středa 25. března 2015

RECENZE - Gorilla RAW protein + RECEPT - proteinové minicheesecaky

Zdravím!

Tak nakonec se přeci jen nějaký ten článek objevil. Vůbec nestíhám, ples už v pátek, nemám nic, nevím nic, nechápu nic, jsem v prdeli. (:D) Dobře, to byl takový výlev na úvod, zapomeňte, že jste to četli. Každopádně vydržte, příští týden to snad bude trochu klidnější a já mám pro Vás připraveno mnoho témat.
Naštěstí jsem zrovna tenhle článek měla již hezky předpřipravený. Tak jdeme na to:

Dnes jsem si pro Vás připravila menší recenzi na produkty firmy Gorilla Fitness, které jsem měla možnost vyzkoušet.


A rovnou i s receptem!


 Předpokládám, že většina z Vás již o této firmě slyšela. Jedná se o e-shop, který je veden odborníky v oboru fitness a nabízí řadu produktů - od suplementů až po různé tréninkové pomůcky. V nabídce naleznete jednak jejich privátní výrobky Gorilla, ale také další skvělé produkty.

 Celkově na mě působí koncept Gorilla Fitness velmi sympaticky.
V podstatě se snaží vyjít zákazníkům co nejvíce vstříc, poradit jim s výběrem a zajistit jim kvalitní zboží. Co je úplně bezvadné, je doprava po celé ČR zdarma.

A teď již k samotnému výrobku - Gorilla RAW proteinu.




Výrobce v popisu produktu uvádí: ,,Všestranný a vysoce účinný proteinový matrix pro rychlou regeneraci po tréninku a ochranu svalové hmoty při spalování tuků.
Gorilla Raw Protein neobsahuje umělá sladidla a díky přidanému L-glutaminu a micerálnímu caseinu ho lze efektivně použít i jako noční protein."

Líbí se mi všestranné využití tohoto proteinu, lze ho užívat i večer po tréninku, když už do sebe nechcete cpát těžkou večeři. Navíc mě potěšil složením - obsahuje pouze sladidlo sukralózu, takže se nejedná o žádnou šílenou chemii. Další bod k dobru je fakt, že obsahuje také BCAA, takže se netřeba bát o dostatečnou regeneraci a ochranu svalů. 

Jelikož nejsem žádný ,,proteinový odborník", hraje pro mě při výběru proteinu klíčovou roli především chuť. A tento bod splnil Gorilla RAW protein na jedničku. Protein de dobře rozpouští a nepění. Na můj vkus je trochu sladší, takže jsem prostě přidala více vody/mléka.

Jako první jsem ochutnala příchuť čokoláda. Protein jsem promíchala pouze ve vodě a i tak byl dobrý. Nesedla jsem si z něj na zadek a něco mi tam úplně nehrálo, ale chutnal mi. Hlavně jsem necítila tak výraznou chemickou pachuť, s kterou mám například problém u svého proteinu od Scitec.




Abych protein otestovala se vším všudy, rozhodla jsem se z něj vytvořit proteinovou placku.

Smíchala jsem 50g vloček, 25g proteinu, přidala vajíčko, lžičku prášku do pečiva a trochu mléka. Opekla jsem na pánvi z každé strany cca 2-3 minuty. 

Ozdobila jsem jogurtem, banánem a mandlovým máslíčkem. A BYLA TO NAPROSTÁ LAHODA!

Takhle mi čokoládový protein chutnal mnohem více.



_______________________________________________________________________

Druhou příchutí byla vanilka, která mě oslovila o poznání více. Protein jsem tentokrát smíchala v mléce a chutnalo to jako vanilkový milkshake nebo taková ta mlíčka, co se prodávala na základce (:D). Až mi bylo líto, že je v balení jen 50g.

Trochu jsem vanilky bála, protože většinou mi všechno vanilkové chutná děsně chemicky, tady se ale nic takového nekonalo, vůbec žádný chemický ocas jsem necítila. A to jsem mlsný jazýček a mnohdy mám s chemickou pachutí problém i u výrobků, ve kterých ostatní necítí nic podezřelého.




Přemýšlela jsem, co ze zbytku proteinu vytvořit a nakonec padla volba na proteinové minicheesecaky, které byly absolutně famózní. Při jejich tvorbě jsem těžce improvizovala, ale nakonec to dopadlo nad očekávání dobře!




Na proteinové mini-cheesecaky budeme potřebovat:

Náplň:
• vaničku odtučněného tvarohu (250g)
• 25g (odměrku) proteinu (vanilkový Gorilla RAW protein)
• mléko (použila jsem Alpro kokosové)

Krusta:
• 4 lžíce ovesných vloček pomletých na jemno
• 3 lžičky kokosového oleje
• lžičku medu

POSTUP:

• smícháme suroviny na krustu (kokosový olej je třeba nejprve rozpustit)
• naplníme dno formy (já měla 4 muffinové košíčky) cca 2 lžičkami směsi a pořádně umačkáme
• pečeme v troubě na 180°C po dobu cca 5-8 minut

• smícháme tvaroh s proteinem
• dle konzistence dolijeme trochou mléka
• plníme formu s předpečenou krustou náplní do 3/4
• pečeme v troubě na 180°C přibližně 25 minut (dokud tvaroh na povrchu nepopraská)

Nejlepší  jsou druhý den, hezky uleželé přes noc v ledničce.



Celkově jsem byla s Gorilla Fitness RAW proteinem velmi spokojená a klidným srdcem ho mohu doporučit. Dle mého názoru se jedná o kvalitní výrobek za přiměřenou cenu. 
Jejich e-shop je navíc přehledný, komunikace probíhala naprosto v pořádku a je vidět, že se snaží co nejvíce vyhovět požadavkům zákazníků.

Až se příště budu rozhodovat, který protein si pořídím, nad tímto výrobkem rozhodně popřemýšlím.

A co Vy? Ochutnali jste již produkty Gorilla Fitness? A byli jste spokojení? 

19 komentářů:

  1. Taky je mám, jsou chuťově fakt parádní! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem u Tebe na recenzi :) Fakt mě mile překvapili.

      Vymazat
  2. Ty čízský dorty vypadají krásně. :D
    Já bych vždycky všechno chtěla zkusit a pak se musím mírnit aneb "K čemu ti bude protein, nejseš žádná fitnesska!" Takže jsem měla protein jen jednou, byl vanilkový a taky jsem čekala chemku, ale byl super, krásně voněl. :)
    Teď mě hodně zajímají ty ochucené kapky bez kalorií (flavdrops).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jee, na Prostřeno a chéésekáke jsem úplně zapomněla :D
      Já se tomu bránila ze stejného důvodu, říkala jsem si, že přeci nejsem fitness maniak, takže nemůžu kupovat protein. Pravda je, že je to ale nejlepší svačina, když člověk nestíhá. A taky dobře chutná, co si budeme povídat :)
      O Flavdrops budu psát zase příště...ale už teď prozradím, že jsou dle mého názoru geniální. Mám toffee a nemůžu proti nim říct ani slovo :)

      Vymazat
    2. Sakra, začínám šetřit. :D Díky za info. :)

      Vymazat
  3. vieš čo je škoda? pišeš o tom, že nemáš rada tie fitness záchvaty a to, čo sa okolo toľko rozmohlo všade u dievčat, takú tou fitnessáckou posadnutosťou a sama medzi ne ale zapadáš, už aj u teba sa na IG objavujú obľúbené selfie z posilňovne a vôbec si veľa prešla na fitness a teraz už aj proteíny a už sa to vezie ... je to škoda, tvuj blog patril k tým kam som chodila rada, ale keď už aj ty to berieš takto. mrzí ma to.
    El

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee,na tohle jsem přesně čekala,až se někdo ozve:) přečti si příspěvek Par týdnů Zpátky-o tom,že každý máme právo na změnu:) Nemyslím si o sobě,že bych byla posledla "fitnessacka ",tady se o posilovně všeho všudy objevil jeden článek. A poznámka se selfies je až absurdní. Pardon, ale po celou existenci mého instagramu jsem pridavala plno selfie z domova,z běhu,pp cvičení,ve škole...a to Ti nevadilo. Jakmile se t ovšem objeví jedna (:D) z posilovny,už je probléM. Proteiny ani silový trénink nikomu necpu, stále mám rádá také běh, domácí cvičení A Zdravý přístup. Mrzí mě,že to takhle vnímás.

      Vymazat
    2. očividne si sama protiřečíš, škoda je len to, že tvoj blog už je ako tucet ostatných posadnutých ..

      Vymazat
    3. Nikdo Tě nenutí ho číst ;)

      Vymazat
  4. Souhlas s El. Vendy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vás názor Vám brát nebudu:) všem se nezavdecim. Domácí cvičení a starý systém už mi tak nevyhovoval a ztrácela jsem motivaci, v posilovně se cítím fajn:) nebudu to tlačit a zůstávat na jednom bodě jen proto,že se Vám to líbí:)

      Vymazat
  5. S Gorilla nemám zkušenost, ale četla jsem na to mnoho dobrých recenzí :) Vypadají dobře, kor s tím, že mají o něco lepší složení díky BCAA. Mám v plánu zkusit :)
    Jinak cheesecake...geniální nápad! Vyzkouším ;)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. tak o tomto slyším poprvé :) vypadá to dost dobře! a mák určitě přidej. chutnalo to skvěle :3

    OdpovědětVymazat
  7. i já se musím přidat k El, už delší dobu sem zpozorovala, že se takovými těmi povídacími články snažíš spíš zavděčit čtenáře, oslovit je, protože víš, že oni to tak vidí a zahrnou tě samejma pozitivníma reakcema, ale každý přitom vidí,že co píšeš, že není důležité je pro tebe přitom zássadní a kdyby ne, nebudeš se tak hnát za postavou,chlubit se cool proteiny (které stejně vždycky posílaj zadarmo,jen aby se o nich hezky napsalo:D) a řešit každou kalorii a gramy...možná je jen na čase si to sama uvědomit a přiznat si to,i když se ti patrně nechce..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítej v klubu Odborníku na Anču. :-)
      Jelikož se snažím být slušná, tak to dál komentovat už nebudu. Evidentně mě znáš daleko líp, než já samu sebe ;D

      Vymazat
  8. Aničko, ty předchozí komentáře naprosto ignoruj, nemusíš nikomu nic dokazovat..:-)
    A co se týká proteinu-i když sportuju hodně, řekla bych, že zatím nejsem ve fázi, kdybych protein potřebovala, ale až se to jednou naskytne, rozhodně zkusím vyzkoušet tento...

    Měj se krásně a užij si maturitní ples! ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Ančo!

    O firmě Gorilla slyším prvně a věřim, že Gorilla RAW protein může chutnat opravdu dobře, ačkoliv díky obsahu hydrolizovaného kolagenu se mi tomu moc věřit nechce, ale když se podívám na složení, tak mi to přijde jako dost předražená sranda. To, že je kolagen na druhém místě hned za syrovátkovým proteinovým koncentrátem znamená, že ho tam nejspíš je opravdu hromada a to jen kvůli tomu, že si tak čeští výrobci nahánějí procenta bílkovin na úkor kvality. Kolagen má totiž biologickou hodnotu jen 25, naproti tomu syrovátkový protein má hodnotu 100, takže je to trochu okrádačka. Plus ten název RAW mi přijde taky trochu mimo, ale v RAW stravě se moc neorientuju, tak se třeba mýlim. Každopádně za takový peníze bych si dokázal vybrat určitě lepší variantu, obzvláště co se složení týče. Taky jsem nedávno chtěl zkusit neznámou firmu a objednal jsem si jejich 85% protein a sojový protein a bylo to to nejhorší co jsem zažil. Vždycky jsem se na protein těšil, ale v tomhle případě to byly každý den chvilky utrpení, hrůzy a zmaru. Jednání se zákazníkem měli taky na jedničku, ale co jiného jim zbývalo, když výrobky stály za starou bačkoru...Nechci ti to nějak hanit(což už se bohužel stalo), ale asi bych se v případě suplementů držel ověřených značek, které vydělávají na početné základně zákazníků a nemusí kvůli penězům šidit výrobky. Jo a na hatery nadále kašli, obzvláště když jsou z Maďarska :)

    Hezky si zaplesej a měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Filipe,

      mrkni na toto... to co říkáš je částečná pravda, bohužel. Souhlas, kolagen samotný je shit, ale v určitém % v produktu je OK, naopak obsahuje nedostatkový aminokyseliny.

      BTW. o biologickou hodnotu sice jde také, ale není to ukazatel kvality a toho co využiješ, ale naopak spektrum aminokyselin.

      Více zde: http://blog.gorilla-fitness-eshop.cz/kolagen-nejen-ve-sportovni-vyzive/

      Už jen to, že nás někdo recenzuje znamená, že chuťově i stravitelností je to velmi v pořádku. A hnusně to nechutná, protože tam hromada kolagenu právě není. Ale chápu postoj, protože to tak dělá většina firem, o tom žádná.

      Rád bych však, kdyby si nás otestoval a udělal si vlastní zkušenost, než začneš odsouzet. Dělám to od určité doby také, nejdřív testuji, pak na základě zkušenosti recenzuji.

      Díky a měj se fajn.

      Vymazat
  10. firmu neznám, ale jsem ráda, že už o ní vím ;)
    www.andie-chambers.com

    OdpovědětVymazat