neděle 1. března 2015

Vyhlášení GIVEAWAY + Příběh z posilovny

Hezkou neděli Vám všem!

Na dnešní den jsem slíbila vyhlášení Keramické GIVEAWAY. Mimořádně svůj slib držím a sepisuji tedy článek. Zázrak! Kdo mě trochu znáte, moc dobře asi víte, že třeba s e-maily je to se mnou věčná potíž a vždy mi hrozně dlouho trvá, než odpovím. Navíc naslibuji hory doly, co všechno bude - a pak není nic, protože nestíhám (a nebo spím.)

Musím říct, že jste mě neskutečně potěšili komentáři a obecně velkým ohlasem - doufám tedy, že se Vám keramické výrobky líbily a že výherce z nich bude mít nejen radost, ale také užitek!

Když už je řeč o tom výherci...



Fánfáry prosím! 





Výhercem (nebo spíše výherkyní) se stává komentář číslo 4 - MAČET.

A vyhrává tyto dvě mističky!


Mačet moc gratuluji a Vám všem ostatním děkuji za účast! 
A nezoufejte, brzy zase něco podobného uspořádám. 

Aby bylo hlasování maximálně spravedlivé, použila jsem randomiser na stránce random.org. 
Výherce bude kontaktován ještě dnes na e-mail, abychom se domluvili na poslání ceny. 


__________________________________________________________________

To by bylo k soutěži vše. Ráda bych se s Vámi ale ještě o něco podělila - o dnešní příhodu z posilovny. 


Je kolem půl jedenácté dopoledne, s drsným výrazem si to štráduji po gymu (vidíte, už zapadám, už používám jejich slang!) a najednou mě něco oslepí. Jakási silná růžová záře doplněná o propalující platinovou. 
Chvíli mžourám a marně se snažím identifikovat objekt stojící přede mnou. Konečně si oči zvykají a vidění začíná být jasnější. U stojanů na dřepy v celé své kráse velmi intenzivně špulí zadek poněkud spoře oděná blondýnka. 

A já si říkala, proč se celé mužské osazenstvo dívá jedním směrem.

Na jejím perfektním make-upu není znát byť sebemenší známka toho, že by cvičila nebo se náhodou potila. Vlasy má upravené takovým způsobem, že přemýšlím, zda náhodou do toho fitka nešla rovnou od kadeřníka. 
No nic, každý jsme nějaký. Přecházím to s úsměvem, radši si hledím svého a zalézám mimo dohled místních pánů, abych v klidu mohla dělat výpady. 

Problém nastává, když si takhle v klidu sedím na lavici, dělám tlaky na ramena (a v zrcadle pozoruji, jak se mi ty svalíky zatínají a připadám si jako Rambo, ohoho!) a do místnosti znovu přitančí ono blonďaté nadělení, tentokrát jen v pidi kraťáscích a sportovní podprsence a v doprovodu své stejně blonďaté kamarádky s foťákem.
Za hlasitého hihňání se začnou vzájemně fotit a pak se samozřejmě přesouvají k zrcadlu, aby udělaly nějaká kvalitní selfíčka. V tom si všimnou toho upoceného funícího cosi - alias mě - která jim evidentně překáží v záběru. 

Cítím, jak se mi do zad zapíchávají rozzlobené pohledy jako maličké špendlíky. Jak jsem se opovážila jim narušovat jejich moment slávy?! Ony sem přišly honit lajky a nechtějí, aby jim nějaká cvičící vobluda hyzdila fotku. 

Se slabým povzdechem beru ručník a činky a přesouvám se do jiné části, kde těm dvou princeznám překážet nebudu. 

,,Počkej, ještě zboku, tak vypadám hubenější!" U toho zaujímá postoj ala bikinka. 

V tom mi to dochází. NO JASNĚ! Tahle slečna totiž určitě cvičí už celý měsíc, takže se logicky chystá na soutěž. Sice vypadá spíš jako tyčka potažená kůží než fitness girl, ale to už je jen detail. Hlavně že si bude moci koupit ty růžovoučké třpytivé plavečky a všem to ukázat!


Achjo. Asi jsem divná. Nebo jsem zaspala dobu? 


28 komentářů:

  1. Haha, to je neskutečný!:D
    Blonďatá sice jsem, občas si to do gymu (:D) nakráčím v tom nejrůžovějším tílku nebo legínách.....ale tím veškerá podobnost s tímhle stvořením končí :D Takový lidi fakt nikdy nepochopím, ale hlavně, že tam pak padne nějaký to #trainhard :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak proti růžové též nic nemám, ale co je moc, to je moc:D
      Přesně tak, asi se snažila dodržet to heslo ,,look like a beauty, train like a beast" :D

      Vymazat
  2. ale no tak.. přece není potřeba urážet blondýnky (mě) :DDD jako tyto holky upřímně nechápu...že se jim chce vyhazovat peníze za vstup, když se pak celou dobu se jen fotí :D a ještě se budou divit, že na ně kluci čumí, když jsou skoro nahé ne? :D kam ta doba spěje!

    jinak výherkyni gratuluju:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pardon, možná jsem trochu zaujatá :D :D
      Já to prostě nikdy nepochopím...Hlavně si pak stěžují, že na ně ti chlapi čumí...tak co sakra čekají? :D

      Vymazat
  3. Lool, vyhodit nějaký ten peníz za selfíčka v posilovně? Bitch please :D :D Někteří mají hroznou logiku ty brďo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Dobrá investice, to se vyplatí víš co.

      Vymazat
  4. Gratuluji výherkyni :)
    Boze, to musel být zážitek na celý život :D nechápu, že je to baví ... Diliny. Mě to připadá jako takovýto obrázkový "Chodím do posilovny každý den" říká hubený kost a kůže kluk. A na to mu odpoví [Švarcenegr] "A zkoušel jsi tam i posilavat?"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Haha, to mě pobavilo. No, tahle tam rozhodně posilovat nešla...možná tak svoje EGO :D

      Vymazat
  5. To poznám :D Selfie pred (!!) tréningom pri stojane na drepy, hneď odkráčanie na pás, po 20 minútach abduktory a skracovačky = gym time. Ale úprimne mi to vôbec nevadí, niektoré holky mi pri činkách vadia stokrát viac ako chlapi čo cvičia bicepsy v klietke. Oveľa radšej mám mužsú spoločnosť, ak vôbec nejakú. Poslednú dobu si pripadám v posilke ako v inom svete, ja a hudba a totálne sústredenie na cviky. Nevnímam okolie, len sa občas zarazím, že si poriadne nahlas vzdychnem či sa prichytím, že spievam :-D Milujem to, veď to poznáš určite.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Neuvěřitelné, co tam některé slečny dokážou předvést. A souhlasím, já tak nějak celkově v životě lépe vycházím s muži, alespoň mám takový pocit :D
      Jak to popisuješ, už se tam zase těším :D

      Vymazat
  6. :D No já myslím, že z těch dvou bloncek bych byla stejně "nadšená" jako ty! :D Udělat si jednu fotku - OK, ale tohle je moc!!!! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to jsi mě dostala :D Moc pěkný příběh, škoda, že krutá realita :D Jéje, kde se tito lidé berou :D Být tebou tak tam sedím a schválně se ani nehnu, jen ať jim to selfie pěkně ozvláštníš :D

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Realita to byla hodně krutá :D Popravdě jsem chvíli uvažovala, že budu dělat naschvály, ale pak jsem došla k tomu že mi to za to nestojí :D

      Vymazat
  8. :D :D tyhle děvčata zbožnuju ! kdyby aspon nepřekážely! co mě ale udivuje ještě víc je, když se takhle chovají chlapy.. to se pak člověk už opravdu v posilovně bojí, když si tam nějaký bodybuilder svlíká triko každé 2 minuty aby se mohl nakroutit před fotákem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Tak u chlapů jsem to naštěstí ještě neviděla. Až něco takového přijde, asi si zaplatím lístek na Mars a balím to tady.

      Vymazat
  9. Achych ouvej, proto si radši zalezu zacvičit k nám na půdu, kde mě můžou sledovat (snad) jen pavouci, než abych čelila takovýmto nástrahám! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Stokrát radši pavouky-a to je nesnáším- než tohle! :D

      Vymazat
  10. děkuju moc! na mističky už se hrozně těším a hned zítra naklušu do lidlu udělat pořádný zásoby na všechnn ty kaše, co si do nich budu vařit! :)

    a k posilovně.. konečně máme ověřeno důvěryhodnými zdroji, že opravdu existují lidé, kteří se do posilovny jsou jen vyfotit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost, že máš radost! :)

      :D Máte to z první ruky no. Také jsem nechtěla věřit tomu, že to fakt existuje. Bohužel ano :D

      Vymazat
  11. I když jsem selfie zkoušela vždycky dopadlo hrozně!!! :-D proto se radši přední kamerou vůbec nefotím :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Gratuluju výherkyně a tiše závidím :D
    Ten příběh mě pobavil. Ty lidi jsou fakt komický. A taky trapný, protože chodit do posilovny jenom proto, aby se tam vyfotily, to je opravdu kravina :D

    http://because-i-love-food-and-fitness.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba příště bude štěstí přát :)
      :D Kravina a hlavně vyhazování peněz. Ale tak každý svého štěstí strůjcem, že ano :)

      Vymazat
  13. Ahoj Ančo,

    předně gratuluji výherkyni. No a teď k těm pipinám. Přesně tohle je jeden z mnoha důvodů, proč do klasický činkárny chodím jen když je "můj gym" zavřenej a to ještě s nechutí, protože tam právě hrozí spatření nějakýho takovýho přízraku :D K nám na kruháče chodí spousta pěknejch holek, ale choděj tam dřít a potit se a je s nima sranda, nikdo nikomu nezabírá místo a že by si tam někdo dělal selfíčko, to jsem naštěstí ještě nezažil...víceméně protože tam na to neni čas :D

    Takže ti přeju míň dementů v posilovně(i v životě) a měj se fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Filipe,

      Pipina je přesné označení pro ten... jev, co jsem viděla :D Musí být bezvadné, když máte takhle fajn partu, kde jsou všichni v pohodě a chodí cvičit s jedním cílem - aby si opravdu zacvičili. :) V tomhle mě láká crossfit - prý tam chodí super lidi :)

      Díky, ráda bych, aby těch dementů bylo o něco méně:D Také se měj hezky:)

      Vymazat
  14. To mě pobavilo :D U nás v gymu jsme zatím nikoho takového nezahlédla...Ale i tak tam někteří platí jen za to, že si jdou pokecat (ženských tam moc není, spíše chlapi - a ti kecají pořád :D ). Ale je tam jedna blondýna, která tam chodí nepravidelně od začátku roku - cvičí s trenérem (který trénoval i mě), když pak člověk vejde do šatny, je to tam jak v parfumerii, nakrucuje se před zrcadlem jak ani nevím co :D A mám pocit, že trenéra i nabaluje (a to je tak o 15 let mladší než ona, minimálně :D ). No, prostě no comment :D
    http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat