pátek 20. února 2015

Keramická GIVEAWAY

Zdravím!

Vidíte, jak je dneska venku krásně? Najednou je pryč ta divná zimní- pochmurná nálada, já tu hopsám radostí a neskutečně se těším na jaro. Z vší té dobré nálady jsem dostala nápad.

Uvědomila jsem si totiž, že za celou existenci tohoto blogu, jsem ještě nikdy neuspořádala nějakou soutěž pro Vás - čtenáře. A jelikož se číslo pravidelných čtenářů dnešním dnem pohybuje nad 160 (což je naprosto úžasné, děkuji!), myslím, že je ten správný čas, abych se Vám také nějak odvděčila, že ty moje kecy vůbec čtete. 

Třikrát sláva a medaili za statečnost byste si zasloužili! 

Přemýšlela jsem tedy, jakou GIVEAWAY vlastně uspořádat. Jídlo je samozřejmě vždycky super, ale chtěla jsem něco více originálního a osobního. Kosmetiku jsem zavrhla rovnou, protože skoro ani žádnou nevlastním. A pak mi to konečně došlo - mám přeci rodiče keramiky, no ne? 

TAKŽE TO BUDE KERAMICKÁ GIVEAWAY.



A zrovna o víkendu jsem se byla podívat v naší dílně a padly mi do oka tyhle dvě krásky, které jsem mimochodem vlastnoručně glazovala (jsem to ale holka šikovná!)
Jsou to prototypy nových mističek, které nejspíš začneme vyrábět. Doteď jsme dělali pouze velké polévkové a maličké šálky, tohle je taková střední velikost - ideálně na kašičku!
Ihned jsem je tedy pasovala na snídaňové mističky! 

Říkala jsem si, že tohle je něco, co by Vám -snídaňomilům- mohlo udělat radost a našlo by to své uplatnění v kuchyni. Keramika je alespoň pro mě velmi příjemný materiál, ze kterého se dobře jí a navíc toho dost vydrží - můžete v nich dokonce péct (snesou teplotu nad 300°C) a přežijí i menší pády (takže jak říkám - jsou blbuvzdorné).


__________________________________________________________________


JAK SE ZÚČASTNIT?

Zcela jednoduše 

1) BÝT PRAVIDELNÝM ČTENÁŘEM TOHOTO BLOGU


A do komentářů napsat:


1. POUŽÍVÁTE DOMA KERAMICKÉ VÝROBKY?

2. JMÉNO (přezdívku) NA BLOGGER.CZ / GOOGLE+

3. VÁŠ EMAIL, na který Vás v případě výhry kontaktuji

__________________________________________________________________






Pevně doufám, že se Vám výrobky líbí a že nakonec doputují k někomu, komu budou dělat radost!

Hodně štěstí! :-)


40 komentářů:

  1. Tak ty jsou nádherné! Abych pravdu řekla, já si zimy vůbec neužila:( Žádná skoro nebyla a určitě bych ocenila víc sněhu, mrazů a tak - to, jak zima má být =)) A teď jsem stejně denně celý den doma/ve škole nad učením a úkoly..zpříjemňuji si dny jen jídlem, třeba právě z keramiky:-) Já jí mám moc ráda, protože tím, že zastávám obecně "přírodní" věci, tak keramiku používám nejen v kuchyni...mističky jsou boží.
    Sleduji samozřejmě už léta páně:D Jako Lucka S. a email je lucie.syslova@seznam.cz, kdyby nááhodou :-)
    Krásný den:-*

    OdpovědětVymazat
  2. Ty tvoje keramické mističky miluji, kdyby se na mě náhodu usmálo štěstí, budu skákat radostí až do stropu :)) Samozřejmě Tě sleduji už dlouho (hned jak jsem objevila, že to jde :D), protže Tvůj blog je nej nej nej! :)
    Doma mám od Vánoc jednu keramickou misku a dva keramické hrnečky, toť vše. Ale keramické nádobí miluji, takže to chci postupem času rozšiřovat :)
    Clai Re
    clairesummer123@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. jůů, krásné misky! ty umíš taky točit na kruhu? mě to hrozně baví, ale dostala jsem se k tomu jen 2x :D ale bylo mi řečeno, že mám talent, povedlo se mi hlínu krásně vycentrovat hned napoprvé a dvě malinké mističky mám už doma :)
    jinak keramiku doma moc nepoužíváme, spíš porcelán nebo kameninu. a to nevím, jestli se jako keramika počítá :D ale mám jeden svůj nejoblíbenější obří keramický hrnek (0,7 litru) a z toho piju čaj nejmíň 2x denně, takže keramiku vlastně používám hodně :)
    děkuju za soutěž :)
    mačet (ma.cet@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  5. Presne tohle mi doma chybi na ty moje ranni vlocky :D
    Keramiku doma nepouzivame, pokud ovsem nepocitam moje vlastni vyrobky, ktere vznikaly nekdy...no davno :D Naposled mama netusim odkud vytahla na vanoce katastrofalni keramicky "betlem" :D :D
    Sleduju jako Wambi a mail je barcazemkova@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, tak ty jsou super :3 a vypadají nádherně (ano ano, jsi šikula!)
    Doma používáme keramiku celkem dost, i když nádobí zas tak moc ne. Máme jen velký litrový hrnek a jeden maličký šálek na kafe. Jinak máme spoustu keramických květináčů různých tvarů a taky v pokoji mám nádhernou milovanou aromalampičku z keramiky, kterou používám skoro každý den :)
    Jinak přezdívku tu mám Barča SBF
    email: sportbfood@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsou opravdu nádherné a ty jsi holka šikovná :) Keramiku doma používáme jen minimálně..
    Přezdívka: Veru
    email: Ver.Vranova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jsou nádhernéé! :O Hrozně se mi líbí! :) Jsi šikovnáá :) :D
    Doma (jako v Česku doma :D - je to divný to teď takhle rozlišovat) máme keramických kousků pomálu, vlastně ani nevím proč!:D A úplně si pamatuju na doby, kdy jsem chodila na keramiku a vyráběla všemožné zvonečky, mističky a s hrdostí jimi obdarovávala rodinu (a doteď je s hrdostí pozoruju na poličkách :D)
    Moje přezdívka je M* (jak překvapivé,.. :D)
    email: michaelacharvi@gmail.com

    A díky, že tuhle giveaway pořádáš, je to milé :)

    OdpovědětVymazat
  9. U nás dnes bylo také krásně, na jaro se moc těším :)
    Doma máme pár keramických hrnečků a nějaké výrobky od bráchy z keramiky, ale jinak nic. Mističky jsou moc pěkné :)
    Maruška
    maruskae@email.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ježiši, ty jsou naprosto boží :* jsi šikovná a rodiče též :) a máš originální soutěž :)
    Čtenář již jsem :)
    Máme doma keramické hrnečky a i velkou mísu, ve které máma dělá knedlíky :D
    Jenny
    be-myself-zo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky, tak jsi mne přemluvila, ale v případě výhry neručím za nic :D

    Mističky se mi moc líbí a strašně by se mi hodily do kuchyně nejen na snídaně, ale i na pečení. Ráda peču :)) Jinak doma mám jen chabý jeden kousek :( se kterým peču i z něj baštím :P

    Sleduji jako kristina Čechová
    mejl: kris.cechova@gmail.com

    papa :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty mističky jsou naprosto boží, ale asi se nezúčastním. :/

    OdpovědětVymazat
  13. 1. No jistěže, babička mi pořídila keramickou misku k vánocům, která vydává ještě hodinu zvuky po tom, co v ní byla kaše :D..A taková zapékací by se mi zrovinka hodila! :)

    2. Michaela Aulická

    3.michelangelka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Tvé články čtu moc ráda a věřím, že nás je i více než 160! :) Mističky jsou úplně nádherné, pochval rodiče a sebe, krásně jsi je naglazurovala :) Takže zkusím to taky! :)

    1. Keramického nádobí už nemáme tolik, co dříve, nějak se vypařilo! Ale stále máme takové pěkné postarší hrníčky, namalované se srdíčky a malým sloníkem, jeden s červeným a druhý s modrým. Naši z nich vždy pojí kávu a kdykoliv se na ně podívám, připomíná mi, jak se mají rádi po tolika letech!

    2. Miss Nothing

    3. worldaroundmissnothing@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Fit Maddie
    fitmaddie24@gmail.com
    Jasně že používáme, z keramických mističek se nejlíp snídá kašička či cokoliv jiného :)
    A pravidelným členem jsem už hoodně dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  16. Keramická dílna mi ve škole nikdy moc neseděla. O to víc obdivuji lidi, kteří z toho jsou schopní vytočit něco praktického a pěkného. Můj největší výkon byla miska ve tvaru bubáka, takže jsem se dal raději na jiné předměty:)
    Misky vypadají skvěle, na kaše jako dělané:)

    1. Z keramiky mám několik hrknu a dvě misky, které používám na kaše:)
    2. czechfitnesscouple/crugcz
    3. czechfitnesscouple@gmail.com

    Tom

    OdpovědětVymazat
  17. Jsou nádherný, a mají mnohem větší kouzlo, než nějaké, co se jen koupí v obchodě:)
    Doma máme keramických výrobků hodně - od hrnků přes misky až po konvice na čaj a plno soch, rodiče mají kamaráda keramika, takže to často nakupujeme u něj :)

    eatrunlove@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Dostala jsem keramickou mističku na 10 narozkya, do teď ji mám a kaše z ní chutná nejlíp!! :-) Jsou na ní takové barevné roztomilé žiravky :-) Tvůj blog čtu necelý rok a patří k nejoblibenějším a tvoje članky mi často mluví do duše :-)
    Wiktoria Kowalczyk
    wiwi@kowalczyk.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Ančo! (nojo, už zase :D )

    Zrovna jsem si v týdnu říkal (jelikož mi máma rozbila mojí oblíbenou misku s jelenem po dědovi), jaký máme doma hrozný nádobí, že by to časem chtělo pořídit něco lepšího a vzpomněl jsem si na vaše řemeslo...no a pak jsem usnul, takže díky za připomínku :)

    1. Keramický výrobky samozřejmě používáme, ale řekl bych, že ještě víc ho máme ve vitrínách (kéž by to jednou mělo nějakou hodnotu). Mističky mám teda hlavně na zeleninový saláty a na oříšky, pač kašičky nemůžu, no a na to by byly tyhle ideální :)
    2. filipkaran
    3. filipkaran@tiscali.cz
    4. A vůbec, co takhle někdy zajít na kávu (vim, že toho máš před maturou dost, ale kdyby náhodou), docela bych po půl roce zase poklábosil live.

    Měj se fajn :)

    PS: Misky vítězům, čest poraženým!

    OdpovědětVymazat
  20. 1.) Z naší rodiny používám keramiku jenom já a naprosto ji miluju. Bohužel všechny mističky, co máme jsou na kaši moc velké. :/
    2.) Maestra
    3.) 1kmaskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. 1) Co se týče nádobí tak nepoužíváme - žádné nemáme :( ale máme doma nějaké předměty, které jsem sama vyráběla..:D rači no coment:D
    2) Perrie
    3) the-biggestfear@seznam.cz

    Ke komentáři u mě na blogu: strašně moc ti děkuju!!! vím, že sis tím taky prošla a tvá podpora je pro mě velikou motivací! je to dost náročné, a proto chci ted vše udělat proto, abych se vyléčila! ted asi 3-4 dny jím i nezdravé jídla (čokoládu, perník, atd..) - jako samozřejmě jen je jedla i předtím, ale ne tak často :D a musím říct, že už se tolik nebojím. Asi to není úplný ideál a ráda bych jedla zdravě atd.. ale upřímně? když jsem jedla zdravě, tak jsem přibrala a trochu mi to pomohlo, ale ted, za ty 3 dny vidím celkem pokroky! ty jsi jedla zdravě, a nebo i nezdravá jídla? :)

    OdpovědětVymazat
  22. Aww ty mističky jsou boží! :))
    1) Mám takový dojem, že něco málo ano. Vázy třeba :D Dřív jsme všechny děti chodili do výtvarky a tam jsme něco tvořili docela často, takže doma máme nějakých keramických postaviček a různých patvarů celkem dost, ale používat se to asi nedá :D Ale třeba na zahradě máme vystavenou keramickou žábu a zmutovaný mega brouky, moooc pěkný to je :D
    2)Elin Da
    3)licocka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. 1) Keramické výrobky doma používáme-některé jsme dostali od jednoho příbuzného keramika, další jsou jako vkusnější suvenýry z Francie a nakonec hodně z nich jsem sama uplácala :D . Máme nejrůznější vázy, misky, květináče, džbány, slánky, cukřenky...mám je moc ráda, pokud jsou udělané vkusně a mají hezké vzory a správně vybrané barvy, jsou hezčí a příjemnější, než nějaké železné nebo skleněné nádoby.
    2)EliškaK
    3)eliskakonupkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj :-) po návratu z lyžáku hezká zpráva ;-) blok sledují pravidelně a mam v oblíbených :-) mističku na kaši mám také keramickou...dělenou vlastnoručně v dílně na Slovensku (hned se z ní lépe snídá :-D) a email lien307@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. GFC Anna Vágnerová
    keramický výrobek mám doma pouze jeden - a to vázu...ale tyhle mističky vypadají skvěle :-)
    anna.vagnerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. 1. Keramické výrobky máme doma hlavně v podobě květináčů a sem tam nějaké vázy, jinak moc ne. Ale babička mi koupila na trhu nádhernou ručně malovanou keramickou mističku a ta stala snad mým nejoblíbenějším kouskem nádobí(na snídaňovou kašičku je jako dělaná!). Líbí se mi, že je prostě taková jiná (ale krásná) a je to zkrátka znát, že neprošla nějakou sériovou výrobou a že na ní někdo zanechal kus lidské práce!:-) Hrozně se mi líbí, že se vaši věnují takovému řemeslu a tleskám jim, vyřiď jim můj obdiv!:-)
    2. Ký
    3. bernatok91@gmail.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Týjo, jsi šikovná, já jsem chodila do keramiky něják na prvním stupni a moc mi to nešlo no :/ :D
    1.Máme pár misek a hrnků :)
    2. Domilla
    3. domushqa@email.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Teda ale toto je moc příjemná giveaway. :-)
    1. Já používám nejčastěji jeden keramický hrneček od kamarádky, který koupila na místních trzích. A musím říct, že mám pro něj velkou slabost. <3
    2. Kriss
    3. fitkriss@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. 1. Asi je to divné, ale doma nic keramickýho nemáme :D Ale bylo by super, nějakou takovou keramickou mističku mít :) Už hodněkrát jsem si chtěla zkusit něco upéct v troubě, třeba pečenou ovesnou kaši, jenže nemám žádnou mističku, kterou bych mohla dát do trouby :D
    2. ZuzQa Mark
    3. zuzana.markova@mujmail.cz

    OdpovědětVymazat
  30. 1. Máme doma pouze jeden keramický hrnek, ale jen na výstavu :D
    2. Zuzana Růžičková
    3. susanruze@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj, z keramiky máme doma akorát 2 mističky a nějaké hrníčky. Ale nejsou určitě tak roztomilé, jako jsou ty tvoje! Sleduji tě jako Daisy a můj mail je Govana@seznam.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Sleduji jako Daysy (days-of-daysy.blogspot.com), mističky jsou nádherné, miluji takovou ruční práci, z keramiky máme tuším zatím jen jeden hrníček, ale to je tím, že bydlím pryč od rodičů teprve přes rok a ono chvilku trvá, než si člověk udělá dokonalou domácnost podle sebe. :) Takže tyhle by se mi moc líbily! Můj email je D.a.y.s.y@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Jednu jedinou mističku na ovesnou kaši jsem zrovna nedávno rozbila. Nová by se hodila :)
    Jarka R.
    jararuze@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Jeee, ty jsi šikula, je to nádherný :3 Já keramiku miluji, dokonce jsem i několik let chodila na kroužek keramiky :) Snídani mám nejradši z keramických mističek, od kamarádky jsem dostala nedávno takovou krásnou červenou i s hrníčkem, dělám si do ní speciální snídaničky, když mám čas :D Další by se ale více než hodila, není jich nikdy dost (zvlášť taková dokonalá a tebou dělaná :3)
    Jméno: Jaru Říhová
    e-mail: jarca.rihova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. A jak ja rikam, misticek a hrnecku neni nikdy dost:) a proto uz je nemam skoro kam davat a presto hledam, kupuji, stradam a nemam dost:D
    Linda Prochazkova (Delfa)
    prochazka.linda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Tak ty mističky musím mít! :D

    1. Používáme, ale spíše ne ozdobu, jako dekorace :-) Ale možná, že by se tu nějaký ten hrneček našel.
    2. Verča
    3. weru210@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Jelikož jsem teď své oblíbené blogy dost zanedbávala, tak by mi bylo pěkně trapný účastnit se soutěže. Ale nedá mi to a musím pochválit ty krásné misky, jste moc šikovní! :) Já mám doma asi pouze párek hrníčků, které ale zbožňuji nadevše - jsou z chráněných dílen a každý je jinak šišatý a přesto kouzelný. Miluji to jejich kouzlo nedokonalé dokonalosti :)

    Tak držím palce výherci!

    OdpovědětVymazat
  38. Moc se mi líbí tenhle nápad, konečně někdo taky věnuje něco, do čeho dal kus sebe, mystičky jsou moc pěkné, akorát na ovesnou <3
    1. keramiku máme doma spíš na ozdobu, například kaši jím z rendlíku, mám totiž štěstí na rozbíjení :D ale pokud je tahle kráska blbuvzdorná, zní to jako moje druhá polovička, budoucí, třeba?
    2. Kate Pierce
    3. katepierce@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Tak s takovou mističkou by bylo ráno zase o něco krásnější O:-), žádnou keramickou nemám a jak jsem tak pročítala komentáře, doma máme keramiku také spíše na ozdobu :)
    Zdraví terione, ripovat@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Ty jsou krásné! Doma používáme, protože malá sestřička chodí na keramiku a hodně ji to baví. :D
    netty.vanity@gmail.com
    Netty Vanity

    OdpovědětVymazat