středa 14. ledna 2015

Co jsem do pusy strčila 0.9

Zdravím,

Přemýšlela jsem, co dnes napsat, ale pak jsem došla k názoru, že mých ,,chytrých" řečí v poslední době bylo víc než dost, tudíž to dnes bude jen a jen o jídle.

Každopádně se Vás chci zeptat - Jaké články byste nejvíce uvítali? 
Mám mnoho nápadů, ale většina z nich se týká poměrně vážných témat - jedná se o články o PPP, především psychologicky zaměřené. Posledních pár článků bylo také v podobném duchu, proto se ptám - nepotřebujete změnu? Něco oddechového, ze života? 
Budu ráda, pokud se vyjádříte v komentářích :-)

A teď již k tomu jídlu! Poslední díl Co jsem do pusy strči...( achjo, co to bylo za zkrat, když jsem tenhle název vymýšlela?!) byl někdy na začátku listopadu. Ale přesto se mi mnoho fotek nenahromadilo, především kvůli ranní i večerní tmě. Závidím těm, kteří mají natolik dobré fotoaparáty nebo domácí osvětlení, že fotky vypadají stále nádherně. S našimi nažloutlými světly se totiž čaruje hodně těžko a obecně máme doma světlo hodně tlumené. Proto se Vám tedy omlouvám za nedostatek a kvalitu fotek.

Banánové lívanečky s kokosem, jogurtem a tvarohem

Znáte takové to, jak máte na první stránce časopisu tu nejhezčí fotku a lákavý titulek, ale obsah už nic moc?
Tak přesně tohle bude ten případ  :D Nejhezčí fotka na úvod. 




Ovesná s mraženými malinami, banánem, oříšky

Ovesná s vajíčkem a lískovými oříšky

Karobová ovesná s  tvarohem

Tradiční ovesná s banánem, slunečnicovými semínky, lískovými oříšky, kokosem a sirupem - lahoda!

A tady rozdíl - toto je prosím kaše D*

D* se se zdobením tolik neprdí :D

Nálož tvarohu, jogurtu, ovocného musli, oříšků, banán, hruška. A plné břicho ještě 4 hodiny potom.

Maminčin štrúdl ... ovesná nemá šanci. Prostě ne. 

Část snídaně - ještě byl puding s piškoty. Aneb cleaneating ala já.

Takže spíš #dirtyeating
Vzpomínka na oslavu - čokoládový cheesecake

Vzpomínka na oslavu 2 - jahodovo-malinový cheesecake - prý byly výborné.
My tohle bohužel do pusy nestrčily, musely jsme myslet na hosty :D

Zpět do vánočního času - kapřík se salátem. 

A nedělní oběd - celozrnná kolínka, rajčata, tuňák, cibule, sýr, olivy


Přeji krásný zbytek dne a doufám, že teď máte hlad...nebo aspoň chuť!

22 komentářů:

  1. Kéž by moje fotky vypadaly alespoň z poloviny jako ty tvé. :D Zase velmi povedené a chuťově určitě dokonalá jídla. Já si ráda přečtu cokoliv, co sepíšeš. Tvé články mě baví v jakémkoliv podání. Vážná témata mi nevadí, právě naopak je čtu ráda, ale i tak bych si klidně přečetla i něco oddechovějšího rázu. Ach jo, jsem to ale pomocnice, co? :D

    roxyshealthyland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to nevím nevím tedy, zrovna tahle série vypadá, jako kdyby to fotil slepec s Parkinsonem :D Každopádně děkuji za komentář, jsem moc ráda, jestli Tě články baví :) Sice mi to příliš nepomohlo v rozhodování, ale udělalo mi to hroznou radost : D

      Vymazat
  2. Ach, zbožňuju tvý jídelní fotky a články! Už aby bylo ráno, tak se těším na kaše, když to vidím tady. :D A ten čokoládovej cheesecake! :3 Jinak koukám, že si se taky dala na kaše s vajíčkem, mám je teď poměrně často také. :D Je to lahoda. :)
    Jinak by se mi líbili články třeba z tvého volného času.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Také vždycky mívám z podobných příspěvků hlad a už se těším na snídani! :D Cheesecake byl prý boží, zase někdy musím udělat, ale tentokrát ho sním celý sama ( :D sobeček). Vajíčko jsem se dlouho bála do kaše přidat, ale je to vážně výborné ! :) Hlavně daleko víc zasytí.
      Děkuji za tip, to je dobrý nápad :)

      Vymazat
  3. No Andulo, co mi to děláš takhle večer! To je asi první článek co jsem kdy četla, kdy se mi ty sliny opravdu sbíhaly, dostala jsem strašlivý hlad a opravdu bych to úplně všecičko sežrala! :D Máš to všechno strašně pěkné, to jídlo mi u tebe už chybělo ♥
    Jinak já jedním dechem přečtu každý Tvůj článek, ale taky souhlasím s Eliškou, něco ze života, z volného času by bylo moc fajn :) (ale nesmíš zapomínat na to jídlo! :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahaha,teď se tady směju:D udělala jsi mi hroznou radost,dekuju:)
      Něco vymyslím a neboj,jídlo se fo toho nějak zakomponuje!:D

      Vymazat
  4. Lívance jsou úžasné! A ty kaše jak by smet. Máš to krásně nafocené a ozdobené :) A ty těstoviny na konci vypadají taky fantasticky :) Jinak co se článků týká - tak fotky jídle a nějaké recepty to nikdy neomrzí, nebo třeba nějaké tipy na oblíbené restaurace či tak něco :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee,mockrát děkuji:) jsem ráda,.ze se libi:)
      Noo,to je skvělý nápad,děkuji za inspiraci:)

      Vymazat
  5. Fotky jsou krásný a světlo očividně nemáte tak bídný, jako my :D
    A miluju tu tvoji velkou misku s ušima!
    A když vidím toho kapra, je mi líto, že si musím ještě 11 měsíců počkat:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji,ale přijde mi,že je to bída s nouzí oproti jaru a letu:D
      Myslíš rendlíček? To je miláček!:D
      Haha,přesně. Po Vánocích ho nikdy nechci ani vidět a za pár dní už se zase těším na příštího :D

      Vymazat
  6. Naprosto perfektní fotky a článek sám o sobě... ! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám hlad a ty mi děláš toto!!!:DD A to není pravda. Všechny fotky byly krásné! máš hrozně fotogenické jídlo! :D a ta mistička na kaši je nejlepší!!

    OdpovědětVymazat
  8. Awww, všechno jídlo vypadá luxusně ale první fotka rozhodně vede! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Všechno to vypadá skvěle :-) Líbí se mi, jak si vyhraješ se zdobením kaší :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Miluju ovesné kaše a ty tvoje, jak jsou krásně naaranžované, krásné, kéž bych je měla taky tak fotogenické! :D A ty lívanečky, vypadají skvěle, i když moc nemusím banán, takže raději preferuji lívance s jahodami nebo borůvkami :)

    OdpovědětVymazat
  11. Miluju tvoje ovesné kaše! A ty těstoviny vypadají taky moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ja bych uvitala clanek o pricinach pozastaveni hubnuti nebo dokonce pribirani pri zdravem zivotnim stylu :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také dobrý nápad, děkuji za tip :)

      Vymazat
  13. Taky bych to hned strčila do pusy! :P

    OdpovědětVymazat
  14. Ty lívance a štrůdl! Och, nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  15. Mňam! Proč je snídaně až zítra! Úžasné fotky, máš krásé nádobí a opravdu nejhezčí fotky ovesných kaší, jaké jsem kdy viděla! Zaujala mě ta s vajíčkem, to je jako na slano?!
    Jinak teda váš domácí štrůdl vypada mnohem líp než nás, neboť kvůli bráchovi mamka nedává do náplně rozinky ani oříšky. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, to si říkám každý večer! :D (Dobře, také ráno hned po dojedení kašičky). Mockrát děkuji, ale ještě musím to focení a hlavně styling vypilovat :D
      Nene, vajíčko je normálně na sladko a je to fakt dobrota :)
      Cože?! Štrúdl bez oříšků a rozinek? To by se mělo zakázat O.o

      Vymazat