čtvrtek 26. února 2015

Čím si zpestřit kaši?

Ahoj!

Upřímně jsem se dnes musela do článku přemlouvat. Ani nevím, čím to je, ale jsem nějaká až podezřele spokojená, příjemně unavená z posilovny, rodiče jsou pryč na horách = byt pro sebe = návštěvy kamarádek. A když jsem takhle spokojená, kupodivu zjišťuji, že ke štěstí nepotřebuji internet - facebook zapínám jen z povinnosti a díky černému svědomí, že jsem neodpověděla na zprávy, instagram projedu rychle ráno... a ve volném čase si radši s někým povídám, tancuji nebo si čtu a připravuji se na maturitu. Zkrátka mám tendence trávit víc času ve světě reálném a na ten virtuální trochu zapomínám, tak se omlouvám.

Důležité info pro Vás: Giveaway vyhlásím v neděli!

A teď již k dnešnímu článku. V hlavě mám doslova vymeteno, jsem zfetovaná endorfiny, takže tentokrát žádná psychologie, nic chytrého, a už vůbec nic bůhvíjak nápaditého... ale přesto se jedná o poměrně vděčné téma - jídlo. Konkrétně o to nejlepší jídlo na světě ovesné kaše. 

Myslím, že my všichni, kdo se pohybujeme v blogovém světě a zajímáme se o zdravý životní styl, moc dobře víme, o co jde. O tu voňavou dobrotu plnou prospěšných živin, o to hřejivé ranní pohlazení. Ale i z takové radosti se snadno může stát stereotyp. Naštěstí se nabízí spoustu možností, jak si ranní kaši vylepšit. Nebo jak já říkám - vytunit. 




Pravděpodobně jste už všichni znalci a zkušení kašovařiči, takže možná pro Vás tento článek nebude nijak přínosný. Třeba ale přeci jen objevíte nějakou novou kombinaci...a nebo si jen zaslintáte při té představě.

Aaach, už aby byla snídaně! 

MLÉČNÉ I NEMLÉČNÉ VÝROBKY

Vyzkoušeno, schváleno!
Mléčné výrobky - ať už jde o jogurty, tvarohy nebo i sójové výroby - všechny si s ovesnou kaší rozumí výborně. 

Začněme třeba takovým tvarohem, který je geniální potravinou sám o sobě. V kaši je přímo dokonalý - krásně ji zjemní, dodá příjemnou, mírně nakyslou chuť... a bude toho víc (:D). Perfektně si rozumí hlavně s ovocem a oříšky. Přidání tvarohu do kaše ale skrývá další výhodu - sytící efekt. Mnoho lidí má totiž ten problém, že po dojedení kaše se sice cítí příjemně plní, ale o hodinu později jim už kručí v břiše. To je především dáno vysokým obsahem sacharidů ve vločkách - na úkor obsahu bílkovin, který není bůhvíjak valný. Oproti tomu je tvaroh ideálním zdrojem bílkovin, které by ve správné a vyvážené snídani neměly chybět. 

Osobně mám vyzkoušené, že po přidání poloviny tvarohu zůstávám sytá až o 2 hodiny déle.


Další možností jsou pak nejrůznější bílé či ochucené jogurty. Zejména ty ochucené jsou v kaši až geniální. Samotné je většinou nejím, ale kaši krásně dosladí a ozvláštní ji. Kralují tomu rozhodně Termixy a tvarohovo-jogurtové dezerty od Madety.

No a nakonec pudinky. Nejradši mám hezky poctivý vanilkový od Doktora Oetkera - kaše se díky přidání pudinku stává jemnější, sladší a voňavější.

Pokud se z jakýchkoliv důvodů vyhýbáte mléčným výrobkům, na scénu přichází i sójová varianta - například dobře známé Alpro dezerty. Zrovna ten sušenkový je v kombinaci s vločkami perfektní.


S bílým jogurtem, kokosem a meruňkami + slunečnicová semínka

S Muller Mléčnou čokoládovou rýží



VEJCE

Dlouho jsem tomu nechtěla věřit - vejce v kaši? COŽE? Přišlo mi to úplně nemyslitelné. Nedávno jsem ale konečně překonala strach a vajíčko do kaše přimíchala. Výsledek? Neskutečná dobrota. 
Díky celému vajíčku dostane kaše zvláštní, zcela novou chuť. Také bude jemnější a více Vás zasytí
Žloutek také ale můžete zcela vynechat a vmíchat ke konci vaření do kastrůlku pouze bílek, který udělá kaši božsky nadýchanou. Doporučuji pořádně míchat - ideálně metličkou a stáhnout plamen na minimum - aby se bílek nesrazil a neměli jste v kaši cucky. 


S celým vajíčkem a lískovými oříšky


ZELENINA

Možná se teď chytáte za hlavu. Zelenina v ovesné kaši? A to je zase co za výmysl?! 
Nenechte se odradit, taková zelenina v kaši je úžasná vychytávka. Samozřejmě je třeba vybrat vhodný druh zeleniny, nevím nevím, jak by v kaši chutnala třeba rajčata. 

Ideální do kaše je například cuketa, která nemá výraznou chuť sama o sobě, porce díky ní ale nabude a dostanete do sebe hned po ránu porci vitamínů. Další dobrotou je mrkev, díky své nasládlé chuti je v kaši dokonalá - Nejlepší je kombinace nastrouhané mrkve, pár kapek citronu, jablka, medu a vlašských oříšků. 
Další poměrně známou vychytávkou je dýně - dýňová kaše je příjemně máslová, hodně jemná a navíc skvěle barevná. Zkuste zkombinovat dýni, trochu muškátového oříšku nebo hřebíček a arašídové máslíčko - nebe v puse. 


SIRUPY

Sirupy jsou skvělým pomocníkem při dochucování kaší. Na trhu jich existuje hned několik, takže fantazii se meze nekladou a pokaždé si můžete kaši dochutit jinak. Mezi takové univerzální patří sirup javorový, datlový, z agáve nebo rýžový - všechny jsou poměrně snadno k dostání, někdy i v běžných supermarketech jako například Albert. 
Co bych Vám ale opravdu doporučila - jsou sirupy Monin. Dají se sehnat na internetu, popřípadě v kavárnách Costa Coffee. A v kaši jsou naprosto geniální, přestože jsou primárně určené na ochucení kávy. Jsou velmi sladké, stačí čajová lžička, takže vydrží poměrně dlouho. Mezi mé oblíbence patří příchutě: Karamel, Oříšek, Perník a Čoko-cookies.

Pro ty, kteří si hlídají kalorie, se nabízí možnost Zero sirupů od Protein Works nebo ty od Walden Farms. Tyhle náhražky jsou ale kapitola sama o sobě, o tom se rozpovídám jindy. Každopádně nečekejte zázraky a kdovíjak úžasnou chuť. 




SEMÍNKA, OŘÍŠKY A DALŠÍ ,,ZRNÍ"

Kaše bez něčeho křupavého je jako... nevím, k čemu to přirovnat - prostě to podle mě není ono. Oříšky jsou v ovesné kaši prostě nepostradatelným prvkem. Výborné jsou zejména vlašské ořechy, lískové, mandle a kešu. Nabízí se ale i pekanové či para ořechy. 
Co si ale budeme povídat, oříšky nejsou zrovna levnou záležitostí. Dají se proto snadno nahradit třeba slunečnicovými nebo dýňovými semínky, které jsou v obchodech běžně k dostání za příjemné ceny. 

A když dojdou oříšky i semínka, přichází na řadu musli. Zejména všechny čokoládové druhy jsou v kaši úžasným zpestřením. 

Lískové oříšky a slunečnicový semínka


Se sypaným musli  
S čokoládovým zapékaným musli



KOŘENÍ

Někdy je třeba si tu raní rutinu trochu okořenit. Nabízí se hned několik možností - od klasiky v podobě skořice, přes perníkové koření (naprostá dokonalost ve spojení s jablkem nebo pomerančem), hřebíček... až po chilli. Ano, čtete správně - i chilli najde v ovesné kaši své místo. Možná jste někdy narazili v kavárně na horkou čokoládu s chilli. A přesně tak může chutnat i Vaše kaše! Jen opatrně, ať to s ním nepřeženete a neupadne Vám pusa. 


S perníkovým kořením, jablkem a vlašskými ořechy


OŘÍŠKOVÁ MÁSLA A ČOKOLÁDA

K tomu snad nemá cenu nic dodávat. Každý, kdo pravidelně jí ovesnou kaši, prostě ví. 


Aaaaah... 

A čím si vylepšujete ranní porci kašičky Vy? :-)


59 komentářů:

  1. Články o kaši naprosto miluji, a kromě zeleniny jsem v kaši vzkoušela opravdu cokoliv z toho, co popisuješ. A ty tvé sirupy? Naprosto mě zaujaly. Až se vrátím, začnu o nich přemýšlet :) V mojí ranní kaši většinou vždy kraluje alespoň půlka banánu (případně jiné ovoce, když ho někdo sní, fňuk), nějaké oříškové máslo, často kousek čokolády a pak sirup, semínka a.... zkrátka všechno! :D Miluju kašičky :3

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě do těch sirupů jdi, jsou výborné! :) Akorát trochu dražší, nicméně vydrží dlouho)
      Banán v kaši je nezbytnost, dokážu být pěkně protivná, když zjistím, že banány došly :D :D V podstatě je ideální místo sladidla :)
      Hehe, to je krása, jak spoustu lidí sdílí tuhle lásku <3:D

      Vymazat
  2. Skvělý článek! Já jako velký milovník kaší se také neustále snažím vymyslet různé kombinace a nápady :D Zaujaly mě ty sirupy Monin. A že někdo dává do kaší vejce jsem také už hodně slyšela ale ještě jsem nevyzkoušela :D
    Já si nedokážu představit kaši bez ovoce! Pak často přidávám kokos, dále datlový sirup, z koření určitě skořici a někdy také perníkové :) Občas přidávám taky oříšky a samozřejmě velmi často také čtvereček čokolády - miluju jak se v tom hezky rozpustí ! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Také jsem hrozný experimentátor, když přijde na kaše. Člověk by řekl, že jednomu dojdou po 3 letec nápady, ale těch kombinací je nekonečno! :D
      Monin sirupy jsou úplně skvělé, fakt mě překvapily :) A vajíčko někdy zkus, stojí to za to!
      Ovoce je samozřejmost, kokos, karob, kakao... všechny tyhle věcičky dokáží nastolit harmonii božských chutí :) No a o čokoládě nemluvě, jen na to pomyslím a ...aaa :D

      Vymazat
  3. Máme hrozně stejný chuťový buňky.. Termix v kaši - zbožňuju, ale dopřeju si to jednou za čas. :) To samém ten sušenkový alpro desert a to s hruškou <3 Vejce mi taky vyhovuje, pořádně to zasytí a ta kaše je úplně něco jiného. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OOo, alpro s hruškou zní skvěle! :) Přesně tak, to vajíčko je v tom prostě super :)

      Vymazat
  4. Jelikož také patřím mezi milovníky kaší, článek se mi moc líbil :) Jasně, většinu znám, ale ono nikdy neuškodí se kouknout na inspiraci a trochu si zaslintat :D S tvarohem jsem ji ještě neměla, ani na to vejce jsem si ještě netroufla, ale věřím, že to může být super! Obvykle si ji dávám s ořechy, nějakým ovocem, popřípadě čokoláda či máslíčko :) Klasika, ale prostě nejluxusnější! :)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda! :) Jak říkáš - není nad to si zaslintat u fotek - i když je to někdy týrání :D
      Tvaroh je v kaši úžasný, vajíčko nechutná každému, ale vážně doporučuji zkusit oboje :)
      Ořechy, ovoce a čoko/máslíčko - to jsou takové stálice :)

      Vymazat
  5. ešte stále si neviem zvyknúť na režim,že mávam ovsenú kašu na raňajky everyday. samozrejme s vodou/sójovým, lebo lactose intolerant. ale ďakujem za tipy! :) a moniny by som veľmi neskúšala,majú priveľa cukru a mne popravde ani nechutia (hlavne v káve :D ) jedine tak kokosový :) ale je jasné,že každý máme iný vkus:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si zvykla rychle a už si asi jen tak neodvyknu :) Jinak intolerance na laktózu mě mrzí, nicméně naštěstí existuje spoustu náhražek :)
      Moniny nějaký ten cukr obsahují, ale právě že je ho méně než v klasických sirupech, které koupíš v supermarketu :) Ale ono trochu toho cukru neuškodí :)

      Vymazat
  6. Zapomněla jsi na slanou verzi :P jinak skvělé tipy a kombinace! díky moc za tip na syrupy, ty vůbec neznám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš to, tu jsem vypustila :D ALe o slané verzi bych psát nemohla, tu jsem nikdy nezkoušela :)
      Sirupy jsou boží!:)

      Vymazat
  7. poslední dobou jsem hrozně lína si kaše vařit, takže snídám den co den musli s jogurtem :D tak jednou do měsíce se teda dokopám ke kaši a vždycky si říkám, jak jsem to mohla takovou dobu bez kaše vydržet? ale druhý den mě zase přemůže lenost..
    a ta poslední fotka.. boží!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo a úplně nejvíc miluju v létě si do sladké kaše zamíchat kyselý červený rybíz! jak je ta kaše teplá, tak ten rybíz zkřehne (to je slovo) a pak v puse jakoby "vybuchuje".. a je to prostě úžasný! jak rybíz moc nemusím, tak ve sladké kaši ho fakt žeru!

      Vymazat
    2. Tu lenost přesně znám! :D Naštěstí mám silnější chuťové buňky - co bych pro jídlo neudělala :D
      No a s tím rybízem vím, o čem mluvíš - je to nejlepší!! Já ho tedy můžu i samotný, vždycky v létě courám u babi na zahradě a ojím všechny keře :D

      Vymazat
  8. Sice nejsem moc velký milovník kaší, ale když si jí udělám, tak je jí hodně :D Buď jí mám se sušeným ovocem, čestvým (nejlépe rozvařeným) [mimochodem, jsi nezmínila ovoce] a nebo povidla či marmeládu. Vždycky nasypu skořici a zaleju jogurtem. :* mňamina.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně kaše = dobrá kaše :D :D
      Ovoce jsem ani nezmiňovala, to mi přišlo jako úplná samozřejmost :) Ale dobrý tip s těmi povidly či marmoškou, to jsem ještě nezkoušela! :)

      Vymazat
  9. vejce jsem do kaše ještě nikdy nepřidala!! teda jako do té vařené, někdy si dělám baked oatmeal a tam ho dávám :) nejlepší kaše je stejně s ovocem, skořicí a arašídovým máslíčkem :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy to zkus, je to výborné!:) Pečenou ovesnou jsem zase nikdy neměla já, ale zní to moc dobře :)
      No a to je klasika, která nikdy neomrzí! :D

      Vymazat
  10. Ach, ach, ach!!! Článek přesně pro mě! A ty fotky! Ať už je ráááno! :-D Tvaroh v kaši moc nemusím, ale jinak souhlasím se vším! Bílek v kaši je parádní věc, müsli už jsem si do ní taky sypala a mrkev či cuketa vůbec nejsou špatnou variantou! Bezkonkurenčně nejlepší je ale čokoláda! Jak se krásně roztéká a doplňuje se s chutí ovoce! Nejlepší! :-D No, to jsem se zase zasnila! Úžasný článek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, tohle znám - vždycky se děsně těším na snídani, když narazím na podobné fotky! :D
      aaah, jak píšeš o čokoládě... :D To je hrozné, jak ta lidská fantazie funguje:D
      A děkuju!)

      Vymazat
  11. Mňáám! Kaše miluju a po dlouhé době se k ním zase vracím. Kaše s tvarohem je moc dobrá, jedna z mých nejoblíbenějších. Ještě když do toho připadám borůvky, mňam. Zkoušela jsem ji dělat z mandlového mléka a byla taky dobrá. Dezerty od alpro chci vyzkoušet.
    Kaši s vejcem jsem měla jen jednou. Moc mi nechutnala, protože byla moc hustá a celkově taková jiná.. Divná :D Ale druhou šanci bych jí mohla dát.
    Ta zelenina mě zaskočila a pak mi hned došlo, že myslíš určitě mrkev a tak. S mrkví by mohla být určitě taky dobrá. A ta dýňová? Určitě úžasná na podzim.
    Se sirupy zkušenost žádnou nemám. Vždy se po nějakém koukám v obchodě, ale cena mě odradí. Ovšem, chtěla bych zkusit javorový sirup.
    Oříšky moc v kaši nemusím a ani tak celkově. Všem chutnají kešu, ale mně teda moc ne. :/ Ale to musli mě nikdy nenapadlo! Určitě vyzkouším.
    Nejčastěji si do kaše dávám skořici. Nevím proč mě hřebíček nikdy nenapadl. :D
    A to poslední! Mňam! Já nikdy neumím kaši tak hezky nazdobit. Ale miluju ji nejvíc s arašídovým máslem a kostičkou čokolády ♥

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi už druhý člověk za posledních pár dní, který mi básní o borůvkách v kaši...dostala jsem na ně hroznou chuť, nevíš, kde je v tuhle dobu sehnat za rozumnou cenu? :D :)
      Vážně Ti vajíčko v kaši nechutnalo? Mně třeba moc, ale 100 lidí 100 chutí, to je pravda :) A je pak takový mazlavější.
      Javorový sirup v tomhle ohledu stejně nemá konkurenci. Určitě se vyplatí do něj zainvestovat, přestože je tedy drahý jako prase, vydrží dlouho, jelikož je hodně sladký :)
      A další věc, co mě zaráží, je že Ti nechutnají oříšky v kaši! To si nedovedu představit :D Kešu jsou ale ještě super v jogurtu/tvarohu :)

      Vymazat
    2. S těma borůvkama ti moc neporadím, protože já je mám ještě z léta. Zamrazila jsem si je, ale už mi taky dochází. :/
      Já nevím, mně celkově oříšky moc nechutnají a nevyhledávám je. :/ :D

      Vymazat
  12. Já prostě ty tvoje kašičky žeru!!! Tvaroh je v kaši úžasný a zasytí :) Poslední dobou si ho dávám do ní pořád :D A nikdy nechybí rozmačkaný banán :) Kaši se zeleninou jsem ještě nezkoušela, ale chystám se na tu mrkvovou :) A čokoláda... to je kapitola sama o sobě :D Jo a miluju kaši a na tom horké borůvky.. Aaaaaa!!! Vejce jsem ještě nezkoušela, fakt je to tak dobré? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, děkuju! :) Tvaroh je nejlepší, pravda! :) A banán nesmí v kaši chybět, tu polovinu tam dávám úplně automaticky, ať už ji pak dozdobím či ochutím čímkoliv :D
      Néé, další člověk, co mi dělá chutě na borůvky! :D Já pro ně budu muset snad zajít ke 12 měsíčkům :D
      Vejce mně osobně chutnalo moc, ale jsou i lidi, co jim to nešmakuje, musíš to vyzkoušet :)

      Vymazat
  13. super článek! ještě aby ne, vzhledem k tomu, o čem je!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, je pravda, že na tohle téma se nedá napsat snad nic špatného :D :D

      Vymazat
  14. Páni!!! moc mě zaujaly sirupy Monin.....kávu s cofi cofi miluju a netušila jsem, že se tyto sirupy dají koupit i v supermarketech....a ještě když mají relativně přírodní složení....asi vím co si budu přát k narozeninám (nebo třeba i dřív??? :-D)
    Mě právě vždycky mátlo jak všichni psali, že kaše je dobrá že hezky zasytí a já po hodině měla hlad přesně jak píšeš. Už asi půl roku u mě jede každé ráno s tvarohem a když ho náhodou nemám ta chut mi už chybí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem si je nejdřív v kaši nedokázala představit, když mi je kamarádka dala s tím, že to mám do kaše, koukala jsem na ni jako puk :D Ale jsou fakt úžasné :))
      Také jsem měla právě stejný problém - hned jsem měla hlad. A když už nedám tvaroh, tak aspoň hodně oříšků, ať jsou tam i ty tuky :)

      Vymazat
  15. Kaše by byla dobrá snad skoro s čímkoliv! Je to miláček nás všech, dobrota největší ♥
    Fit Maddie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda! Hrozně se mi líbí, jak všichni sdílíme stejnou lásku :D ♥

      Vymazat
  16. proč proč? :D Mňam, vzala bych si lžíci a od každé Tvé dokonalé kaše ochutnala :D
    za mě rozhodně vede koření, miluju úplně obyč kaši, třeba jen posypanou dýňovými semínky a ochucenou perníkovým kořením ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha!:D Budu rozesílat ochutnávky! :D
      Někdy je méně více - a to přesně platí u kaší :) Také mám radši jednoduché kombinace.

      Vymazat
  17. Kdo vymyslel to vajco, to by mě vážně zajímalo :D Ale někdy zkusím šoupnout tam ten bílek a uvidím! :D
    Já přidávám klasicky oříšky, burákové máslo, čokoládu, ovoce, skořici, perníkové koření, strouhaný kokos nebo lotus sušenky <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vejce v kaši vymyslel génius! :D Určitě to zkus :) Aaa, lotusky! Te´d jsi mi připomněla tu pomazánku z nich..:D tu si zase někdy musím pořídit.

      Vymazat
  18. super článek! miluju, jak máš ty keramické mističky, má to hned takový jiný nádech, fotky máš krásné a celé to máš krásné :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju! :)) Ty keramické mističky jsou nejlepší, hrozně dobře se z nich jí.

      Vymazat
  19. Pravdou je, že od té doby, co jsem z kaše vyřadila veškeré ovoce, jsou ty snídaně pro oko dost chudé a stále pátrám po náhradě. Zatím vítězí znásobená porce čokolády. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyřadila ovoce? Můžu se zeptat proč, :)
      Haha, čokoláda všechno jistí :D

      Vymazat
    2. Kvůli kvašení. Četla jsem o tom už několikrát, ale až zhruba posledních 5 měsíců se tomu vyvaruju a jde to znát. :-)
      Doporučuji přečíst pár článků na téma: kombinování potravin. :-)

      Vymazat
    3. Kvašení? Tyjo, tak děkuji za info, jdu si o tom něco vyhledat :)

      Vymazat
    4. Tady to zase někdo přehání..dělená strava je hloupost, zkus něco načíst z odborné literatury, lidský trávicí trakt je uzpůsoben k trávení potravin společně...kvašení apod. je spíše mýtus, zbytečně si tím komplikuješ život :)

      Vymazat
    5. A kdo tady mluví o dělený stravě?
      Opravdu nevim, jak by mi mohlo vynechání jednoho banánu k snídani zkomplikovat život. Koukám, že vyvozování závěru z jednoho strohýho komentáře je dnešní specialita. Ale díky za starost ;-)

      Vymazat
    6. To, že ovoce v kombinaci s jinými potravinami v těle kvasí, je představa převzatá z dělené stravy.

      Vymazat
    7. Ale to přeci neznamená, že se tím striktně řídím.
      Za sebe bych zrovna neřekla, že je to jen představa. Ale každý podle sebe...

      Vymazat
  20. :D:D Hlavně, že tam namažou tunu sýra, ale na ledovém salátu šetří.. dnešní doba, no:D

    OdpovědětVymazat
  21. i dobrá, že sis to vajíčko troufla, mě to jde úplně proti srsti, ale až si udělám kaši domácí, chci to zkusit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dlouho jsem se k tomu odhodlávala :D Určitě to zkus!:)

      Vymazat
  22. Tak jsem šla mrknout copak za blog má ta slečna co mi furt dělá chutě na Instagramu.... a objevím článek s kašičkama... některý kombinace jsou tak odvážný že si na ně prostě netroufnu, čímž myslím hlavně ty se zeleninou a chilli a třeba máslíčka v kaši vůbec necítím ať jich tam nacpu kolik chci, ale donutilas mě jít spát abych se o to dřív dočkala rána a svý kašičky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak je ten svět propojený :) Jinak některá kombinace jsou vážně trochu stylem,, hokus pokus",nicméně jsou výborné,jde jen o to najít odvahu jr vyzkoušet:)
      S myšlenkou na snidani se hned lépe usíná,že?:D

      Vymazat
  23. Zbpžňuju kaše.. je to dokonalá snídaně. Jen u mě bez mléka :-). Za to s velkou porcí ovoce. http://zdraveahrave.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. Super článek, vystihl snad všechno!:))

    Nejraději používám jen ovoce a ořechy nebo másla s nich. Občas i nějakou kvalitní čokoládu, většinou sázím na Lindtky. Naopak mi moc nejdou kaše přeplácané 30 surovinami, kde člověk necítí, co vlastně jí.
    Musím vyzkoušet pudinky, díky za tip:)

    Teď se na trhu ukázalo ještě jednou ochucovadlo. Od MyProtein, složením to docela jde a stačí pár kapek, chuť je skvělá a intenzivní nejen v kaších. Já si ho dávám do tvarohu, protože odtučněnej bez ničeho je jen pro silné jedince:D

    Pěkný den:)

    P.S.: Nádherné fotky!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Tome! :)

      Přesně jak říkáš - někdy je méně více - a to platí přesně i u kaší. Když je tam toho moc, chutě se vzájemně bijí a člověk vlastně cítí všechno a nic zároveň :D

      Haha, vtipné, že ty kapky od myprotein zmiňuješ, zrovna včera jsem si je objednala - příchuť bílá čokoláda, tak jsem na ně moc zvědavá :) Každopádně tvaroh mi docela chutná někdy i jen tak samotný, v tomhle jsem blázen asi :D

      I Tobě přeji hezký den!:)

      Vymazat
    2. Přesně:D Nechápu, co tam pak cítí:)

      Jeee, to je super. Pak dej vědět, jak ti chutná. My máme toffee + jahodu a jsme strašně spokojení. I podle hodnocení byly tyto dvě jedny z nej:)

      Vymazat
    3. Nakonec se mi omluvili, že bílou čokoládu už nemají, takže jsem si místo toho vybrala toffee...a je to boží! :D

      Vymazat
  25. Ja ovsené kaše úplne zbožňujem a baví ma neustále skúšať nové kombinácie. V tomto článku som našla toľko skvelých inšpirácii, že budem mať čo robiť, aby som ich všetky vyskúšala... :-).
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  26. Kašičky :3 :D Já je úplně miluju, vařím si jí pravidelně každý ráno už asi dva roky. V zimě, když byly ve sklepě zásoby jablek, vedla kombinace jablka a skořice, teď, když jablka došly, tak kakao/karob a domácí kanadské borůvky ze zahrádky, které maminka starostlivě uchovala do mrazáku :D
    Mám přesně ten problém že hodinu po snídani, i když jsem po ní plná, mám pocit hladu. Jak přidáváš ten tvaroh? Studený po uvaření? A kolik dáváš vloček? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítej v klubu milovníků kašiček! :D Je super, že takhle zpracováváš sezónní ovoce :) A borůvky tiše závidím, kdybych nebyla v létě líná... achjo :D
      Jinak tvaroh přidávám studený po tom, co naliji kaši do misky :) Pořádně promíchám, takže díky tomu kaše získá ideální teplotu a dá se hned jíst :) Vloček dávám přibližně +-60g, jak kdy.

      Vymazat