středa 15. června 2016

NOVÝ ZAČÁTEK

Cože?!

Ona napsala článek?
No to snad ne!

Ne, nebudu se příliš rozepisovat, prostě a jednoduše tento blog opouštím nadobro.
Byly to hezké dva roky a děkuji Vám všem za ohromnou podporu, milé komentáře a zkrátka bezvadnou atmosféru :)

Blogování mě vždycky bavilo a nejspíš vždycky bavit bude, proto s tím nechci přestat úplně. Lidé se ale mění - a já už nejsem schopná dál pokračovat v psaní tohoto blogu. Asi tady na mě leží příliš mnoho vzpomínek, starých záležitostí, které bych raději hodila za hlavu.

Proto chci začít s novým štítem a nový blog orientovat trochu jiným směrem. 
Zaměřím se spíše na fotografii, úvahy, postřehy ze světa, sem tam něco kreativního... a jídlo a sport si tam také najde své místo, jen už to nebude primární zaměření blogu (stejně tak to momentálně mám i v životě a jsem za to ráda :))

Původně jsem sem ani nechtěla na nový blog dávat odkaz, ale pak jsem si říkala, proč vlastně ne. Takže ti, kteří vydrželi číst i ty nejzmatenější články, moje sáhodlouhé úvahy na bláznivá témata - neprokleli mě za to a z nějakého důvodu moje články třeba i rádi četli -> víc zmatených příspěvků můžete číst zde:


WWW.RIGHT-FOCUS.BLOGSPOT.CZ























Mějte se krásně!

Andullie

11 komentářů:

  1. Som veľmi veľmi šťastná Anička, že si konečne spokojná, aspoň to tak vyzerá a dúfam, že to tak aj je :) Som rada, že si našla svoj smer a určite ťa budem sledovať aj na druhom blogu. Prajem ti veľa šťastia ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát Luci,
      Opravdu jsem teď spokojenější než za posledních pár let :) A věřím tomu, že už to bude jen a jen lepší. Stejně tak i Tobě přeji hodně štěstí, úspěchů a radostí! :))

      Vymazat
  2. Jsem ráda, že jsi sem ten odkaz dala, určitě tě budu sledovat i na novém blogu. :) Přeju ti hodně štěstí a síly nechat tu špatnou minulost za sebou.
    Mimochodem, nikdy nezapomenu, jak jsem si kdysi pročítala tvé články, když jsem ještě bojovala s PPP, a díky tobě jsem získala ten prvotní impulz uzdravit se. Děkuji. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevíš, jakou mi tohle dělá radost- vědomí, že jsem někomu mohla být inspirací, motivací k tomu se uzdravit :) Mockrát Ti děkuji, Tobě přeji to samé a doufám, že se Ti podařilo s PPP vypořádat nadobro :)

      Vymazat
  3. Aní, jsem moc ráda za tebe, sama jsem opustila od honby za cvičením a zdravým jídlem, teď jíme s přítelem všechno, všechno nezdravé:-) Válíme se a sportem jsou pro mě jen procházky a společné výlety - a jsem šťastná, konečně... Člověku najednou nevadí, že má o 20kg více, než dříve, když je zdravý a lidé ho milují takového jaký je, vidím to všude kolem, lidi ženoucí za "něčím".. jsem moc ráda, že i ty jsi našla konečně sama sebe, i mě pomohla změna blogu s tím vším tak nějak... teď žiju konečně vlastním životem, vlastní rodinou a asi úplně přesne chápu i tvé rozhodunutí, moc se na nový blog těším!:*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Lucko :) Ani nevíš, jak ráda čtu, ze se Ti daří dobře a jsi v životě spokojená :) On si člověk vážně uvědomí, že když se jeho svět bude točit jen kolem jídla a cvičení, akorát si ubírá drahocenný čas, který by mohl věnovat lidem, na kterým mu záleží - a obecně daleko důležitějším věcem :)

      Vymazat
    2. Anka to si napísala veľmi pekne. Mne neostáva nič iné ako s tým súhlasiť. Verím, že tvoj nový blog si získa veľa fanúšikov... jedného teda už má :) (mňa)

      Vymazat
    3. Anka to si napísala veľmi pekne. Mne neostáva nič iné ako s tým súhlasiť. Verím, že tvoj nový blog si získa veľa fanúšikov... jedného teda už má :) (mňa)

      Vymazat
  4. děkuju za odkaz na nový blog! máš pravdu, někdy je lepší začít úplně od začátku..
    občas jsem na tebe vzpomínala, jak se ti asi daří, tak jsem ráda, že se teď máš dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji za komentář, je milé, že sis vzpomněla :)) Doufám, že se máš také fajn a že se v životě daří :)

      Vymazat
  5. Ahoj, chci oslovit ty z vás, které máte zkušenost nebo se aktuálně potýkáte s poruchou příjmu potravy. Na katedře psychologie fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity nyní probíhá výzkum, který se snaží zjistit, jak mladí lidé s PPP (od 13 do 28 let) používají internet a digitální technologie. Na toto téma v ČR ještě nebyl žádný výzkum proveden. Pokud byste se zúčastnili, pomůžete tím v rozvoji výzkumu na tohle téma. Více informací najdete zde: http://thinline.fss.muni.cz/o-projektu/kvalitativni-cast

    Výzkum je samozřejmě zcela anonymní. Kdybyste se rozhodly zapojit, kontaktujte mne, prosím, na mailu aneta.rikalova@seznam.cz. Budeme rádi za každý nový kontakt :).

    OdpovědětVymazat