čtvrtek 11. června 2015

Konzerva experimentuje - novinky v kuchyni 0.2 - Nutspread, Questbar a další

Zdravím,

Hlásím se s dalším článkem, tentokrát pozitivněji laděným. Protože jakmile jde o jídlo, je vše pozitivní!

 Poslední článek tohoto typu jsem napsala zhruba před rokem, což jasně dokazuje, jak moc ráda v kuchyni experimentuji a zkouším nové potraviny. A vůbec netočím dokola vločky, banány a tvaroh. Teď v létě ještě přibyly jahody, bachaaa!

Ovšem poslední dobou jsem se neskutečně odvázala a vyzkoušela hned několik nových potravin.



Začneme nákupem z drogerie DM, kam často a ráda chodím na různé dobroty. Jejich cena je většinou vyšší, ale jednou za čas - za odměnu - si to člověk může dovolit.

Tentokrát jsem sáhla po 3 novinkách.

MANDLOVÉ MLÉKO
Hrozná dobrota! Tahle rostlinná mléka mají své místo v naší ledničce již nějakou dobu. Rozhodla jsem se jimi občas nahrazovat klasické mléko a zjistila jsem, že mi po nich není tak těžko. Kávu piji již pouze s rostlinným mlékem. Od Alpro jsem vyzkoušela ovesné, které bylo dobré, ale na mě málo výrazné, kokosové, které mi moc chutnalo, a právě toto mandlové, které je mým nejoblíbenějším. Má příjemnou oříškovou chuť a dá se pořídit ve sladké i neslazené verzi. Můj mlsný jazýček preferuje sladkou, ale i neslazená je moc dobrá.

LILKOVÁ POMAZÁNKA
Nebe v puse, doslova! Upozornila mě na ni spolužačka, a tak putovala do nákupního košíku. Musím říct, že jsem dlouho takhle dobrou pomazánku nejedla. Najdete v ní kousky zeleniny, je výborně ochucená a krásně voní. Musela jsem se držet, abych ji nesnědla najednou, ale stejně se u nás déle jak 2 dny neohřála. Mňam, zase pro ni někdy musím zajít! Od stejné značky jich mají v nabídce více, časem chci ochutnat i další druhy. 

ALPRO DEZERT
Pro většinu z Vás asi žádná novinka. Také jsem tyto pudinky znala, ale jen ve vanilkové a čokoládové verzi. Když jsem objevila tuhle sušenkovou, věděla jsem, že ji musím mít! A nezklamala. Chutnala mi ze všech příchutí nejvíc, zkrátka jako speculoos sušenky, které jsou zkrátka vynikající.
Ideální je tímto pudinkem přelít lívanečky nebo ovesnou kaši.




Jednou jsem takhle při nákupu sportovního oblečení dostala hlad. U pultu měli vystavené tyto Chimpanzee tyčinky, tak jsem sáhla po zvláštní příchuti - chocolate espresso. A neudělala jsem chybu. Sice na mě bylo možná trochu sušší, nicméně chuť výborná, nebyla přeslazená, což jsem opravdu ocenila. A kombinace čokolády a kávy chutnala parádně. Určitě od nich zkusím i další příchutě.




V DMku mají skvělé pomazánky, říkala jsem si... Tak zkusím tuhle tofu paštiku s bylinkami. Ehm. Nikdy víc. Nevím proč, ale už po otevření jsem tušila, že tohle nebude nic pro mě. A skutečně - nemohla jsem ani dojíst ten jeden namazaný knackerbrot a paštika putovala do koše. Ani u ostatních členů domácnosti neobstála. A to mám tofu moc ráda. Tahle paštika mi ale něčím zkrátka nesedla.





Tak už i já jsem podlehla a objednala ty veleslavné a stokrát opěvované QUESTBARS. V příchuti peanut butter supreme a cinnamon roll.
No...
Upřímně jsem čekala víc. Daleko víc.
Víc mi chutnala asi skořicová rolka, nicméně ve finále bych řekla, že chutnaly hodně podobně, ne-li téměř stejně. Neseděla mi ani příliš žvýkavá, tuhá a taková divně suchá konzistence. A nemohla jsem si pomoci - cítila jsem tam takovou umělou pachuť, která mi zůstala na jazyku ještě dlouho.
Zkrátka nějak nechápu, co na nich všichni vidí, ale jak se říká: sto lidí, sto chutí.
Já zůstanu u svých milovaných proteinovek z DM.





A to nejlepší na závěr - OŘÍŠKOVÉ KRÉMY NUTSPREAD.
O této menší, rodinné firmičce jsem již slyšela, převážně samou chválu, a tak jsem zavítala na jejich e-shop. No a okamžitě byla v ráji. Po dlouhém rozhodování jsem si objednala 3 menší ochutnávací balíčky.

Vybrala jsem si :

100% mandle
Úžasná záležitost! Byla to má první zkušenost s mandlovým máslem. Ze začátku jsem z něj byla rozpačitá, přišlo mi moc hořké a nepříjemné v puse. Ale po pár lžičkách jsem mu zcela propadla. Zvlášť v ovesné kaši je geniální, stejně tak na lívancích či v tvarohu. Určitě budu objednávat ve větším balení.

Lískooříškové máslo s třtinovým cukrem
Také velká dobrota. Někdo to přirovnává k nutelle, mně to tedy nutellu nepřipomínalo ani vzdáleně, nicméně chuť byla zkrátka skvělá. Nejvíc mi chutnalo jen tak samotné a nebo v tvarohu. Jediné, co mi vadilo, bylo křupání cukru v zubech, ale s tím se musí počítat.

100% kešu 
Tohle máslíčko mě také nadchlo a časem objednám větší balení. Chutnalo mi podstatně více než to od myprotein. Přišlo mi takové víc voňavé, výraznější a příjemnější v puse. Hodí se skvěle do kaší, tvarohu i na chleba.

Celkově mě oříškové krémy Nutspread hodně bavily a určitě jsem u nich neobjednávala naposled.

______________________________________________________________

Tak a to je vše. Pro tentokrát končím s experimenty. Uvidíme se zase za rok!

40 komentářů:

  1. Nejvíc mě tedy lákají oříšková máslíčka, mlíčko a chimpanze! Teda na tu chimpanze koukám už dlouho a ještě jsem se neodhodlala vyzkoušet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ji zkus, až budeš mít možnost, mně moc chutnala!:)

      Vymazat
  2. Chimpanzee tyčinky mám ráda úplně všechny :-) až na tu cenu no :-/. Konečně někdo kdo má na questbar stejný názor jako já :-) hrozne sladké a ta pachuť jsem měla v puse ještě tak půl hodiny. Za ty peníze fakt nechápu....měla jsi třeba ty zero bar? Jsou lepší? A nutspread bylo moje první ořechové máslo. Objednávala jsem je tak před 1,5 měsícem. Mandlové a arašídove. Obě naprosto boží a už nemam :-(....,, ale mám dovoleno objednat další :-D takže dneska objednávám a asi půjdu určitě znovu do mandlového a asi do liskooriskoveho :-)
    Jsem ráda, že jsi zpět :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takovéhle zdravější dobroty a jejich cena- to je příběh sám o sobě, bohužel :/ Jo? Taky questky nechutnaly? Tak to jsi jeden z mála lidí, od kterých to slyším. Zero bars jsem ještě nezkoušela, teď je budu objednávat na dovolenou, tak pak podám report, ale měly by být údajně o něco lepší.
      Haha, koukám, že nutspread máslíčka mizí u každého rychlostí blesku:) Lískooříškové bylo mňam:))

      Vymazat
    2. HOlky je to tak, zera jsou lepší než quest. Ale tak žádná chuťově vymazlená proteinovka to pořád není žejo... Tam jde hlavně o to, že si je fakt člověk může dát "bez obav" z cukrů, z přibírání při jejich časté konzumaci... Což je pro "clean eatery", nebe na zemi :-D a ti, myslím, že to taky nejvíc opjevují, protože jinou by si přece nedali...

      Vymazat
    3. Ale častá konzumace těch polyolů, co je v těchto tyčinkách, také není dobrá..

      Vymazat
  3. Patifu a Alpro dezertíky jsou top, o máslíčkách nemluvím, bez toho už nežiju^^ Ale Alpra jogurtíků bych mohla jíst vagóny:D (stejně jako těch máslíček a stejně jako ostatních tyčinek a mléček a všěeho:DDD)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, tak tak, prostě bez dobrot bychom nežily! :D Jen ty ceny :( Proto se vždy zařeknu, že si dám pauzu od máslíček, ale pak si po delší době jedno pořídím a je to takové blaho, že si říkám, jak jsem to mohla tak dlouho vydržet :D

      Vymazat
  4. Já miluju zkoušení nových věcí! No.. spíš jen kupování, pak mi leží týdny nebo měsíce doma a já se bojím je zkusit (jako matcha prášek, co tam leží asi rok :D). A to vždycky ve zdravé výživě vzdychám, že už nevím, co koupit, že mám všechno vyzkoušené a prodavačky na mě koukaj jak na nějakou... nevimco. :D
    Já mám hlavně strach, že mi to nebude chutnat a budu to muset vyhodit a nesnáším plýtvání jídlem. Naštěstí teď už žiju s přítelem, který sní VŠECHNO. :D

    Z Alnatura pomazánek doporučuju paprika a chilli. Je výborná. Nejlepší.♥
    Víš, že Alpro dezerty mají dva druhý čokolády? :) Dark a smooth. Já ujíždím na smooth. Mléka od Alpro jsou ale mrtě předražená. :/
    Chimpanzee tyčinky mi moc nechutnají, ale nedávno jsem dostala meruňkovou a ta byla fajn.
    Patifu taky moc nemám ráda, celkově kupovaným pomazánkám moc nefandím, ale když je krize, dám si právě tuhle bylinkovou. :D Výborná je dýňová na opečeném chlebu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, tak to máme podobně :D Takhle mi leží ve skříni karob...už asi půl roku a jestli jsem z něj použila dvě lžičky, tak to je zázrak :D Jakmile se dostanu do zdravé výživy, také nad vším slintám, ale přesně - bojím se, že mi to nebude chutnat a vyhodí se to... mám z toho vždycky pak hrozně špatný pocit :D

      Díky za doporučení, tak příště beru tu :)
      Jo? Vidíš to, to jsem nevěděla, zatím jsem měla tedy asi tu smooth, je moc dobrá) Bohužel, zdravé dobroty a jejich ceny :/
      Mně zatím CHimpanzee chutnají snad nejvíc ze všech různých tyčinek)
      Na dýňovou jsem koukala, možná jim dám ještě šanci, ale téhle už se vyhnu obloukem :D

      Vymazat
  5. Tyjo, to jsou mi to ale dobroty! Dala bych si všechno :-D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě u podobných článků vždy chytají chutě :D

      Vymazat
  6. Miluju takovýhle typy článků :) mandlové mléko jsem si koupila zrovna včera :) Na questky zrovna čekám, ochutnám je poprvé, tak snad mě nezklamou no :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla bych je psát častěji, ale bohužel, jsem srab, co se experimentů týče :D
      Tak uvidíš, třeba Ti budou chutnat :))

      Vymazat
    2. To by mi musely přijít.. si ze mě v tom ronnie dělají srandu :D určitě o tom napíšu blog, jak mi chutnaly :D

      Vymazat
  7. myslím, že ti chutnalo to kešu více, protože na rozdíl od my protein je 100%, my protein tam má navíc slunečnicový olej :) já másla všeho druhu zbožňuji, chutnala mi všechna, jen pistácie je hnusná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš to, máš asi pravdu, myprotein mělo takovou tu olejovou pachuť:)
      Dělají i pistáciové jo? Tak to bych chtěla zkusit :D

      Vymazat
    2. Nedělej to..mně fakt chutnají všechna, ale toto ne..je divné, mdlé :( jedině na slano se dalo použít. Myslím, že to psala i Maggie, že jí nechutnalo..(ale ono je to dobře, páč je děsně drahé :D)

      Vymazat
  8. Jestli vážně existuje questka s příchutí skořicových rolek, a já nemám bludy, musim ji mít! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano a je jedna z nejlepších :-).

      Vymazat
    2. A já jako milovník skořice, jsem s ní spokojená nebyla :D Vidíte, těch názorů :)

      Vymazat
  9. mě u těhle věcí spolehlivě odradí cena :( takže jedu na proteinovkách z DM :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty ceny jsou nekřesťanské no :( Z DMka jsou supeer!

      Vymazat
  10. Já se prostě nedokopu utratit ty peníze za ta Alpro mléka :D Chtěla bych je ochutnat, ale vždy mi přijde škoda tam nechat takovou sumu - lenoch prvního kalibru si něco našetřit bokem :D Jinak rostlinné pomazánky jsou skvělým nápadem! A mně chutnají i ty patifu, třeba s dýní Hokkaido je skvělá :) Ale jak říkáš, sto lidí, sto chutí. Stejně tak u Questek. Nesedla jsem si z nich na prdel jako většina lidí, ale je fakt, že když se rozpečou v mikrovlnce, jsou hned lepší :) A másla? Tak to je pro mě největší láska! :3

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se někdy zkus přemluvit, stojí to za to! :D Ty ceny sice nic moc, ale zase nějakou dobu vydrží :)
      Tu dýnovou už tu někdo zmiňoval, té bych mohla dát šanci)
      Vidíš to, rozpéct v mikrovlnce jsem je nezkoušela, to zní docela dobře:)
      Máslíčka - to je příběh sám o sobě :D

      Vymazat
  11. Ze zeleninových pomazánek Alnatura doporučuji vyzkoušet Toscanu. Tu si kupuju já a moc mi chutná. Ale inspirována tebou příště zkusím lilkovou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip, příště po ni sáhnu :)
      A lilková rozhodně stojí za vyzkoušení.

      Vymazat
  12. Questky :3 už jsem je neměla ani nepamatauju
    dreammorebabe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Další fanoušek Questek :D Je zvláštní pozorovat, jak každý má vážně jiné chutě)

      Vymazat
    2. Mě chutnají rozpečené :D samotné je nesním :D

      Vymazat
  13. s qustkami přesně, taky nechápu, co na nich všichni vidí, nebo jako, dobré jsou, ale dát za ně tolik .. mnohem víc mi chutnají třeba Nutrendky :)
    patifu jsem chtěla ochutnat, ale po tvé recenzi už asi ani nechci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsou nejhorší, ale přesně - za tu cenu fakt ne :D
      Nutrend jsem ještě nezkoušela, někdy se do nich pustím:)
      To vážně nechceš :D Nebo třeba by Ti to chutnalo, nicméně já už na to nikdy ani nesáhnu :D

      Vymazat
  14. Takové dobroty, mňam! :3 Úplně jsem dostala chuť na tu lilkovou pomazánku! a taky na to máslíčko.. Protože já a máslíčko, to je pravá láska ♥ :D
    Jinak moc děkuju za tvůj komentář! Moc si ho vážím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď také, vždy, když si na ní vzpomenu, sbíhají se mi sliny! :D
      No jo, máslíčka, co si budeme povídat. Stará láska nerezaví :D
      A nemáš vůbec zač :))

      Vymazat
  15. Taky jsem spokojená s proteinovkama s dm a questky jsem si objednala, protože to všichni opěvují. Zrovna jsem také psala na ně recenzi :) A jak se o nich dost mluví, tak od nich asi člověk očekává více, než za co stojí..ale určitě záleží na konkrétní příchuti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenzi jsem teď četla a asijské záleží na zvolené příchuti no:) Jak říkáš - všichni je vyzdvihuji do nebes a člověk pak čeká zázraky:D

      Vymazat
  16. Já jsem tedy trenku sojovych vyrobku nepropadla, protoze jsme se ve skole a na kurzu zdraveho stravovani ucili, ze soja je pro telo velmi spatna a ja na tyhle veci dam, takze to nejim :D ale třeba tu pastiku, tu bych si dala hned :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slyšela jsem,že by se neměla konzumovat příliš často. Ale řekla bych,že když se to nepřeháni,není nezdravé téměř nic:)

      Vymazat
  17. Fantastic post and have a happy weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj :-) Mandlové mlíčko mám také moc ráda, ale zrovna teď si u nás v ledničce hoví ovesné, které mi samo o sobě moc nechutná, ale zítra ho šoupnu do kaše, tak uvidíme :-) Hrozně si mně nalákala na tu lilkovou pomazánku! :-D A naopak Patifu mám mi chutnají snad všechny co jsme doposud měla...To Speculoos Alpro jsem u nás ještě pořád neobjevila :-( Moje první Questka byla příchuť Raspberry&White Chocolate a byla jsem zklamaná, pak jsem zkusila Chocolate Brownie a nastalo další zklamání, takže jsem si řekla, že asi budu patřit do té menšiny, která Questky ne-e, jenže pak jsem ochutnala Jelly&Pb,Double Chocolate Chunk,Lemon Cheesecake,Cocos&Cashew a slavnou novinku S'mores(a dalších x příchuti) a můj názor byl rázem jiný, takže Questky já můžu^^ Z eshopu Nutspred jsem objednávala maslíčko 100% kešu, které bylo bsjsisusgbskauwzwgyo :-D a taky vlašské s třtinovým cukrem, které už tak moc neohromilo, ale taky dobrý! :-D Hezký víkend, a snad to dočteš dokonce, protože delší už to být ani snad nemohlo :-D

    OdpovědětVymazat