pátek 7. listopadu 2014

Každý den může být krásný

Ahoj ahoj,

dnešní článek bude asi poněkud netypický. Normálně se totiž přehnaně rozepisuji, ale dnes - dnes se budu šíleně vykecávat. 

Rozhodla jsem se natočit video s takovým krátkým zamyšlením, s myšlenkou, která mi dnes ukotvila v hlavě a chtěla jsem se o ni podělit.
Video se jevilo jako nejlepší způsob. Najednou jsem měla potřebu to sdělit jinak než textem. A tak jsem překonala nepřekonatelné a svůj ksicht (a hlavně hlas) zvěčnila v takovém poněkud filosofickém snímku.

Prosím, berte to s rezervou, je to spíš takový výkřik do tmy, ale znáte to - občas Vám něco tkví v mozku a musíte to dostat ven! 

Bohužel nedisponuji žádnou kvalitní kamerou a fotoaparátu mi bůhvíproč nejdou nahrávat videa do počítače, takže jsem byla odkázána na poněkud ubohou webkameru s opožděným obrazem (proto se směju se naprosto kamenným výrazem ;D), ale snad mi budete rozumět.
Ještě prosím o pochopení mého zevnějšku - video bylo natočeno asi půl hodiny po cvičení, takže to podle toho vypadá.

A snad Vám to alespoň něco dá. Byť třeba jen ten úsměv. 



25 komentářů:

  1. Super video :)) Fretka na koksu- pobavilo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Zvuk byl trochu horší, ale snažila jsme se co nejvíc rozumět. Tohle video mi vylepšilo den, fakt jo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten zvuk mě mrzí, bohužel to nešlo jinak :/
      A mockrát děkuji, to jsem ráda!:))

      Vymazat
  3. děkuji za krásné videjko,jsi hrozně milá. já dnes měla skvělý den od rána, dopoledne v posilce, odpoledne a večer s malou sestřičkou, dovedla jsme si ji domů (nebydlíme spolu) a užíváme si dámskou jízdu, tvoříme Vánoční ozdoby a teď mi lakuje nehty zatímco píšu tenhle komentář :D a čte mi to tu potvůrka:D
    Mimo to mi volali ohledně rýsující se brigády v Expressce, prostě nádhera :) krásný víkend přeju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji za krásný komentář! :)) A jsem moc ráda, že sis den užila, zní to skvěle, hlavně pobyt se sestřičkou, jak já mám ráda děti :) Haha, to jsem zvědavá, jak ty nehty dopadnou :D :D
      A že pozdravuju! :)
      No to je paráda, moc gratuluji!:) Brigáda v Expressce, to by asi bylo něco přesně pro Tebe, co? :)
      Užij si volno!:)

      Vymazat
  4. Andý jsi úžasná, velká inspirace, moc krásný, vůbec se za svůj hlas nemusíš stydět a moc ti to tam i sluší :-) :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi zlatíčko, Luci! :)) Mockrát děkuji za všechno :* Ale ten hlas prostě...brrr :D

      Vymazat
    2. Není vůbec za co:** Já např. sebe samu nemohu nejen slyšet, ale ani vidět!! :D Ty se nemáš ale vůůbec za co stydět, vypadáš nádherně a hlásek máš jak konipásek:D :** Opravdu, klidně by jsi mohla taková videjka vkládat pravidelně:*

      Vymazat
  5. Super video :) jen škoda, že ten zvuk byl takový horší :/ ale rozumět se tomu dalo :)

    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát :)) Ten zvuk je příšerný, bohužel má webkamera víc nezvládá :D

      Vymazat
  6. Celou půlku týdne jsem měla na nic,tvoje video mi zvedlo náladu.
    Mohla bys je dělat vždycky jednou tydně třeba :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Ani nevíš, jakou mi to udělalo radost!:) A uvidím, třeba mě ještě někdy něco takhle napadne:D

      Vymazat
  7. jeee prosím ať to neni poslední videooooo !! :D máš supr hlas a úsměv a hlavně supr přemýšlení ^^ :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, tak to děkuji mockrát!! :) Hlas tedy prostě nesnesu...a to přemýšlení? Nevím, nevím, jak kdy :D :D

      Vymazat
  8. Jeee ty jsi tak miloučká, a ještě sympatičtější než z článků, což jsem si myslela, že nejde! Takže prosím, prosím, ať to není poslední video! :)

    No a o tom, že máš pravdu, se snad ani pochybovat nedá. A přesně tak, jak o tom mluvíš ty, mi to vždycky říká moje maminka (ačkoliv se umím hodně radovat z maličkostí, tak i na mě někdy ta špatná nálada, občas i úplně bez důvodu, padne)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš, mockrát děkuju, jsi hrozně hodná :)) Uvidím, třeba ještě někdy něco takhle splácám.

      Maminky jsou moudré ženy, jen co je pravda) A jedna věc je vědět, co máš dělat a jak se k tomu máš stavět...a pak to opravdu praktikovat :D Psychika je potvora a někdy to na člověka prostě dolehne a nedá se dělat nic.

      Vymazat
  9. Vzhledem k tomu, jak ty vajíčka vypadají nevzhledně nevím, jestli mám být ráda! :D každopádně děkuju! :) taky mě vždycky nejvíc zaujmou kaše :D

    the-biggestfear.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vajíčka asi nikdy nebudou vrchol gastronomického umění ani nezískají speciální cenu za nefotogeničtější pokrm roku, ale pochvala to byla, v Tvém podání vypadají náhodou krásně :D :)

      Vymazat
  10. Krásně řečeno, je to hodně o hlavě a o tom jak to v ní máme nastavený. Třeba ted na podzim, lidi jsou spíše zalezlí doma jelikož venku už není takové teplo a nesvítí slunce. mě to třeba nevadí, já mám na každém ročním období něco ráda, třeba ted ty mlhy mají také své kouzlo. To samí třeba platí na to, že člověk by si neměl říkat, že něco nezvládne, jelikož se pak předurčí k neúspěchu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vždycky fajn si na všem ta pozitiva najít,jinak by taky člověk mohl byt nabruceny celý rok:)
      A to mas pravdu,úspěch je také hodně o tom,jak moc si věříš:)

      Vymazat
  11. Tohle bylo naprosto úžasný video. Máš neskutečnou pravdu a já za každým, teda většinou článků píšu, ať se usmějou, užijou si den, žijou každou vteřinou, viděj věci i z lepší stránky, nebo alespoň věří na lepší zítřky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji:)
      A to je dobře,lidem je třeba to neustále připomínat!:D

      Vymazat
  12. Ty jsem zkoušela jednou a spíš než palačinky to byly trhance :D Takže jsem přešla zpátky na tento recept, který se vždy povede :) a určitě zkus!

    the-biggestfear.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Jsi neuvěřitelně pozitivní a ty tvé úsměvy jsou rozkošné. :))
    Určitě jsem pro další taková videa!!!

    OdpovědětVymazat