čtvrtek 25. prosince 2014

Velký VÁNOČNÍ článek




Krásný den přeji!

Doufám, že jste si všichni užili včerejší Štědrý den naplno a užijete si i celé zbylé svátky.
U nás panuje naprosto poklidná a líná atmosféra, nikomu se nic moc nechce, všichni akorát tak koukáme na pohádky a radujeme se z dárků. A jíme, samozřejmě. Však jsme si to také po tom roce zasloužili.








O to víc mě mrzí, když všude čtu a slyším, jak je spoustu lidí vystresovaných z toho, že snědli moc cukroví nebo kapra se salátem... Kdybych řešila, kolik jsem toho snědla já a jestli mi do rána náhodou nenaroste špek, asi bych se už dávno zbláznila. Dnes nás čeká krůta s knedlíkem, další cukroví... a co. 2 dny v roce vážně nezpůsobí nenávratné škody na Vašem těle. Jde hlavně o to, jak si to nastavíte v hlavě. Pokud budete přesvědčení, že přiberete a budete neustále myslet na kalorie z cukroví, vsaďte se, že Vás po svátcích čeká na váze nemilé překvapení. Pokud se na to ale vykašlete, budete si užívat příjemné chvíle strávené s rodinou, věřte, že se na Vás Vánoce vůbec neprojeví.

Normálně jsme velmi aktivní rodina a býváme neustále v pohybu, letos to ale se sněhem a horami příliš slibně nevypadá, a tak nezbývá než zůstat v Praze. Je to zklamání, ale co se dá dělat. Mě čeká už zítra práce, kde budu nejspíš až do Silvestra, o to víc si tedy užívám dnešní ,,válendu".

Letošní Vánoce byly přímo kouzelné, po dlouhé době na mě padla 24. ráno taková ta typická krásná vánoční nálada a atmosféra byla neskutečně příjemná, přestože venku bylo asi 12 °C. Navíc s námi letos slavila i D., o to větší byla sranda.
















Dopoledne jsme se jako každý rok šli projít centrem, pozdravit na Kampě, zapálit svíčky na hroby příbuzných, zavzpomínat si...
No a pak už hurá do pohodlí domova a začít chystat vše potřebné ke Štědrovečerní večeři. Mezitím jsme stačili sníst nekřesťanské množství cukroví, takže ve finále v 6 večer, kdy jsme usedali ke stolu, neměl nikdo hlad. Ale na co hlad, když je chuť!
Kapřík se vyvedl parádně, stejně tak salát (který budeme jíst asi až do Velikonoc).












U večeře jsem se děsně bavila nedočkavým výrazem bráchy, jak se chudák těšil na dárky, ale musel čekat, až dojí i babička, která už není nejmladší, a tak jí konzumace kapra plného kostí dělala trochu problémy. Ale nakonec se přeci jen dočkal.

A už se bytem line zvonění zvonečku, a už se všichni - jeden přes druhého- hrneme ke stromečku, a už je slyšet samé Jééé a Jůůů.




Na ask.fm mi přišel dotaz, zda se nechci podělit o dárky, které jsem dostala. Chvíli jsem přemýšlela, jestli o tom vůbec psát, protože nerada dělám takové to:,,Podívej se, PODÍVEJ SE!!!, co jsem dostala, heč!"

Ale nakonec si říkám, proč ne. Letos se totiž dárečky opravdu povedly a já měla až dětinskou radost z každého z nich. 

A začneme rovnou tím nejnejlepším! Plátěná taška od D.


A když jsme u těch kašiček - směs od babičky, kterou si budu kaše zdobit!

A zásilka z Francie od známé - kaštanový krém

A francouzská knížka...to jsem zvědavá, jestli ji přelouskám. 

Nejhezčí ubrousky od maminky! :D

A rovnou 3 diáře. Třetí není vyfocený, je s ptáčky a nechám si ho na básničky. Kočičí je naprosto geniální a bude do školy. No a poslední bude na věci kolem - třeba diář na rande (:DDD)

Kočičí výbava pokračuje, úžasný hrníček s kočičkami a myškami. Ideální velikost - akorát moje porce kafe/čaje.
Plus je to příjemná změna od keramiky.
Soví náhrdelník, ze kterého jsem také naprosto nadšená!



No a velká černá kabelka, po které pokukuji už dlouho. Kdyžtak mrkněte na SLEVOMAT, mají  bezvadné tašky.


Z tohohle mám obrovskou radost. Posilovací věcička na zpestření domácího cvičení. Myslela jsem si, že to bude jednoduché, ale po chvilce z toho začnou ruce/nohy docela slušně bolet.
Chystám článek, až to pořádně vyzkouším!

A teď trochu ke srandičkám. Největším překvapením byla zásilka z Ameriky od vzdálených příbuzných. Všem nám poslali ručně vyráběné deky, které jsou naprosto překrásné a navíc hrozně příjemné. Nejvíce jsme se ale nasmáli u přiloženého dopisu s překladem ala google translator.!

Zní to asi jako když já mluvím francouzsky. 


Moje deka. Z jedné strany leopard, z druhé strany boty - celá já :D
A výraz jsem musela zamaskovat, to nechcete.


U deky byla přiložená i bota...chvíli ji zkoumám a najednou zjišťuji, že je to OTVÍRÁK NA PIVO. No tak těším se, až tohle někde vytáhnu.

Tohle asi netřeba komentovat.
O to lepší informace je, že jsem to nedostala já, ale babička.

Vítejte v naší rodině :DD
A další nejlepší dárek (není jich nějak hodně?:D) - projektor hvězdné oblohy, který obdržel bráška.

No a už jsme si plánovali, jak se všichni zabalíme do dek a budeme koukat na hvězdičky.



To je z dnešního vánočního reportu asi vše. Ještě jednou doufám, že si užíváte volna a nemyslíte na blbosti, že trávíte tento vzácný čas s nejbližšími a že se nikdo neudusil kostičkou z kapra!

Už jsme fakt jak dvojčata.






24 komentářů:

  1. Jé, to je krásný článek. Přesně tak, souhlasím s tebou ohledně těch výčitek. Jediný den, i kdyby člověk snědl slona, nemůže nic zkazit. I těch dnů může být klidně víc, konec konců jíst zdravě může každý i po Vánocích. :) Mě se bohužel vánoční nálada letos úplně vyhla, chybí mi sníh. Já se sotva večeře dotkla, jak jsem praskala ve švech. :D Sníst krabici cukroví chvíli před večeří nebyl nejlepší nápad, hold jsem se přecenila. :D Překvapilo mě, že u vás byla kamarádka, ona neslaví s rodinou? :) A koukám, že jsi byla hodná, tolik krásných a roztomilých dárečků. :) Užij si zbytek svátků! :)

    roxyshealthyland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji !:)
      Jinak máš samozřejmě pravdu, ale lidi to pořád né a né pochopit :) Naopak pak můžou povánoční dobu brát jako nový start.
      S tím sněhem je to mizérie, trochu si při pohledu z okna zoufám, ale co se dá dělat. Ani si nepamatuji, kdy naposledy na Vánoce sníh byl.
      Haha, měla jsem to podobně, ale ještě jsem tam tu večeři dostala! :D Chudák babička skončila s pálením žáhy a to si dala jen pár kousků. Naštěstí to moje tělo všechno zvládlo, mám ultrarychlé trávení asi.
      Nene, letos slavila u nás, ono je to takové složitější:)
      Evidentně jsem musela být nějaká extra hodná, něco mi tady nesedí :D Ještě jednou děkuji a doufám, že i Ty si užiješ svátky naplno :))

      Vymazat
  2. Krásný, jak článek, tak ta atmosféra, co z toho přímo září! :)
    A vidím to stejně, řešit každou kalorii o Vánocích by bylo fakt šílený..
    Tu "posilovací věc" máme doma asi 20 let, ale pořád nevím, jak se tomu říká a necvičím s tím, ale mamka docela jo...
    A ta kabelka je nádherná, a při čtení toho přání jsem si hned představila jak asi působí moje němčina pro němce:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, je pravda, že ještě teď tu panuje příjemná atmosféra - přímo k nezaplacení:) Tuhle rodinnou pohodu mám nejradši.
      Přesně tak, to si to pak člověk snad ani nemůže užít.
      Také jsem na to nejdřív koukala, co to má být, než mi to došlo :D Musím si vygooglit nějaké cviky k tomu, zatím si s tím nevím moc rady.
      Kabelku jsem si zamilovala hned!:D
      Haha, jojo, radši ani nechci vědět, co si o mně myslí, když se snažím mluvit jejich jazykem :D

      Vymazat
  3. Haha, ten dopis je teda báječná legrace:D a podprsenka? Tak to ma Babicka asi nějakého mladého napadnika, ne?:D:D každopádně koukam, zr Vánoce se u vas vydařily, coz je to nejdůležitější. U nas to tož jednu chvíli vypadalo, ze snad Abi nebudou.. Stalo se tolik nečekaných veci, které nebyly zrovna mile a bylo opravdu na mále a nic jsme neslavili.. Hezke svátky!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem se u něj dost nasmáli:D Haha, nene, to babička dostala od mamčiny sestřenice, ona je trochu bláznivá ženská :D
      Vydařily se rozhodně, jsem za to moc ráda)
      A mrzí mě, že u Vás to bylo takhle, snad se všechno srovná a bude to jen a jen lepší. Také přeji příjemné strávení svátků!)

      Vymazat
  4. Jůů dostala jsi krásné dárky! :) Zrovna taky jdu dopsát podobný vánoční článek :) Ty diáře jsou úžasné :3 U dopisu jsem se fakt pobavila :D Já se tedy musím přiznat, že o tom cukroví trochu přemýšlím, protože mi není po jeho konzumaci zrovna nejlíp :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem nadšená!:) Tak na článek se těším, vždycky jsem zvědavá, co kdo dostal:D
      Noo, také se přiznávám, že dnes už mi žaludek trochu stávkuje, ale od zítra jsem v práci, takže se cukroví vyhnu :D

      Vymazat
  5. Všechny dárky jsou dokonalé, ale nejvíc se mi líbí ta taška! :D Miluju, když někdo dá do dárku "i kousek" sebe a navíc je to praktické a vtipné! :D
    Já měla celkem depky, když jsem snědla asi 20 ks cukroví v neděli :D ovšem včera a dnes jsem si z toho nic nedělala.. je to jen jeden den v roce :)

    OdpovědětVymazat
  6. Máš pravdu, o Vánoce by si fakt člověk neměl jen lámat hlavu s tím kolik toho sní.
    Jinak moc krásný článek :) Koukám že jsme dostaly stejný puntíkatý diář :D

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný dárky! Je vidět, že sis Vánoce užila. :) Jinak máš podobnou sovu a ten kaštanový krém musí být lahoda! :) Už se těším na tvoje kaše :D :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkný článek a krásné fotky :) Ta kabelka je moooc pěkná
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  9. Tak takovou rodinu z Ameriky bych taky chtěla! :D Moc pěkné dárečky :)
    Fit Maddie

    OdpovědětVymazat
  10. Koukám, že letos všichni píšou, že měli pěkné vánoce, minulý rok jsem četla všude právě opak :-) jinak také jsem dnes dávala na blog vánoční fotky, takové detaily :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tomto blogu není a nebude prostor pro podobné urážlivé komentáře vůči ostatním bloggerkám.

      Zamysli se nad sebou, proboha, začni žít svůj život a přestaň rozhlašovat špínu o lidech, o kterých nic nevíš.

      Vymazat
  12. úplně souhlasím s odstavcem o tom, že kdo si myslí, že přibere, přibere .. lepší si to užít bez výčitek a pak být překvapená, když zjistím, že nějaká kila jsem dokonce i shodila :D
    závidím ti, že na tebe dolehla vánoční nálada, mě vůbec nepřišlo, že jsou Vánoce :( a nakonec sníh napadl, tak na hory vyrazííš? :)
    ten náhrdelník se sovičkou je božský, už dlouho sháním podobný :)
    ta podprsenka pro babičku mě fakt rozesmála, stejně jako dopis :D:D

    OdpovědětVymazat
  13. Krásně strávený den :) Také mám na Vánocích nejraději, jak jsme všichni spolu, jdeme se projít Prahou, popíjíme svařák a je nám hej. Škoda, že už to zase taky rychle uteklo!

    Tak dodatečně přeji hezké svátky, hezky si těch pár zbývajících dnů volna užij a do nového roku jen to nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Aaah, super fotky, jen se mi už dělá špatně i z pohledu na to jídlo!:D
    Jakub Janata fashion blog

    OdpovědětVymazat
  15. Naprosto úžasné. Krásný článek, úžasné fotky - mohu se zeptat čím fotíš? :) Celé to působí obrovskou dávkou pohody :) Dostala jsi nádherné tašky, hlavně plátěná taška je originální a věci s kočičkama a sovičkou... ♥ ach. Tyhle motivy miluji. :)
    Pohled na cukroví opět spouští moje chutě - protože - to naše cukroví už jsem samozřejmě (ne)překvapivě spořádala :D
    Přeju ti vše nejlepší do nového roku! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji!:) snažila jsem se zachytit tu příjemnou a klidnou vánoční atmosféru:) fotím nikonem D3100 základní objektiv.
      Přesně-cukroví jsem se hrozně přejedla a zaprisahla se,že ho zase rok nechci vidět,ale jak na to koukám...zase bych si dala:Ďď
      Tobě také vše nejlepší,hodně štěstí,zdravi,ať se daří:)

      Vymazat
  16. Krásné fotky. Taková výbava diářů. Asi jsem tak trochu zaspala a pořád ještě nemám diář 2015. A ta podprsenka pro babičku, nemám slov:)))

    OdpovědětVymazat
  17. Moc pekne veci. Stastny novy rok !

    OdpovědětVymazat