně všechno! :D
      Horkou čokoládu bych právě ted také uvítala, jen co je pravda)

      Vymazat
  11. Tvoje fotky jídla jsou teda bezkonkurenční. Hned mě berou chuťe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, jsem ráda, že se líbí:))

      Vymazat
  12. Takhle navečer neni dobré na taková krásně vypadající jídla koukat! :D všechno vypadá božsky a je to moc krásně nafocené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehehe, a že se takové články vždycky objeví právě večer, že? :D
      Děkuji mockrát!:)

      Vymazat
  13. To perníkové latté mě tedy dostalo do kolen. Bohužel je costa nad mé finanční možnosti takhle před Vánoci. :D Miluji tvé fotky jídla a mám chuť snad téměř na vše, i když jsem zrovna po obědě. Ta francouzská snídaně, to je něco. Za tu bych doslova vraždila! A mohu se zeptat, jak děláš krémový kuskus? :)

    http://roxyshealthyland.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a tady se pozná sobecký člověk - já si radši to latté dám a nikdo z mých blízkých nedostane ani jeden dárek :D :D
      Haha, děkuji, to mě těší ;D
      Francouzské snídání bych si hned zopakovala...achjo :(
      A krémový kuskus dělám jednoduše - zaliji kuskus horkou vodou, nechám nabobtnat, posolím, opepřím a přidám lučinu - klasickou / pažitkovou :) Nebo jiný podobný krémový sýr.

      Vymazat
  14. Ježiši Ani,
    to jsou strašně malé porcičky...
    Katka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý velikost porcí vnímá trochu jinak :) Vím, že nejsem žádný velký jedlík a neholduji příliš velkým porcím, raději jím častěji. A někdy také na talíř nakládám méně jídla kvůli focení, ono to nevypadá hezky, když je to na hromadě nebo to z talíře padá :D

      Vymazat
  15. zajímavý název rubriky musím říct :D
    závislák na oříšcích? ale kašičky všechny krásné, karobové lívance mě lákají už dlouho ale bohužel nevlastním karob a ty křupavé kuličky musí být slast <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Čeština je krásný a pestrý jazyk, jen co je pravda.
      Naprostý, bez oříšků ani ránu. Pěkně jsem trpěla, když došly, naštěstí už zase jsou :D
      Karob někdy určitě vyzkoušej, je zvláštní, ale moc dobrý :))

      Vymazat
  16. Achjo, ve 23 letech bych neměla být tak pubertální, ale ten název mě taky pobavil, poté co jsi to zmínila:D
    A všechno to samozřejmě vypadá nádherně, a nejvíc ten tvůj pařížský salát a hlavně ta nefalšovaná croissantová snídaně, nic lepšího není!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou-přesně naopak, pubertální chování je třeba pěstovat a rozvíjet, protože to nás bude později činit mladistvými ! :D A nebo také trapnými matkami.
      Francie je zkrátka geniální, co je jídla týče :))

      Vymazat
  17. #mojebetonová :D :D ty tvoje mističky na kaše obdivuji ještě víc, než samotnou kaši! :D Vidím, že v Pařízi ses neměla vůbec špatně! :D
    the-biggestfear.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona vážně tak vypadala! :D
      Mističky jsou nejlepší, to je výhoda, když mám rodiče keramiky no :D
      Do Paříže bych se hned vrátila, to tedy ano!:)

      Vymazat
  18. Odpovědi
    1. Jéé, konečně mám titul, který se mi líbí! :D

      Vymazat
  19. Já fakt miluju ty tvoje načančané kašičky, hlavně teda ty keramický mističky :D ! Škoda, že mně tolik nechutnají :/ :D Nebo jsem líná si jí ráno uvařit? No, to je otázka :D
    Costu miluju, poslední dobou vůbec strašně utrácím za kafíčko v kavárnách. Zbožňuju tu pohodu, kdy se během toho hektického dne na chvilku zastaví čas a jsem jenom já a moje kafe ♥ :D Zvlášť v tomhle ročním období, je to nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  20. Aaaaacccchhhhh, nechceš mi každý ráno poslat jednu ovesnou přímo v tom rendlíčku?! :O :)))

    OdpovědětVymazat