pondělí 8. prosince 2014

Fotookamžiky - Hippies Party aneb slavíme narozeniny o půl roku později

Hezké pondělí přeji,

Píši poněkud unavená po náročném, ale bezvadném víkendu. Někteří z Vás si možná všimli na instagramu (jelikož to musím nacpat všude!), že se v sobotu konala Hippies Party. 

Slavili jsme celkem ve třech - D.,F a já. Já se tedy tak trochu přifařila, protože 19 jsem měla již v červnu. Ale lepší slavit pozdě než nikdy!
D. - je něco jako moje dvojče / ségra / spřízněná duše.. zkrátka #oatmealfamily. A vesmírně jsme si to užili! 


3 oslavenci





Jak už nadpis napovídá, téma celé akce bylo hippies. Kostýmů se nesešlo příliš mnoho, zato těch pár bylo vážně skvěle propracovaných. 
Součástí oslavy bylo i porcování báječných cheesecaků a muffinů, po kterých se jen zaprášilo. Zejména cheesecaky se tedy - troufám si říct- vážně povedly. 


Čokoládový a jahodovo-malinový


Dále pak přišlo na řadu taneční vystoupení - hezky tematicky na písničku Get Lucky, když už slavíme v klubu Lucky Lucky, že? Na konci jsme přidali ještě kousek energické písničky Timber. Musím říct, že vystoupení byla snad největší sranda, ale zároveň stres. Už je to dávno, co jsem vystupovala před lidmi v rámci rock&rollových závodů. Každopádně jsme to zvládly a spadl nám kámen ze srdce. Dokonce i to prokleté fueté jsem jakž takž utočila. Chápejte, nejsem žádná baletka  (na to mám moc velký bicáček, haha:D).

S D. jsme si nechaly ušít barevné sukýnky (já růžová, D. modrá) na míru od naprosto úžasné Elišky, jejíž blog naleznete - ZDE(instagram - ellie_blondie)
Tímto ještě jednou Elišce mockrát děkujeme, byla to vážně krása! Eliška je neskutečně šikovná, dokáže ušít, na co si vzpomenete, takže pokud máte nějaké specifické přání / nápad / požadavek na kostým, neváhejte ji kontaktovat,

Dále patří velký dík fotografovi, který ochotně fotil všechny různé momenty v průběhu večera, včetně našich ksichtů a šílených výmyslů na pózy (:D).

Upřímně moc nejsem ten typ, který by rád organizoval party, narozeninové oslavy a podobné akce, nicméně tohle jsem si opravdu užívala od začátku až do konce. Nejlepší na tom byly ty přípravy, těšení se, plánování každého detailu, trénování na taneční vystoupení... zkrátka už se těším, až se do něčeho podobného zase pustíme! 

No a teď již k samotným fotkám. Prosím, nesmějte se, někdy jsou ty výrazy opravdu... velmi speficické :D


Čekání na vystoupení

Lucky Lucky




Chystání dortíků


Foukání svíček a ... veřejná líbačka? :D


A zamilovaný pohled na cheesecake:D

Jéé, jídlo. To je radosti.


Vystoupení už za chvíli! Nervozita stoupá...


A jdeme na to!

Jojo. Geniální výrazy.

Asi se snažím vypadat elegantně nebo co.

:DD

:DDDDD

:DDDDDDD

:DDDDDDDDDDDDDDDDDD
nejlepší momentka z vystoupení!


A už taháme ostatní na parket.

A tršeme dál

Totální radost z toho, že mám v ruce polaroid:D


No a tady již méně kvalitní fotky z mobilu, ale jako zachycené vzpomínky fungují dokonale.


Pózičky 

Fotky z polaroidu - nejlepší!


Nejlepší kostým.

A my se loučíme!

Co Vy? Pořádáte rádi oslavy? Milujete ten shon kolem a organizaci? 


9 komentářů:

  1. Až mi došla slova! :O :DD Jste pařmenky tělem i duší, já bych se asi takto odvázdat nedokázala :D Ale neskutečně ti to tam sluší, jste kočky všechny, krásně jste si to užily, a myslím, že mužské osazenstvo mohlo jen tiše závidět a zoufat si:D :*

    OdpovědětVymazat
  2. Tééda, vypadá to, že jste si to vážně užili! :) Moc ti to slušelo! :) Takovou párty bych taky ráda zažila :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já chci ten cheesecake :3 Ty jo :O Fakt koukám, jak jste to roztočily :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ta momentka mě fakt rozesmála. :DDD Taky bych podobnou fotku chtěla. :D Ty cheesecaky vypadají úžasně a je vidět, že jste si to moc užili. :)

    http://roxyshealthyland.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, oslava se vám povedla a myslím, že si ji všichni užili (alespoň já jo ! ) :) Vystoupení jste měly pěkné a sukýnky vám moc slušely :) Jsem ráda, že jsem mohla být nejen součástí večera, ale i části příprav na oslavu :) E
    http://ellie-blondie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Moc vám to slušelo, ty sukýnky jsou roztomiloučký :D
    Fotky z vystoupení mě pobavily, hlavně teda ta poslední :D Cheesecaky vypadají moc lákavě. Právě jsem se rozhodla, že si nějaký o víkendu upeču. Už jsem ho neměla až moc dlouho a teď jsem na něj dostala vážně hroznou chuť :)

    http://kuchtimeslaskou.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Jee! Vypada to, ze jste si to naprosto neuvěřitelně uzily! Proste krasny! A ta tvoje sukně u taky krásná!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Jde vidět, že jste si to oprvadu užily! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Fotky jsou vážně moc pěkný, a to prostředí taky, ale ty cheesecaky jsou prostě top!

    OdpovědětVymazat