úterý 20. října 2015

Proč (ne)mám ráda podzim

Zdravím,

K dnešnímu článku jsem se inspirovala sama. Respektive mě inspirovaly moje myšlenky. V tomhle ročním období se totiž mění rychlostí blesku.
(Předem se omlouvám za vulgarismy, ale ani já nejsem svatá a holt si člověk někdy potřebuje ulevit.)

Nedělní ráno: V Divoké Šárce s foťákem v ruce chytám podzimní ranní mlhu. Je mi kosa, ale vůbec mi to nevadí. Pozornost zaměřuji pouze na tu jedinečnou atmosféru, tajemný nádech a úžasné barvy na listech stromů. Miluji podzim!

Pondělní ráno: Se zatraceně těžkou taškou pospíchám na tramvaj. Je mi kosa a nehorázně mě to sere štve. Všude je divnej smog, smrad, vlezlo... a ten depresivní mlžný opar tomu taky moc nepřidává. Pracně vyžehlené vlasy se mi kroutí, protože je vlhko. Zas*@!;♦j podzim!

 z deníku schizofrenika 


Takže asi tak.

Řekla bych, že k podzimu mám takový love-hate relationship.

Jsem lovec kapiček. Vždy a na všem.


Je totiž krásné, jak listy postupně opadávají ze stromů, jak se celá příroda ukládá ke spánku.
No jo, jenže kdo pak má furt uklízet ten bordel? Plus ty listy nehorázně kloužou a to taky není žádná sranda.

Podzimní rána dokážou být kouzelná a pomalu se zvedající mlžný opar někdy působí až magicky.
Což je hrozně super efekt, dokud se z Vás nezačne stávat ovečka, protože vlhkost.

Podzim je úžasná doba pro fotografy a nabízí spoustu možností k tomu pořídit jedinečné snímky.
Až na to, že si musíte sakra přivstat, budete mrznout a zamlží se Vám úplně všechno.

Podzimní čas přímo vybízí k tomu si zalézt s teplým čajem pod peřinu a číst si dobrou knihu.
Ok, ale když je už v 5 odpoledne tma, musím mít rozsvíceno X světel, abych na to pořádně viděla.

Podzim je pro mě období, kdy dostávám nejvíce kreativních nápadů, kdy nejvíce filosofuji.
Být kreativní je fajn. Ale s přemýšlením se to zase nemusí přehánět. Podzimní večery pak můžou probíhat následovně: 11 večer, čas jít spát. Lehnu si a v tu chvíli se ozve hlava: ,,No počkej počkej, co kdybychom teď začali přemýšlet o podstatě vesmíru? Co ty na to?"
Přičtěte k tomu podzimní depresi a o zábavu máte postaráno.

Příchod podzimu znamená blížící se Vánoce. A kdo by neměl rád Vánoce?
Hm, s tím souvisí stresování se už od září kvůli dárkům a prosincové skorošílenství, že jste to zas nechali na poslední chvíli.

Pokročilý podzim znamená, že brzy bude zima! Sníh, radovánky, lyže a tak!
Jo, až na to, že je zatím jen hnusně, zima, ale sníh nikde. A tady v Praze beztak spadne jen ta hnusná šedá sračka.

Na podzim se přeci mohou pouštět draci!
Člověk běhá sem a tam jako idiot a ty svině stejně nikdy nelítaj.



No a co Vy? Snášíte podzim? Nebo ho berete jen jako nutnou oběť mezi létem a zimou?

18 komentářů:

  1. :D jako bys mi viděla do hlavy! Já se snažím mít takový přístup a lá "všechno je fajn, když nebudu už a priori nas*aná", takže i podzim mám ráda, nebo se aspoň snažím ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S pozitivním přístupem je všechno lepší, člověk se musí naučit vnímat svět trochu pozitivně :) Zejména, když se boří do bahna, je promočený a mrznou mu palce u nohou :D

      Vymazat
  2. Mi se líbí takový ten krásný, barevný podzim. Když jsem třeba v lese, na zemi koberce z barevného listí, co mi šumí pod nohama...to mám ráda.
    Ale na druhou stranu... jednak mi vadí, když je hnusně, zima a prší a hlavně - miluju léto, moc nemusím zimu. A podzim znamená přechod od jednoho ke druhému, takže i kvůli tomu jsem na něho trochu naštvaná. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme stejně :D Asi nikdo nemá rád tu ,,špatnou" stránku podzimu. Ale ty barvičky a kouzla s počasím to někdy vyvažují :)
      A je pravda, že třeba takový listopad podle mě už jen zabírá prostor zimě :D

      Vymazat
  3. Nemám podzim ráda :D Jenom ovoce a zelenina je plus :D Jenom mrznu, jsem nachcípaná a nejradši bych byla zalezlá pod peřinou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, je evidentní, že tohle není roční období pro Tebe :D Tak se drž, dokud se to nepřežene!

      Vymazat
  4. Myslím, že jsi dost popsala i mé pocity! Miluju podzim, ten prvotní, babí léto, spousty barevných listů, probleskující sluneční paprsky mezi nimi, pěkné večery s knihou v ruce... Ale na druhou stranu, na čtení je minimum času - pokud nepočítám učebnice a sešity - brzy je tma, venku je mlha a opar (k ovečkování..to je mi docela fuk, jsem ovce pořád :D ), zima a sníh nikde.. Prostě, asi jako ty, půl na půl..
    Ale ten počáteční podzim, přchod z léta, to je asi mé nejoblíbenější období! :)
    A co se týče filosofování, tak to naprosto znám :D Taky neustále nad vším přemýšlím a v toto období se to jaksi ještě více prohlubuje.. Joo, prostě cvok, zase řeší nevyřeštielné a propadá depresím, že nemůže pomoct světu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, babí léto je nádherné:) Září, říjen paráda, ale pak přijde pan Listopad a všechno jde do háje :D To je takový ten divný přechod mezi podzimem a zimou - takže je v podstatě pořád zima a ošklivo, nicméně sníh nikde..
      Haha, informace o permanentním ovečkovství mě pobavila :D
      Tak to vítej v klubu, hezky jsi to napsala - člověka najednou úplně popadne zoufalost, jakmile začne přemýšlet nad vším tím špatným, co se na světě děje a on je proti tomu krátký)

      Vymazat
  5. Popravdě podzim nepatří zrovna k mým oblíbeným ,bahno,vítr,déš't a brzo tma mě opravdu štve :D ,ale na druhou stranu výlety s kamarády,rodinou když je krásně,nebo podzimní běhání,když svítí sluníčko je nádherný,stejně jako fotky západů a listí :D !

    runeatandtravel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno má své pro a proti, podzim je toho ideálním důkazem :D :)

      Vymazat
  6. Já miluji podzim, už jen kvůli tomu, že si můžu lehnout do postele a horkým čajem a knížkou!

    Narozeninová giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já uléhám do postele, bohužel ne s knížkou, ale s učebnicemi a učebními papíry! :D :X

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo a nebo tak :D Já mám teď vlastně knížky jako učebnice, tak proto :D
      Hodně sil při učení přeji!

      Vymazat
  8. Haha, skvěle napsaný, pobavila jsi mě! :D :D
    Máš pravdu, zabarvující se listí je krásný, ale to počasí a jak je brzo tma je pěkně na prd..
    Hodně sil do podzimu přeju! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, jsem ráda, že ses pobavila :D
      Kéž by šlo ponechat jen tu krásnou stránku podzimu :D Díky, díky, Tobě také!

      Vymazat
  9. :DDDD Tak to sedí jako hrnec na pr*el!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, moje oblíbené přirovnání :D :D

      Vymazat